arkadaşlar vtı araca headerstan sonra kaç mm boru çapı kullanarak verim alabiliriz ve ayrıca yakıt nederecede artar?
arkadaşlar vtı araca headerstan sonra kaç mm boru çapı kullanarak verim alabiliriz ve ayrıca yakıt nederecede artar?
piston egzantirk girmeyeceksen 51mm. düz boru işini bayaca görür. egzantirk piston gireceksen 60 m. sonada otto olur vs...
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
usta vti ' cılar en uygun ve "kanun" olan cevapları vermişler...
yakıt konusu ise tamamen senin sağ ayağına bağlı...
yani "vti yakmaz , şöför yakar" diyebiliriz bu noktada...
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
aynen 51 lık boru en iisi yakıtı cok etkılemıo vtece kadar normal yakar sonrasını zaten düşünemıyo ınsan yakarsa yaksın dıyon![]()
51 ve SS arabayı tutuyor bence. O aplıkasyonu kullandım..
Suan Megan Header 60 lık duz boru ve DC son var, üstler harika altlarda yeterlı. Kaldıkı vti zaten ust devır aracı.
valla bende v2 var dc 4-1 header var ss 51 lik araboru var ss magnum son susturucu var acaip memnunum ve daha hiç bi vtec benı gecemediama aslında bır 60 lık ara borulu ve daha açık bi son susturuculu bı vtecle denersek (ki daha önce denemişliğimiz var ama olsun
) bidaha deneyerek en doğru sonucu anlarız
hatta 19 temmuzda bunun için en güzel gün ve zaman olucak orda tr'nin her ilinden vtecler olucak ve herkesler aracını denemiş ve görmüş olucak
![]()
uygulama 1 : dc 4-1 / 51.-mm ara boru / ss magnum
uygulama 2 : dc 4-1 / 60.-mm ara boru / hks hi-power , dc sports , otto
en popüler uygulamalar bunlar...
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
Bu aralar Megan Racing DC den daha pupuler ve gercekten guzel performans verıyor.
51 ve SS daha cok 1-2-3 alt devır için güzel ama 60 lık ve HKS,DC tarzı bir egzoz üst devirlerde coşturuyor vti ı.
Ne egsozmu![]()
![]()
söyle söyliyeyim düz boruda hiçbiri fark etmiyor. Araçta piston egzantirik yok ise 48~60 mm arası istediğin boruyu tak araban aynı gidiyor. Denenmiştir sadece ses ufak çapta çırlar büyük çapta daha toklaşır o kadar.
Şuan arabamda 51mm Dc 4-1 Header- 51mm Boru - 51mm Bilsan marka sanırım orta susturucu , sonrasında 48 mm kıvrımlı podsuz boru ve sonra 60 lık megan racing carbon egsoz. Böyle saçma bir egsoz sistemi gördünüzmü.
ama araba nasıl gidiyor bakın
http://videos.streetfire.net/video/R...BUL_689113.htm
Ben arabamda
Komple 51 lik
Komple 60 lık sistem kullandım orta susturucu olmadan hiçbir fark yok hatta orta susturucu takılı iken biraz altlar canlanıyor üstlerde yine fark yok.
Yani arabada egzantrik piston yok ise ne yapsanız olur.
Vti da egzoz borusu HB lerde arka lastiğin orda tam taşıcının ustunden gecerek U şeklini alıyor. Benım bır sonrakı projem bu sistemin dışında birşey yapıp egzoza o kıvrımı vermeden çıkarmak. Sanırım bu şekilde egzozda hiç kıvrım olmayacak ve sıkışmayacak üst devirlerde biraz daha canlanacak diye düşünüyorum.
Ayrıca benım arabamda 51 den 60 a geçtiğinde üst devirlerde ciddi değişim olmuştu..
2 inch header ile 60lik egzozun hicbir espirisi yok ama![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)