Arkadaşların dediği gibi,
Kaza anında ön takıma zarar verme riski yüksek, su temas riski yüksek, acil durumlarda müdahale imkanı sıfır.
Ayrıca filtre için konuşmak gerekirse, aracında headers var. Açık filtre kullanman fayda değil zarar getirir, headersın ısısı motor civarında duracak açık bir filtreyi öldürür. Kapalı tip bir filtre kullanacaksan da şuan filtrenin durduğu bölümdeki yer fazlasıyla yeter, kapalı tip filtrelerin ucundaki boruyu ister ön tampona ister aşağıya sarkıtırsın kâfi.
Maceraperest bir uygulama olmuş![]()




Alıntı




kaza anında ise kendi yerinde ne kadar zararlı ise bundada o kadar zararlıdır akü şasenin yanında duruyor şasenin eğilmesi lazım akünün o dediklerinizi yapabilmesi için 2 tane demir kıvrılmış ağırlık yapar diyenler var ohaa yani bunları söyleyenler roll yapmaya çıkarken büyük wc yapıpta gidiyor sanırım ağırlık yapar deyip aküyü bagaja al diyenler bagaja çekilecek kablolar ağırlık yapmayacakmı 



