kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
Al sana kamberin dibi
Bir de bu jantlar genişletilmiş ama o genişletilme yerlerini düşün. Lastikle arasına levye sok. Jantları dışa doğru açtır. İşte ondan bahsediyorum. YAnılmıyorsambu jantlarda o da yapılmış. Çok belli değil gerçi.
Bir de al bu video listesini baştan sona izle. Drift stang nasıl oluyormuş gör
YouTube
Konu ardicli2000 tarafından (18-05-2019 Saat 22:48 ) değiştirilmiştir.
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
sanirim bahsetmeye calistigi sey, genis janta dar lastik takma olayi..
lastiklein yanaklari geriliyor filan ya sanirim o mevzu..
on numara lastik janttan cikar tabi bu sekilde drift yaparken
If you have no LAG, you have no turbo..
Millet okuma özürlü... konunun başını okusa ne yapmak istediğimizi anlar biz kamberi düzeltmekten bahsediyoruz ki araba daha iyi kaysın diye lastiği genişletip metre kareye düşen basıncı azaltıp kaymasını kolaylaştıralım diye yazıyoruz gitmiş şahinin kamberli ve dar lastikli ofsetli jantının resmini atıp bide kendi anlattığıyla ZIT olan drift videosunu izlede gör diyor... yazmak içinmi yazıyorlar yoksa doğru bildikleri yanlışlara da bizi inandırmayamı çalışıyor anlamadım
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)