User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: vtı header sonrası tavsiyeleriniz

  1. #1
    R_Kaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    445
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation vtı header sonrası tavsiyeleriniz

    arkadaşlar vtı araca headerstan sonra kaç mm boru çapı kullanarak verim alabiliriz ve ayrıca yakıt nederecede artar?

  2. #2
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston egzantirk girmeyeceksen 51mm. düz boru işini bayaca görür. egzantirk piston gireceksen 60 m. sonada otto olur vs...
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EGVTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston egzantirk girmeyeceksen 51mm. düz boru işini bayaca görür. egzantirk piston gireceksen 60 m. sonada otto olur vs...
    +1. hatta orjinalini bulabilirsen Super Sprint ara boru mükemmeldir..

  4. #4
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta vti ' cılar en uygun ve "kanun" olan cevapları vermişler...

    yakıt konusu ise tamamen senin sağ ayağına bağlı...
    yani "vti yakmaz , şöför yakar" diyebiliriz bu noktada...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  5. #5
    SİNANN007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    manavgat/ANTALYA
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen 51 lık boru en iisi yakıtı cok etkılemıo vtece kadar normal yakar sonrasını zaten düşünemıyo ınsan yakarsa yaksın dıyon

  6. #6
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sinann007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen 51 lık boru en iisi yakıtı cok etkılemıo vtece kadar normal yakar sonrasını zaten düşünemıyo ınsan yakarsa yaksın dıyon
    sen diyosan doğrudur sinanım...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #7
    hsyn_çvk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1. hatta orjinalini bulabilirsen Super Sprint ara boru mükemmeldir..
    bende mevcut sonerim 51 mm ara boru ss,ss magnum birebir vti son susturucu

  8. #8
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 ve SS arabayı tutuyor bence. O aplıkasyonu kullandım..

    Suan Megan Header 60 lık duz boru ve DC son var, üstler harika altlarda yeterlı. Kaldıkı vti zaten ust devır aracı.

  9. #9
    hsyn_çvk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bende v2 var dc 4-1 header var ss 51 lik araboru var ss magnum son susturucu var acaip memnunum ve daha hiç bi vtec benı gecemedi ama aslında bır 60 lık ara borulu ve daha açık bi son susturuculu bı vtecle denersek (ki daha önce denemişliğimiz var ama olsun ) bidaha deneyerek en doğru sonucu anlarız hatta 19 temmuzda bunun için en güzel gün ve zaman olucak orda tr'nin her ilinden vtecler olucak ve herkesler aracını denemiş ve görmüş olucak

  10. #10
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Istanbula yolun duserse denerız bakarız.
    Hıc bır vti derken hangı vti larla denedığını merak ettım?

  11. #11
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uygulama 1 : dc 4-1 / 51.-mm ara boru / ss magnum
    uygulama 2 : dc 4-1 / 60.-mm ara boru / hks hi-power , dc sports , otto

    en popüler uygulamalar bunlar...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  12. #12
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu aralar Megan Racing DC den daha pupuler ve gercekten guzel performans verıyor.

    51 ve SS daha cok 1-2-3 alt devır için güzel ama 60 lık ve HKS,DC tarzı bir egzoz üst devirlerde coşturuyor vti ı.

  13. #13
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne egsozmu söyle söyliyeyim düz boruda hiçbiri fark etmiyor. Araçta piston egzantirik yok ise 48~60 mm arası istediğin boruyu tak araban aynı gidiyor. Denenmiştir sadece ses ufak çapta çırlar büyük çapta daha toklaşır o kadar.

    Şuan arabamda 51mm Dc 4-1 Header- 51mm Boru - 51mm Bilsan marka sanırım orta susturucu , sonrasında 48 mm kıvrımlı podsuz boru ve sonra 60 lık megan racing carbon egsoz. Böyle saçma bir egsoz sistemi gördünüzmü.

    ama araba nasıl gidiyor bakın
    http://videos.streetfire.net/video/R...BUL_689113.htm

    Ben arabamda
    Komple 51 lik
    Komple 60 lık sistem kullandım orta susturucu olmadan hiçbir fark yok hatta orta susturucu takılı iken biraz altlar canlanıyor üstlerde yine fark yok.

    Yani arabada egzantrik piston yok ise ne yapsanız olur.

  14. #14
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uygulama 1 : dc 4-1 / 51.-mm ara boru / ss magnum
    uygulama 2 : dc 4-1 / 60.-mm ara boru / hks hi-power , dc sports , otto

    en popüler uygulamalar bunlar...
    ben birinci uygulama kategorisindeyim ss ara borumda var afferim dimi bana :P

  15. #15
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben birinci uygulama kategorisindeyim ss ara borumda var afferim dimi bana :P
    afferim sana
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  16. #16
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne egsozmu söyle söyliyeyim düz boruda hiçbiri fark etmiyor. Araçta piston egzantirik yok ise 48~60 mm arası istediğin boruyu tak araban aynı gidiyor. Denenmiştir sadece ses ufak çapta çırlar büyük çapta daha toklaşır o kadar.

    Şuan arabamda 51mm Dc 4-1 Header- 51mm Boru - 51mm Bilsan marka sanırım orta susturucu , sonrasında 48 mm kıvrımlı podsuz boru ve sonra 60 lık megan racing carbon egsoz. Böyle saçma bir egsoz sistemi gördünüzmü.

    ama araba nasıl gidiyor bakın
    http://videos.streetfire.net/video/R...BUL_689113.htm

    Ben arabamda
    Komple 51 lik
    Komple 60 lık sistem kullandım orta susturucu olmadan hiçbir fark yok hatta orta susturucu takılı iken biraz altlar canlanıyor üstlerde yine fark yok.

    Yani arabada egzantrik piston yok ise ne yapsanız olur.
    egzoz işine senin kadar kafa patlatan (ve de cüzdan tabii ki) başka biri olamaz kanka...
    duayenimsin
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  17. #17
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vti da egzoz borusu HB lerde arka lastiğin orda tam taşıcının ustunden gecerek U şeklini alıyor. Benım bır sonrakı projem bu sistemin dışında birşey yapıp egzoza o kıvrımı vermeden çıkarmak. Sanırım bu şekilde egzozda hiç kıvrım olmayacak ve sıkışmayacak üst devirlerde biraz daha canlanacak diye düşünüyorum.

    Ayrıca benım arabamda 51 den 60 a geçtiğinde üst devirlerde ciddi değişim olmuştu..

  18. #18
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 inch header ile 60lik egzozun hicbir espirisi yok ama
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  19. #19
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen , 60lık boru olacaksa headers 2,5 olacak o şart
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •