konuyu pörtletmenin zamanı gelmiş eee ne oldu bu 4a-fe ciler sonuç nedir?
suan atmosferık takılıyorumbıraz avans actım komple egzoz yaptırıyorumsımdı ole devam seneye bu donemlerde kucuk bı turbo koymayı dusunuyorum
![]()
45 ZK 098 - USDM AE101 - Sold
35 MMR 57 - Auris - Just Begining
bende ebaymalı noname headers 51lik düz boru , noname egzoz vardı. el yapımı emme manifoldu buldum onu aldım simota filtre kit aldım. gayet iyiydi![]()
bolt on turbo düşüncesine girdim biraz para biriktirdim fakat sonra içimde bi honda aşkı alevlendi ve arabamı sattım
4afe potansiyeli yüksek bi araba. ama parça sıkıntısından dolayı biraz maliyet yükseliyor hondayı 10 liraya toplarsan toyotayı 15 liraya toplarsın
buda videosu http://www.youtube.com/watch?v=FchR1-1SpyE![]()
Z3 Roadster
Golf Mk5 GTI
cihan senın arabanın massallahı vardı ya.. bu arada el yapımı emmeden ne kadar verım aldın..
45 ZK 098 - USDM AE101 - Sold
35 MMR 57 - Auris - Just Begining
bu arada bolt on turbo yapmayı düşünenler için. 4afe lerin piston kolları çok zayıf.
0.4 0.5 bardan fazlasını kaldırmaz![]()
Z3 Roadster
Golf Mk5 GTI
şu anda bi bütçem yok açıkçası..
zaten yaparsam uzun soluklu bi proje olmasını istiyorum yavaş yavaş geliştireyim zevkini almak istiyorum nasıl olsa araba kullanılmıyor, qparça toplayıp yavaş yavaş pazar günleri akşamları kafam bozuk olunca elimden geldiğince garajda toplamak istiyorumama işte malesef oem parçaların haricinde neredeyse hiçbir üretici buna göre egzantrik gömlek piston cart curt yapmamış işte
![]()
eveeet konu pörletmedin zamanı gelmiş bence
konuyu açan arkadaş gibi bende de 92 1.6sti celica var ve aracı aldıktan sonra zaman geçince fark ediyorsun ki aracın beygiri yetmiyor alt devirler cansız son hız az.
ve de benim gibi 92 model aracı sadece söküp takmak yaptırmak için alan biri için bu kabul edilemez bir şey![]()
yaza araca kozmetik olarak girmek istiyorum sağolsun araca jant lastik jant lastik ala ala kışı bitirdik. yaza bir terslik çıkmazsa eğer araca başlamayı düşünüyorum ve mantıklı bir sıralama ile gitmek istiyorum. önce boyayı yaptırıp sonra motora girdirirken boyanın çizilme ihtimali gibi. bu nedenle yaza boya + döşeme planım vardı hatta ustalarla gittim konuştum hep susurluğun iyi ustalarıdır ve bence büyük şehirdeki ustalarla kafa kafaya işçilikleri var. üstelik muhattap olarakta hep elimin altındaama dediğim gibi sonra düşündüm ben bu aracı bu güçle sürermiyim diye yok sürmem
o yüzden önce motora girmek istiyorum. ama ne yapabilirim sorusu yüzünden beyni yakıcam yakında. turbo mu/swap mı/ rektefiye mi vs. vs. falan
yardımlarınızı bekliyorum![]()
Do or Not !! There is no try !!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)