User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d16 ıcın

  1. #1
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    d16 ıcın

    arkadaslar meraba ben sakaryadan hakan d16 motor kodlu 2001 model ıes ım var.aracıma headers alıcam ne tavsıye edersınız seramık mı normalmı hangısı ıyıdır 4 1 mı 4 2 1 mı yardımcı olursanız sevınırım herkese ıyı forumlar

  2. #2
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paran varsa dc veya megan racing paran yoksa ebay mallari no name 4-2-1 iyi gider
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  3. #3
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    421 iidr sana ararsanda buluruz uyguna
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  4. #4
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arıyorum evet çokta güzel olur;
    bide mesela bi arkadaş dc seramiklerle karıştırmayın gibilerinden bi yorum yapmış ;
    seramik oluşu daha iyi değilmidir headers ın?

  5. #5
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o kadar kafana takma düzgün bir ürün al tak kardeşim..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  6. #6
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amacım tabiki düzgününü ve yapmışken iyisini yapmak saol da işte konu dc veya megan da takılıyor arada kaldım yardım isteyişimde o yüzden.

  7. #7
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DC almadıktan sonra fark etmez hepsi çin malı
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  8. #8
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki nasıl irtibata geçicez elinde dc olan arkadaşla muhtemelen sohbetin vardır abi?

  9. #9
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşım yeni sattı dc yi dc bulman çok zor ama başka marka bulurum 421
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  10. #10
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başka markaya girmektense o senn dediğin çin mallarından takarım diyorum krom falan yakışıklı görünür bari sıfırlarından ...
    amacım aslını sorarsan sennde dediğin gibi iyisini kullanmak.

    yinede saol yardımlarından dolayı.bulamazsamda acele edersem neden tecrübeyle sabit yorumlarla iş yapmiim.

  11. #11
    aliyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  12. #12
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliyo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saol link için bütün ilanları takip ediyorum zaten bunlarıda biliyorum ama yukarıdada yazdığım gibi en son bulamazsam bu modelleri kullanıcam.

  13. #13
    pureal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    S A K A R Y A
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 uygun olur dc olursa güsel olur....48 lik borulardan yukarı çıkma...cat iptalinden sonra muhakkak kalite bir son çıkışla finali yap....backpressure 'u düşürmemeni tavsiye ederim ies te....bi ara gelde ben belediyedeyim zamanım var laflarız

  14. #14
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pureal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 uygun olur dc olursa güsel olur....48 lik borulardan yukarı çıkma...cat iptalinden sonra muhakkak kalite bir son çıkışla finali yap....backpressure 'u düşürmemeni tavsiye ederim ies te....bi ara gelde ben belediyedeyim zamanım var laflarız
    Bir araçta ne kadar backpressure o kadar güç düşüşü demek

  15. #15
    pureal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    S A K A R Y A
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi Gökhancım senin mesleğin ile ilgili bilgi vermek haddimize değil ama kendimce doğru bildiğim şeyleri aktarayım yanlışım varsa düzeltilsin lütfen.

    Backpressure optimumdan çok fazla olursa ,Eğer daha az oksijen ile bir yanma (13:1, 12:1, vb ..),aynı şekilde backpressure optimumdan çok az olursa Tersine, eğer motor daha fazla oksijen ile çalışır (16:1, 17:1, vs ...),accelarating ve decelerating değerleri değişir.Bugün motorları 14.7:1 de optimize edilmiştir…

    1-motorların sıkma değerleri düşerse eksoz valflerindeki geri tepme düşeceği için timingte sorunlar oluşabilir.
    2- Akışkanlar daima basıncın büyük olduğu yerden küçük olduğu yöne doğru akar.
    i- Akışkanların kesit alanı daraldıkça akış hızı artar.
    veya akışkanın hızının arttığı yerde kesit alanı daralır. Örneğin musluktan akan suyun aşağı doğru hızı artar ve kesiti daralarak incelir.

    2.maddeden yola çıkarsak…
    -(optimumdan) daha geniş eksoz demek gaz akışkanın hızını düşürmek yani gazın eksozda daha çok zaman kalması
    -LTFT ve EGT değerlerinin değişmesi (eksoz da meydana gelen ısı ve akış hızının değişmesi nedeni ile)
    -eksoz valflerinde timing hatası (gazın geri tepmesi değiştiği için)

    sanırım en tehlikeli durum eksoz valflerinde oluşması gereken geri basıncın oluşmaması nedeni ile eksoz valflerinin ve egzantirk milinin serbest salınıma maruz kalma durumudur.

  16. #16
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıkı sevdıgım arkadasım ve gerı tepme muhabbetı bu hafta hep bunu konustuk ama malesef hangısı dogru bulamadık gokhan vtec e 2.5 headers 60 lık devam dıyo ersel pureal 51 yap headersı 2lıkle deıstır dıo

  17. #17
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2" headers 54'lük düz boru 60'lık kalite bir egzos(apexi-HKS-DC vs..)

  18. #18
    neOn_321
    Misafir
    Dc bencede

  19. #19
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sebo 51 lik düz boru tanabe eksoz alındı;

    bi headers kaldı..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •