User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
73 sonuçtan 58 ile 73 arası

Konu: Motor şişme

  1. #58
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atlanmamasi gereken bi nokta var yalniz videoda , izlerken lan hemende isinmis yagi suyu denmesin , cunku videodaki yag ve sicaklik degerleri araclarin fabrikasyon limitleri degil , tamamen bmi'in kendi belirledigi bir limit .

    aslinda cidden sti ve mb boyle birsey denicekse , yag ve su saati takin yol boyu videoya cekin cok guzel gercek manada kiyas olur , videoda plakalik yada ruzgarina girmemenin bile nasil etki ettgini gordukten sonra degisen rakim seviyesi araclari nasil etkiler , ne gibi dereceler cikartir ilginc olur diye dusunuyorum .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  2. #59
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyla alakalımıdır bilmiyorum ama bundan önceki aracımLa (c3 hdi) üç hatfada , bazen ayda bir yaptığım ankara-istanbul gidiş gelişleri esnasında dipgaz gidip gelmemle alakalı sorun oluştuğu düşüncesindeyim.Çünkü normalde 50 000 - 60 000 de hiçbir sorun yokken şehirlerarasıı gidiş gelişlerden sonra; bakımları hiç aksatılmayan , şehiriçi normal kullanılan aracımız 75-80 000 km civarlarında üfür üfür üflüyodu yağ çubuğundan.Motora yönelik olumsuz tek davranışım buydu.Tabi kaliteli araçlarda bu durum ne olur bilmem ama küçük motorlu bi araç için böyle bi sonuç oluştu

  3. #60
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atlanmamasi gereken bi nokta var yalniz videoda , izlerken lan hemende isinmis yagi suyu denmesin , cunku videodaki yag ve sicaklik degerleri araclarin fabrikasyon limitleri degil , tamamen bmi'in kendi belirledigi bir limit .

    aslinda cidden sti ve mb boyle birsey denicekse , yag ve su saati takin yol boyu videoya cekin cok guzel gercek manada kiyas olur , videoda plakalik yada ruzgarina girmemenin bile nasil etki ettgini gordukten sonra degisen rakim seviyesi araclari nasil etkiler , ne gibi dereceler cikartir ilginc olur diye dusunuyorum .
    rfactor oynarken bile ben sürekli yağ ve suya bakıyorum

    cidden araca bağlatıp ne gibi koşullarda noluyo takip etmek hem sürüşümüz hem motorun sağlığı açısından iyi olur.nemli havada noluyo,sıcak havada noluyo,yüklüyken noluyo,...
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  4. #61
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyla alakalımıdır bilmiyorum ama bundan önceki aracımLa (c3 hdi) üç hatfada , bazen ayda bir yaptığım ankara-istanbul gidiş gelişleri esnasında dipgaz gidip gelmemle alakalı sorun oluştuğu düşüncesindeyim.Çünkü normalde 50 000 - 60 000 de hiçbir sorun yokken şehirlerarasıı gidiş gelişlerden sonra; bakımları hiç aksatılmayan , şehiriçi normal kullanılan aracımız 75-80 000 km civarlarında üfür üfür üflüyodu yağ çubuğundan.Motora yönelik olumsuz tek davranışım buydu.Tabi kaliteli araçlarda bu durum ne olur bilmem ama küçük motorlu bi araç için böyle bi sonuç oluştu
    küçük hacimli,turbolu,dizel araçta işte bu yağ ve su gibi parametreler ve mazot kalitesiyle ilgili olarak göstergede anormallik gözükmesede zarar vermiş olabilirsiniz.

    aksine bazı araçlardada uzun yol yapıp tapa gaz gitmek daha bi canlılık getiriyor.bizim bayandan aldığımız bi laguna vardı 115lik.190ları geçemezken antalya,izmir,ankara,istanbul dolaştıktan sonra zonguldak yolunda 220lere gelmeye başladı.aynı şekilde mazdada kadranda 180i geçemezken 200leri geçmeye başladı 20,000 km yüksek tempoda kullanınca
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  5. #62
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soru bı kere yanlıs. 260km gıtmek ıcın subaruda tam gaz gıdersın cl500de cruıse a alırsın. subaruda cıft el surersın cl500 de tek el.

    subaruda daha dıkkatlı gıdersın eger araca bısı olmazsa sag slaım varırsın Allah ın ıznı ıle. dıerı ıle rahatlıgın vermıs oldugu mayhoslukla uyuyabılırsın ve olebılırsın. ee mercedes te bu yuzden var sen olme dıe. kaz yaparsan sag cıkabılırsın ama subaruda %90 geberır gıdersın.(ıstısnalar harıc tabı mevlanın yazdıgı yazıyıda kımse bozamaz nefes bıttımı olursun)

    subaruda tam gaz gıdersın tbı ısılarını kontol eder tekrar oturursun bırakaır tekrar oturursun. ben honda cıvıc ıle ankaraya full gaz geldım. ama eskıden b20 varken basıodum 10 dkaıka dınlendırıyordum. onemlı olan bılınclı bır sekılde gazlamak. yoksa bunun mercedes ı bmw sı japonu yok hepsı gıder. 260km sabıt hız 30 dakıka gıden aracın bır yerlerınde mutlaka bır hasarlar meydana gelır. bu ortaya cıkmasa bıle daha ılerıkı km lerde sorunlar cıkarabılır. nıe oldu bu sorun dıe sordugunda 30 dakıkalık yuksek surat gıtmenın bedelı belkı aklına bıle gelmez. ama mutlaka o gunun hasarı bır gun cıkar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #63
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla motor şişmesini bilmemde muhtemelen subaruda kafa şişer indiğinizde de kaba etiniz şişer mercedesliyse gayet rahat gider gelir hatta bi daha gider

