User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: motor genel Sorular???

  1. #1
    m.kaan46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    494
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    motor genel Sorular???

    Benim sormak istediğim bi kaç bişi war.
    1- rektefiye ne zaman yapılır neden yapılır belli km. si fln war mı?
    2-rektefiye yapılırken nereler taşlanabilir? katkı sağlarmı arabaya?
    3-silindir kapak contasının değişmesi gerekiomuş.haftasonu halledicez.bunu yaparken taşlatabileceğimiz bi yer war mı?

    Araba Renault 19 Europa 1.4 RNA lpg li 2000 model 99 binde..

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-kmsi yoktur ama motor kendini belli eder yenileme zamanı geldiğin kompresyonu yağ yakışı vs

    2-neden taşlama gereği hissediyorsun? yüzeyler düzse hararet vs gibi sorunlar yaşamadıysa gereksiz bir işlem kompresyon arttırmanın farklı yolları var kapak taşlamanın geri dönüşü yok

    3-neden taşlatıcaksın? amaç ne?

    4-konunun yeri burası değil taşıyorum
    körler sağırlar

  3. #3
    m.kaan46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    494
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    internette bi kaç yazı okumuştum taşlama motorun performansını artırır hp olarak 20 25 hp sağlar die.
    okudum yazıda bi kaç bi yer wardı ondan böle bişi dedim..
    sağolun yinede.

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı m.kaan46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    internette bi kaç yazı okumuştum taşlama motorun performansını artırır hp olarak 20 25 hp sağlar die.
    okudum yazıda bi kaç bi yer wardı ondan böle bişi dedim..
    sağolun yinede.

    güzel abartmışlar 20 25hp sadece taşlama ile atmosferik motorda alınamaz taşlama yaptığında sıkıştırmanı artırıyorsun bu nedenle güç kazanıyorsun ama sıkıştırma artırmanında dezavantajları olabiliyor çok yüksek sıkıştırma var ise yüksek oktanlı benzin kullanmak, sıcaklıkların artması gibi, ayrıca kapak taşladığında geriye dönüşü olmaz ileride atıyorum hararet yaptı motor kapak yamuldu taşlanması gerekiyor belki taşlamak içn tolerans kalmayabilir yada motorda daha farklı bir işlem yapılacak(turbo vs ) sıkıştırma düşürmen gerekiyor bu seferde sıkıştırmayı düşürmen biraz daha zor olacak

    boşver dokunma contada problem varsa contayı değiştir güzelce devam et
    körler sağırlar

  5. #5
    m.kaan46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    494
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir sorum daha var buji olarak spor bujilerden takabileceğimiz markalar war mı? hava filtresi olarak standardını spor modeli warmı yada sonradan takabileceğimiz hava filtresi war mı? warsa marka model(buji+hava filtresi) werebilirmisiniz?

  6. #6
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg li diyosun buji yada hava filtrene dokunma bu şekil devam et
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •