Benzinli 307.
Conta değisti. Üst kapak rektefiye gordu. Radyatör değişti. Antifiriz kondu.
Aracın altında akma damlama da yok.
Ama hala her +/-100km'de yarım su bardağı su ilave ediyorum.
Neden olabilir?
Benzinli 307.
Conta değisti. Üst kapak rektefiye gordu. Radyatör değişti. Antifiriz kondu.
Aracın altında akma damlama da yok.
Ama hala her +/-100km'de yarım su bardağı su ilave ediyorum.
Neden olabilir?
Genleşme kabından basınç testi yapıldı mı? Basınç sabtse başka şeylere, basınç düşüyorsa başka şeylere yoğunlaşmak lazım.
EGR var mı araçta?
Okumadan imzalamam.....
Kapak çatlak olsa rektefiyeci anlamaz mıydı onu ?
Basınç testi yapılmadı.
Egr var araçta.
Bir de uzun yolda bir süre sonra hararet yine yükselmeye devam ediyor
Merhaba, kapak çatlak olsa kapakçı anlamaz mı demişsiniz. Evet anlamaz ama şöyle anlamaz , kapaktan süphelenip su basınç testi yapmazsa veya siz talep etmezseniz bu atlanmış olabilir. usta hatası yüzünden başımıza geldi , bak dememize rağmen bakmadan baktım dedi 3 kere motor söküldü sorunu bulmak için. Sonuç başka kapakcıya gittik kapak çatlak çıktı.
blok tapalarına bakıldımı
Basınç testi ve devirdaim için yine götüreyim o zaman. Tapalara bakılmıştı çünkü.
Basınç testi inşallah iyi çıkar yoksa masraf görünüyor demek anlaşılan
LPG regülatörünün içinden motor suyu geçer, sıcaklığı ölçer, hem uygun sıcaklığa gelince aracın tüpe geçmesini sağlar, hem de regülatörün donmasını engeller. Rölantide veya durduğu yerde kaçırmıyor olabilir ama tüpteyken yüklendiğinizde yolda giderken kaçırır ve siz bir ıslaklık görmezsiniz. Tekrar kapak açtırmadan önce bir kontrol ettirin derim. Sorun yoksa kapak, blok..vs devam edilir. Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda ucuza çözülür sorununuz, can sıkıcı bir durum.
kalorifer radyatorune de baktirin kapagi tekrar acmadan once.
Kalorifer radyatorunu anlamanin bir yolu, on cama, tam sicak pozisyonda, fan sonda hava verdirmek (klima kapali olmali). Eger on camda yagli bir bugu / iz birakiyorsa kalorifer radyatorunde kacak var demek.
öyle işte.
En pis arızalardan biri bu, ben de benzer bir sorun yaşıyorum. Nereden olduğunu bildiğim için 10 TL lik tapa yüzünden 10k para harcamamak ve özellikle sorunsuz yürüyen aracın kapağını söktürmemek için ellemiyorum şimdilik.
O yüzden şu ürünün liquy moly olanını kullandım şimdi de bunu aldım. Bir deneyin. Olmadı bakır katkılı olanları var daha etkili olduğunu düşünüyorum.
Motul Radyator Sızıntı Onleyici Su Kacak Tıkayıcı 300 Ml(UT:29/03/2021) Fiyatı, Yorumları - TRENDYOL
Bir de kaçak olan nokta sıcak bir yerde ise siz görmeden buharlaşıyor olabilir. dumanlı cihazlar var bu işler için, süper alet bence bundan olan bir tamirhane de kaçak varsa çok kolay bulunur.
BU APARAT CAN KURTARIR ( KACAK TEST CİHAZI ) - YouTube
307 de su genleşme kabı sabah batığınızda az, araba sıcakken baktığınızda cok görünür.
su eksikken ellemeyin, bi 100 km daha yapıp sabah tekrar bakın bakalım aynı orandamı eksik sizi yanıltmasın, benim böyleydi tecrübe ile sabit ,
yani genleşme kabında hep minimumda su olurdu sabah, ama hiç bitmezdi.
köroğlu arkadaşın yazdığı cok güzel bi alet, ulaşamıyorsan böyle bir şeye antifiriz koyup sisteme pompa ile hava bastır,
çok kolay bir işlem, basınç kaybı yoksa sorun yok varsa zaten bir yerden kaçırması lazım, antifiriz rengi işini kolaylaştırır.
geçmiş olsun
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)