    + 300 km 200 km üstü nerde o radarsız yol
    yok bizde

    ama sene 90 da italyada çişim gelmişti,marsilya lüksemburg fransa ve belçikayı nonstop geçip roterdamda işetmişti babam onu hiç unutamam...(araç BMW 635CSi Sürekli 200 üstü gidebilmiştik..)

  7. #64

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yolda illa kamyon cikar sende 80 den 260 a kadar baya bir boy atarsin sonucta sissede araban cigerleri merso ismarlar
    2022 XC90 kiralık spec & 2022 A5 40 TDI & 2017 Golf 1.6 TDI Highline yazılım
    2022 Haybusa full bolt on & 2021 Multi V4S & Kymco Lucky S

  8. #65
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Mehmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok bizde

    ama sene 90 da italyada çişim gelmişti,marsilya lüksemburg fransa ve belçikayı nonstop geçip roterdamda işetmişti babam onu hiç unutamam...(araç BMW 635CSi Sürekli 200 üstü gidebilmiştik..)
    mesajı okudum koptum ahahah ülkeri transit geçip roterdama işemendeki sebep ne özelliği

  9. #66
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soru bı kere yanlıs. 260km gıtmek ıcın subaruda tam gaz gıdersın cl500de cruıse a alırsın. subaruda cıft el surersın cl500 de tek el.

    subaruda daha dıkkatlı gıdersın eger araca bısı olmazsa sag slaım varırsın Allah ın ıznı ıle. dıerı ıle rahatlıgın vermıs oldugu mayhoslukla uyuyabılırsın ve olebılırsın. ee mercedes te bu yuzden var sen olme dıe. kaz yaparsan sag cıkabılırsın ama subaruda %90 geberır gıdersın.(ıstısnalar harıc tabı mevlanın yazdıgı yazıyıda kımse bozamaz nefes bıttımı olursun)

    subaruda tam gaz gıdersın tbı ısılarını kontol eder tekrar oturursun bırakaır tekrar oturursun. ben honda cıvıc ıle ankaraya full gaz geldım. ama eskıden b20 varken basıodum 10 dkaıka dınlendırıyordum. onemlı olan bılınclı bır sekılde gazlamak. yoksa bunun mercedes ı bmw sı japonu yok hepsı gıder. 260km sabıt hız 30 dakıka gıden aracın bır yerlerınde mutlaka bır hasarlar meydana gelır. bu ortaya cıkmasa bıle daha ılerıkı km lerde sorunlar cıkarabılır. nıe oldu bu sorun dıe sordugunda 30 dakıkalık yuksek surat gıtmenın bedelı belkı aklına bıle gelmez. ama mutlaka o gunun hasarı bır gun cıkar

    hacım yazdıklarına altı çizili kısımlar hariç katılıyorum. sti dacidden sağlam bir araba. hatta hayret ettirecek derecede sağlam. benim bug eye sti la 2 elektrik direği, 6 tane beton atatürk orman çiftliği direği devirdikten ve bir pug 406 yı ortadan ikiye ayırıp tarlaya savrulduktan sonra eğer gazlasam o tarladan çıkıp yoluma devam ederdim. herşey bir yana takdiri ilahi tabiki herşey ama kul da gerçekten işini iyi yapmış.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  10. #67
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı deathofacar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacım yazdıklarına altı çizili kısımlar hariç katılıyorum. sti dacidden sağlam bir araba. hatta hayret ettirecek derecede sağlam. benim bug eye sti la 2 elektrik direği, 6 tane beton atatürk orman çiftliği direği devirdikten ve bir pug 406 yı ortadan ikiye ayırıp tarlaya savrulduktan sonra eğer gazlasam o tarladan çıkıp yoluma devam ederdim. herşey bir yana takdiri ilahi tabiki herşey ama kul da gerçekten işini iyi yapmış.
    abi bizde GC8 vardı hiç te dedigin gibi degildi

    eee senin kide bir üst verisyon oldugu için aynıdır diye öle yazdım

    tabi aracı da ilk nerden vurdugunda önemlidir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #68
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bizde GC8 vardı hiç te dedigin gibi degildi

    eee senin kide bir üst verisyon oldugu için aynıdır diye öle yazdım

    tabi aracı da ilk nerden vurdugunda önemlidir
    gc 8 gerçekten de öyle değil, hatta alakası yok. daha basit çarpışmalarda direk şasesi kırılan gc8 lere şahit oldum. benimkini soracak olursan, herşey kafadan başladı
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  12. #69

