m3 dyno sonucu 2. deneme eklenmiştir

Thread: m3 dyno sonucu 2. deneme eklenmiştir

  1. cembozbey's Avatar

    cembozbey said:

    m3 dyno sonucu 2. deneme eklenmiştir

    arkadaslar slm bugun cıkarabildim ancak,
    hafif volant sebebiyle torkumun dustugunu zannediyorum
    grafik için yroumlara ve tavsiyelere acıgım
    270hp 290tork




    yeni ölçüm

    303,3 hp - 308 tork

    orj manifolt ,soguk hava için filtre yeri değişimi,bikac ufak ayar.

    BOZBEY
     
  2. TaGo's Avatar

    TaGo said:
    baya kayıp olmuş.

    izmirde biz gene vamag dynoda ölçtüğümüz 286 lıklardan 280 çıkaran vardı.

    Yalnız eğri baya güzel maaşallah.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
     
  3. Tolga-R's Avatar

    Tolga-R said:
    Maşallah kardeşime kaç kilo senin canavar...
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap
     
  4. Rstmania's Avatar

    Rstmania said:
    Maaşallah. Bu doğru katsayı ile mi? Yoksa yüksek katsayı mı?
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
     
  5. chiefkadir's Avatar

    chiefkadir said:
    Doğru katsayı ile 260hp. ama eğrisi çok iyi maşallah..
     
  6. elpadre's Avatar

    elpadre said:
    masallahh guzel egrı cıkartmısınız
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
     
  7. Dou's Avatar

    Dou said:
    Eğri gayet düzgün fakat güçte torkta olması gerekenden düşük.

    Kazasız belasız.
     
  8. Cimmeria's Avatar

    Cimmeria said:
     
  9. Schumi's Avatar

    Schumi said:
    Rakama takılma. Eğri hakikaten güzel. Maşallah kardeşim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
     
  10. STP's Avatar

    STP said:
    bı kpro typer denemesı yakısır
     
  11. TarikS's Avatar

    TarikS said:
    rakamlar degisken olabilir bence de takilmayin. egriniz cok iyiymis masallah
     
  12. cembozbey's Avatar

    cembozbey said:
    tolga abicim suayb kardesim ve dier arkdaaslar iyi niyetler için tesk ederim
    arac 1460 kg
    aracda hafif volant var dedigim gibi tork ondan dsuk sanıyorum,
    emme manifoldu turbolar için uretilmiş aleminyum sanıyorum bize eksi kattı orjinale dönup tekrar cıkıcam dynoya,
    ayrıca ben 250 uzeri kardır diye bakıyodum olaya ***** 15 seneyi devrimii bir arac=)
    biraz ayarla 280 civraı olabilecegini dusunuyorum,
    selcuk ncm ile denedim onda sanıyorum kpro rbc vs vardı oda yaklasık 230 hp cişvarıydı ve gecmiştim.
    BOZBEY
     
  13. STP's Avatar

    STP said:
    Quote Originally Posted by 325İX View Post
    tolga abicim suayb kardesim ve dier arkdaaslar iyi niyetler için tesk ederim
    arac 1460 kg
    aracda hafif volant var dedigim gibi tork ondan dsuk sanıyorum,
    emme manifoldu turbolar için uretilmiş aleminyum sanıyorum bize eksi kattı orjinale dönup tekrar cıkıcam dynoya,
    ayrıca ben 250 uzeri kardır diye bakıyodum olaya ***** 15 seneyi devrimii bir arac=)
    biraz ayarla 280 civraı olabilecegini dusunuyorum,
    selcuk ncm ile denedim onda sanıyorum kpro rbc vs vardı oda yaklasık 230 hp cişvarıydı ve gecmiştim.
    senın aracın sokuk bayagı bıldıgım kadarıyla ama farketmez gucu bellı olan arac ıle denemek keyıflı olur
     
  14. cembozbey's Avatar

    cembozbey said:
    Quote Originally Posted by STP View Post
    senın aracın sokuk bayagı bıldıgım kadarıyla ama farketmez gucu bellı olan arac ıle denemek keyıflı olur
    deneditgimde aynı specdeydim
    ön koltuk arka koltuk istebne yoıktu max 60 kg civarı hafifletme vardı
    BOZBEY
     
  15. STP's Avatar

    STP said:
    suan takılı ıc aksamın ozaman
     
  16. cembozbey's Avatar

    cembozbey said:
    Quote Originally Posted by STP View Post
    suan takılı ıc aksamın ozaman
    evet bugun dynoda takılıydı
    BOZBEY
     
  17. Safak's Avatar

    Safak said:
    Çıkan veriler yaş ne olursa olsun düşük sayılır.

    7000d/d da 286HP olması gereken veri 7150 de 260HP

    3600d/d da 320Nm olması gereken veri 4210 da 290Nm

    Flywheel 30Nm tırtıklar mı? Sanırım 28HP nereye gittiyse 30NM de oraya gitti... Hem devirler yükselmiş hem güçler düşmüş, güç konusunda tam tersi olması gerekiyor aslında

    Bu araç kaç km de? Üzerinde neler var?
     
  18. cembozbey's Avatar

    cembozbey said:
    valla dostum sana şöle sölim,
    arsivdeki ölcumlerle karsılastrdık 4-5 adet 3.0 ile
    degerler min 260-max 290 yazılımla baraberd bende hafif volant turbo için yapılmıs emme ve egzos var yazılım yok
    benmkide 270 bu hesaba göre15 senelik arac için bence gayet mantıklı
    bikac gun içinde orj emmeyle cıkıcam ben artmasını bekliyorum degerlerin he artmasada 250 uzeri 15 senelik bi arac için kafi bence
    BOZBEY
     
  19. Safak's Avatar

    Safak said:
    Quote Originally Posted by 325İX View Post
    valla dostum sana şöle sölim,
    arsivdeki ölcumlerle karsılastrdık 4-5 adet 3.0 ile
    degerler min 260-max 290 yazılımla baraberdi
    benmkide 270 bu hesaba göre15 senelik arac için bence gayet mantıklı
    bikac gun içinde orj emmeyle cıkıcam ben artmasını bekliyorum degerlerin he artmasada 250 uzeri 15 senelik bi arac için kafi bence
    270 derken, paşaoğlunun dyno çarpımı düzeldi mi?

    191.1Kw 256HP eder