bladerk Nickli Üyeden Alıntı
d serisi motorların d12den d17ye piston çaplarının 75 mm olduğunu kapaklarının %90 şanzuman parçalarının % 80 birbirine uyduğunu bloklar aynı gibi görünse de bazı sohc bloklara bazı kapaklar taktığında 4 derece avansta sente olduğunu bazınlarının tevzilerini ters olup insanı kanser ettiğini d16 motorlara b16a kolları 1g-gte (supra mark2 twin v.s. ) pistonlarını takarak 9cr turbo ile 18 psia dayandığını gx pistonlarıyla integra ls kollarını uyduğunu
b18c1/5 kollarının 137.8 mm olup 45 kol yatakla yine d motora uyup strok kazandırdığını ve sadece 307gram olduğunu d17 krankın uyduğunu bu ikisiyle cbr1000rr pistonunun d16 blokda olabileceğini hesaplamaya çalıştığımı :) gaz kelebeklerinin %100 uyduğunu pm3k (pg6b) pistonla zc dohc da 10.5 cr çıkabileceğini ama i es e takarken kapağın içinin işlenmesi gerektiğini yoksa çarptığını tofaşlarda bile yağlama sorunu olmazken d serisinde bu sorunun olduğunu %90 stock parça kullanımıyla doğru lego sonucu 150whp alan hayvanların olduğunu biliyormuydunuz :D