Ya ben şirketi kapatırken attım onları![]()
Tuh yaw :s sans iste bende ugrasmayalim kargo margo seyleriyle diycektim :s ozgur senin siparis kargolandimi? Kargolanmadiysa ek yapabiliyomuyuz 1-2 tanede bana getirtelim nasilsa antalyadayiz ikimizde hallederiz bi sekildeuyarmi?
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Özgür'cüm slmlar. Bir arkadaş vasıtası ile Evo 8 kullanılmamıs turbo buldum. Turboyu büyütme kararı aldım tekrar. Sadece kafamda bir iki soru işareti var. 280 hp lerde ateşleme bobinleri yetersiz kalır deniyor. Bunun için bildiğin önerebileceğin bir alternatif var mı? Bir de yağlama hortumu vs. cekilecek, extra yedek karter vs takmak lazım mı ne diyosun? Buji meselemiz hala çözülememiş gördüğüm kadarı ile. Bu güçleri destekliyecek buji bulabilecek miyiz RC için ne dersin? Arkasından tabiki yazılıma girecek araç.
Ya arkadaş ben pahalı aldım lastikleri diyordum benden cesurlar varmış
Piyasasını bilmem ama aracın motoruna 5 k harcayıp sonra adı sanı duyulmamış lastik alanları anlamıyorum..
Hayırlı olsun ağabey..Güle güle kullan..
Bu arada aklınızda bulunsun continental de Runflat in ismi srs
Ben powerflexleri buradan aldım..
http://www.ebay.com/itm/270912884620...84.m1439.l2649
@Tolga Ağabey ,
Evo 8 in girişi çıkışı kaçlık bilmiyorum benim alacağım turbo şu ;
Turbocharger TD05H Big16G 8cm SUBARU Impreza WRX ARASHI | eBay
Ben olsam hazır denenmişini alırdım daha büyük turbo( -linkteki evo 3 turbosu evo 8 illaki daha büyüktür ) daha çok lag demek .Turbo 5 binde geldikten sonra bir anlamı yok bence..
Şİmdi her şeyi Stelios a bağlıyor diyeceksiniz haklı olrak ama benim akıl hocam o
Bana attığı pmlerden alıntı yapıyorum yorum sizin ;
I would recommend getting a TD05 turbo from JAWarehouse.
That is where I have gotten my turbos from.
They have very good prices and the Arashi turbos seem to work
very well.
I doubt it will be worth sending you the oil and water lines, since you can have them manufactured in Turkey for a lot less than they will cost here.
You will also need a custom A-tube, to install the Audi S3 bov relocation kit. And that has to be made there, as well.
Hi Ozgur,
This is the turbo I was telling you about.
I have seen it on two of our cars so far and it works very well.
My own turbo was from JAWarehouse and I have done
more than 50.000km without problems.
(burada yukarda paylaştığım linki atmıştı bana)
Şimdi o diyen kişiler daha önce bizim araçta turbo büyütüp bobinlere takılmışlar mı ?Yoksa teorik olarak mı konuşuyorlar ? (gerçekten bilmediğimiden soruyorum)
Bujilerde RCZ 200 lükler gayet güzel bence sıkıntısız.Bende niye şu an missfire yok madem bobinler ,bujilr yetersiz ?
Buji meselesine gelince şimdi sizin kafanıza takılan şu bujiler,ateşleme vs yetecek mi ?
Buna da cevabı bu şekilde ;
Hi Ozgur,
Yes, I have seen misfire problems at high rpm many times before.
In fact, if you increase the boost too much at the rev limit, on a stock 207 RC, it will misfire.
This is why it is necessary to have the largest exhaust, the best air intake and the best valve springs.
If you cannot change the valve springs, I strongly recommend using the map that worked best with your car.
More boost will cause you problems on your current setup.
And if you check with lionheart, you will see that misfiring is totally different to knocking. It is caused by
the inability of the engine to make proper combustion because the valves fail to close properly - and this
happens at high rpm.
You can check youtube for "valve float" and you will see in the videos exactly what I mean. The softer the
valve springs, the easier you get valve float (=misfires).
Best regards,
Stelios
Enjektörler ve internaller (ateşleme dahil) 300 hp ye kadar dayanıklı bizim motorlarda.Sadece daha fazlası için kol ve piston gerekiyor.
saglık olsun kardesim yapıcak bisey yok, bende bugun siparisimi veriyim bari..
bide arkadaslar gecen gün cevirmeye girdim, admalar tutturdu yok omu yok bumu bilmemne, camlar filmmi? yok dedim orjinal tavana baksana aynı renkanlamadılar sagolsunlar
![]()
gaz ver biraz fln dediler egsozu dinliyolar
dedim ah kocaman bi egsoz olsaydi simdi suratlarına patata çutata patlatsaydım kalktıklarında simsiyah suratla sac baş dağılmış görseydim onları
![]()
![]()
![]()
. egildiler bide aracın altına bakıolar cutout arıyolardı heralde :S
ya bende tam cutout almayı dusunuyodum kurt dustu içime, varmı boyle bisey yaw.. ona bile yazabilirlermi?? bide ucuz yollu nerden teminedebiliriz?
ozgur kardesim onceki postlarda gordugum kadarı ile kendiniz yapmıştınız bitane dimi? nasıl saglıklımıydı? projenin yapım aşamaları mevcutmu![]()
(hemende kendime yapıcam aynısından :P
![]()
![]()
)
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Arkadaşlar Stelios - etuners e yazılım yaptırmak isteyen arkadaşların güncel listesi bu şekildedir.İsteyen arkadaşlar konuya yazsın ekliyeyim..
Ayrıca kesin midir liste adam geldiği zaman sıkıntı yaşarsak çok ayıp olur.Geliş tarihi Haziran içi gibi olacak muhtemelen.Herkez için uygun mudur ?
Diyor ki ; uygun sertlikte olmayan yaylar özellikle yüksek devirlerde basınç fazla olursa missfire -valflerin gezinmesi -tam kapanmaması sıkıntısı yaşatır.
Bu yüzden büyük egzost ve soğuk hava emiş sistemi ve doğru valf yayları çok önemli..
Şimdi bizim araçlarda basınç açıldığı zaman araç kesiyor mı kesiyor. O zaman -genel temayül ne yapıyorlar aracı daha kısık basınçta (kesmeyeceği basınç) ayarlıyorlar ve bu araç bu kadar yürür diyorlar.
Ancak valf yaylarını değiştirseniz ne kesiklik kalıyor ne de başka bir sorun.
Bu kadar basit..
sanmıyorum yaw ihbar olcaını, sakin sakin gidiodum.. bence onların canı çorba çekmişadamlar utanmasalar lastik havalarına bile bakmaya kalkıcaklardı
egildiler sesi dinliolar, altına bakıyolar fln tam lauranın biraz gerisindeneyse filmlerden iyi yırtık tavan sağolsun
![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
yay değiştirmek sorun deyılde işcilik baya ugrastırıyor komple kapak acılıyor iş yanı
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)