User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: duz boru secımı

  1. #20
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atarım tabı kardesım nedemek yaa.nasılsın ne var ne yok bu arada bı ara goruselım yıne bı gazlıyalım bakalım bısıyler degısmısmı.2.5 4 1 dc ye 51 komple saglıklı olur yanı mar1lyn kardesım 2 lık yap demıs onasıl olur
    selamlar ben kendime 2.5" dc aldım integra typeR ın headers ı oluyo
    long bloklar için takınca anlarsınız zaten 2 parmak boşluk kalır karterle
    ben aldığımda burda biçok kişinin başını ağrıttım
    ama onların bilgileri + bende biraz araştırdım all motorda 2 litre vteclerde direk 60 mm kullanıolar ve pistte kullanıp 10 000 donuolar demekki bi bildikleri war diyip o çapta boru seçtm arabamın hacmi 2 litre çunkü
    buarada gelen headersın çıkışının iç çapını kumpasla ölçtüm 61mm
    burdan yola çıkarsak 1.6 litre hacminde bir arabaya 2" kullanmak ve aynı çapta sonakadar gitmek mantıklı oluyor caponlar bişi biliodur elbet
    ben arabamda ilk 2"lik sistem wardı sitede arkadaşlar bilirler
    traktor gibi idi 2litre olmama rağmen 2.5 " e geçince alt devirlerde hissedilir düşüklük yaşadım yine iyi ama düşüş hissediliyor ve patlama sesleri çıkmaya başladı araba kendine geldi sonuçta ama gürültüyü solemiorum bile bunların hepsi 0.5" ile farketti

    buyüzden b serisinde 1.6 51 lik 1.8/2 litre 60 mm tavsiyem 2 litre çok yüklenirse çap buyutmek yerine cutout daha mantıklı gozukuyor

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bulabilirsen 54 mm free flow

  3. #22
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara-antalya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti 1600cc hacimli araclarda 2''headers ve 51mm ara borular kullanmak dogru olanıdır.bu sayede alt ve üst devırleri dengelemıs olursunuz.2.5'' headers ve 60mm ara boruların kullanım tercihleride hacim artırılan(vti 1.900cc stroker) v.b. araclarda daha faydalı ve performansa etkısı olacaktır.vti 1600cc olan bır aracta 60mm egsoz sistemıne gecmek alt devirleri sagırlastırıp ust devirleride cok da az olsa canlandırır.

  4. #23
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amac gazlamaksa performanssa altla ısı olmaz vteccınız. o yuzden 1.6 atmo yuklude benım gorusumde 60mm kullanmaktır.

  5. #24
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her ürün farklı malzemelerden yapılıyo demir çelik vs. Egsoz borusu konusunda en iyi olanı 304 Çeliğinden üretilmiş olanları diye biliyorum yani ben hep 304 kullandım şimdiye kadar tık demedi
    tamamdır o zaman sürüden ayrılanı kurt kapar 304 den devam

  6. #25
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçlar aynı değil ama fikir olması açısından ben 2.0 gti da 4-1 headers ve 60 düz yaptım.304 palanmazdan.oldukça memnunum.ama ses konusu bazen can sıkıcı olabiliyor.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  7. #26
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stp ye katılıyorum vti'da üst devir önemli ki,hemen hemen tüm vti sahipleri drag roll vs kovalıyor

  8. #27
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sımdı bırsuru yorum oldu kafam ıycene karıstı 51 mı 60 mı arada kaldım

  9. #28
    YUSUF
    Misafir
    bende şuanda 60mm düz boru var bir hafta önce 60lık yıldız orta susturucu koymuştum fark edilir derecede iyi olmuştu yine deneme amaçlı orta susturucuyu söktüm şuanda aracım geri düştü bunu hissediyorum bnce 54mm engüzeli hem alt devir hem üst devir

  10. #29
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/show...ght=d16+i%E7in

    arkadaşlar konuyu yolladığım link teki teknik açıklamalarla harmanlamayı denesek...

    dip not,

    vti 1,6 -ek9 da 1,6;
    headers ve sonrasında ;düz boru ,son susturucu aynı mantığı yürütmek saçma olur gibi görünüo fakat ikiside 1,6 ;

    şöle sölesek biri vtec açıo orjinal halinde atarıo fenaaa oluyo 160 + ve üstü her neise ..

    benimde açıkçası konu hakkında yardıma ihtiyacım var açtığım konu ve devamında gerçekten profosyönel açıklamalar var.
    göz atmanızı tavsiye ederim.


    bu konuları artık herkesin anlıcağı dilden netleştirsekte yorulmasak gereksiz yere,

    olmazmı..

    şimdiden teşekkürler...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •