yalnız bu linkte bahsi geçen olay bizim motorlarda çok farklı. normal motorlarda bunun pek bi farkı olmaz.. sonuçta madem gömlek te hareket ediyor, o zaman silindir hacmi artmış olacak.. aynı zamanda gömleğin sızdırmazlığı da işin içine girecek..
üfleme dediğiniz olayın dizel araçlarda genelde görülmesi çok normal, dizel piston için basıncı daha yüksek olduğu için kaçaklar daha yüksek oluyor.. ancak bu biraz da karter tasarımı ile ilgili.. belki de motorunuz çok fazla üflüyordur (pistonlar sızdırıyordur..) ancak hava yağın içinden geçtiği için size üfleme hissi vermez..
o yüzden motorun durumu ile ilgili kesinlikle bi sonuca varamazsınız..
birde pistonlar ile gömlek arası mutlaka bi kaçak olmak zorundadır. tabii ki zaman geçtikçe üretim toleransları azaldıkça bu kaçaklar azalacak, ama sabitleyip sızdırmak yapmak şuanda söz konusu değil.. en azından klasik benzin motoru mantığında.. eğer farklı birşey var ise görmek isterim..
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
şükür mantığını çalıştıran biri çıktı
sürtünme varsa kaçak vardır bu kadar basit bu da = üfleme dedikleri olay... kompresyon testi yapmak yerine elle fşşvv ooo hava gelio lan kesin bitmiş? diip bir kanıya varmak gereksiz masraflara yol açabilir.
bu arada link in bahsettiğim olayla alakası bile yok![]()
evet ben de onu dedimfarklı bi konu olmuş ama güzel siteymiş
saolasın...
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)