Yay misfire konusunda büyük bir etken olsa da tek etken değil tabi.
Bazı koşullarda çözüm getiremeyebiliyor.
Yay misfire konusunda büyük bir etken olsa da tek etken değil tabi.
Bazı koşullarda çözüm getiremeyebiliyor.
Bujiler bobinler egsoz flow(turbodan ötürü) herşeye rağmen yetersiz. 200'lüğün bujisi de bence bu noktada çözüm değil.
Şu DS3 Racing'in motoruna el atmak lazım Internetten ama vakit yok o kadar maalesef.
Arkadaşlar Stelios la yazışıyorum .
R56 coopers , DS3 1.6 THp , 207 GT / RC yani 1.6 thp (ep6dt ve ep6dts ) araçlar için önce İstanbul a oradan da Antalya ya (İzmir i de ekleyebiliriz belki) gelebilir önmüzdeki günlerde.
Fiyat konusu net değil ben 200 Euro civarı bir fiyat teklif ettim (orada 350 euro ya yapıyorlar)
Tr de 650-800 Tl arası yapıldığını biliyorum bizim araçlara ..
Teklifle ilgilendiğini uçak biletlerine bakıp ona göre fiyat veceğini söyledi.
Bildiğiniz üzere etuners -Stelios dünya üzerinde ep6dt ve ep6dts motorları üzerinde fabrikadan sonra en çok ar-ge yapan sorunlar ve iyileştirmeler için çözüm önerisi geliştiren kişi.
Bugüne kadar yapılmış en güçlü 1.6 THp ler garajından çıkmış durumda.
Yaptığı uyugulamalara buradan bakabilirsniz .
etuners : Tuning
Kimler ilgilenir. ?
Aracın üzerindeki malzemelere göre TR benzini ile yapılabilecek en iyi yazılımı gerçek yol şartlarında geliştirip yapmayı vaat ediyor kendisi.
Türkiye de işin ehli yazılımcı arkadaşlarımız tabii var ama birebir kendi geliştirdiği yazılımlar ile etuners bu işin nirvanası
NOT: Benim hiç bir çıkarım ve sorumluluğum yok.Antalyadan cooper s i olan bir arkadaşım alternatif bir yazılım arayışı içerisine girmişti geçen akşam otururken geldi fikir aklımıza mail attım olumlu döndü Stelios.
kardeşim bu motor kulak parcalarını takınca esneme payı azalıyor arac ılk kaldırısda motor daha az esnedıgı ıcın hafıf bır ses cıkarıyor ses gecmıyor zamanla ama alısıyorsun ılk kalkısda motor vıbrasyonu azaldı bence mesala naman taktı sevmedı cıkardı sanırım motor esnene payı azalıp sertlestıgınden dolayı keske ona sorasaydı onun elınde kullnılmamıs vardı sanırım
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
bu arada c.tesi muzo abi benım guncellenmıs oem yazılıma gore yenı yazılım yukledı sanırım konyalı arkadasa yukledıgı yazılım benzerı daha oncekı yazılımlara gore daha stabıl bı yazılım ozellıkle 5. vıtes ıyı olmus hızlanma barız ıyı ancak 6. vıtes eksıklıgı hat safhada bellı oluyor bızım araclarda
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
ben memnunun debrıyaja ılk basışdaki ilk hareketdekı sarsıntı azaldı sayılır
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Beyler, Peugeot'nun giriş seviyesi yeni benzinlileri belli oldu.
Yüzyıllardır süregelen TU serisi motorlar kalkıyor yerine 3 silindirli EB'ler geliyor:
EB0: 1000 cc, 68bg@6000rpm, 97Nm@3000rpm, emme/egsoz vti.
EB2: 1200 cc, 82bg@5750rpm, 116Nm@2750rpm, emme/egsoz vti.
EB2M: 1200 cc, 70bg@5500rpm, 110Nm@3000rpm, vti yok.
Ortak özellikler:
- 3 silindir.
- €5
- TU serilerine göre 25 kg daha hafifler ortalama
- Endirekt enjeksiyon
- Islak triger: Triger kayışı haznesinde sürekli olarak yağ buharı var daha az gürültü ve daha iyi tüketim sağlaması planlanıyor bununla.
Ayrıca,
EB2'de 3 silindirden dolayı oluşan döner tork'un(atalet torku diyen de var buna) elimine edilmesi için krank mili yanında 2. bir dengeleyici ve ters tork uygulayan bir mil mevcut. Ancak bu mil sadece EB2'de var, EB0 ve 2M'de yok. Haliyle bu motorlarda az miktarda güç kaybı oluşacaktır ki yukarıda yazan beygirler zaten bu kayıpların düşülmüşünü yansıtmaktadır.
Bakım periyodları aynıdır. Triger biraz da ıslak olmasından dolayı 180bin km rahat rahat gitmektedir(TU'larda 80bin idi bu rakam).
Bu motorlar 208'de ve daha ileride çıkacak araçlarda kullanılacak. 107'ye de gelebilir.
107'ye gelsin bu motorlar. 3 silindir olmasına rağmen sessiz olur ise eğer düşünebilirim.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
özgür beyi felan boş ver
ilk sayfadaki listeye diyecektim kusura bakma.
benim yazılım 10 numara şu anda teşekkürler.
özgür abi benide listeye ekle ilk sayfadakivolkan keskin yaş:29 2009 207 gt alev kırmızı nick: volkan 207 gt
![]()
the fast and the furious
Yokmu 207RC'ci yazılımlı arkadaşlarda BMW 3.35i bobini kullanan ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 konuk)