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soru bı kere yanlıs. 260km gıtmek ıcın subaruda tam gaz gıdersın cl500de cruıse a alırsın. subaruda cıft el surersın cl500 de tek el.

    subaruda daha dıkkatlı gıdersın eger araca bısı olmazsa sag slaım varırsın Allah ın ıznı ıle. dıerı ıle rahatlıgın vermıs oldugu mayhoslukla uyuyabılırsın ve olebılırsın. ee mercedes te bu yuzden var sen olme dıe. kaz yaparsan sag cıkabılırsın ama subaruda %90 geberır gıdersın.(ıstısnalar harıc tabı mevlanın yazdıgı yazıyıda kımse bozamaz nefes bıttımı olursun)

    subaruda tam gaz gıdersın tbı ısılarını kontol eder tekrar oturursun bırakaır tekrar oturursun. ben honda cıvıc ıle ankaraya full gaz geldım. ama eskıden b20 varken basıodum 10 dkaıka dınlendırıyordum. onemlı olan bılınclı bır sekılde gazlamak. yoksa bunun mercedes ı bmw sı japonu yok hepsı gıder. 260km sabıt hız 30 dakıka gıden aracın bır yerlerınde mutlaka bır hasarlar meydana gelır. bu ortaya cıkmasa bıle daha ılerıkı km lerde sorunlar cıkarabılır. nıe oldu bu sorun dıe sordugunda 30 dakıkalık yuksek surat gıtmenın bedelı belkı aklına bıle gelmez. ama mutlaka o gunun hasarı bır gun cıkar

    tamamen yaniliyorsun minik biraderim, subaru her yilin kosullarina gore en saglam sasiyi kullanan arabalardan biridir. gc8 sasileri simdikilere gore sayif ama o yillarin butun seri uretim arabalarinin en ust siniflarinin saglamligindadir. Subarunun hatta en buyuk ozelligi en saglam japon arabasi olmasidir, kasasi ve sasisiyle. Sasisinde 5kat sac kullanmaya baslayan ilk japon markasidir hatta. Ayni yillarin araclari arasinda kiyaslama yaparsan misal bir 98 civic, 98 bmi ve 98 gc8 bunlarin icinde en saglam olani sasisiyle gc8 dir emin ol. heleki konu yeni kasalara gelirse kesinlikle emin ol ki almanlarin en yuksek siniflari olmadigi surece hicbiri ne saglamlikta ne saside subaru modelleri ile yarisamaz. Egriye egri dogruya dogru. Cogu aracta kullanilanin aksine Subaru misal impreza icin 1.6 modelinde hangi kasayi kullaniyorsa en yuksek sinif sti dada ayni sasiyi kullanir. Subaruya gordugum ilk zayif diyen sensin ki 3,5 tane gordugum kazada subaru sasisinine hayran oldum bir otomobilci olarak

    bir konuda haklsisin eger araba kisa mesafeye gore hazirlandiysa o arabayla cok uzun sure tam gaz gidemezsin, fakat ben diyorimki biz imprezalar ile defalarca tam gaz yol gittik hatta zn ile bile gittik ve sikinti yasamadik. Tabiki 2.6 bar basarak ankara istanbul gidemezsin ki zaten seri uretim bir ferrari bile 450 460 hpde sinirlanmis niye cunku guc isidir, bizim yaptigimiz kinetik enerjiyi mekanik enerjiye cevirmek ve eger urettigin fazla isiyi mekanik sonumlenme ile yola aktaramazsan veya kisacasi mekanik guce ceviremezsen (aerodinamik sinirlar, akiskan limitleri vs) o isi senin yagina, suyuna yani sogutma sistemine gececek ve sana sorun cikaracaktir. Kisaca 2.6 bar gidemezsin fakat 260-280 km seni tam gaz goturmek icin eger 1.2 bar yeterli geliyorsa o basincla sorunsuz gidersin
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  13. #70

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı deathofacar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacım yazdıklarına altı çizili kısımlar hariç katılıyorum. sti dacidden sağlam bir araba. hatta hayret ettirecek derecede sağlam. benim bug eye sti la 2 elektrik direği, 6 tane beton atatürk orman çiftliği direği devirdikten ve bir pug 406 yı ortadan ikiye ayırıp tarlaya savrulduktan sonra eğer gazlasam o tarladan çıkıp yoluma devam ederdim. herşey bir yana takdiri ilahi tabiki herşey ama kul da gerçekten işini iyi yapmış.
    Kusrad in kaza yerini resimlerine bakiyorum, kazayi anlatiyor ve kazanin hemen ustune giden bir arkadas olay mahallini anlatiyor, en sonunda meraktan dayanamayip aksam yolumu uzatip kaza yerine baktim. obur gun kursad ile ya bu kazayi bu arabami yapti hakkaten falan diye detayli bir sekilde inceledik ve cidden sok olmustuk. Araba sagdan soldan onden heryerden hasarliydi o sekildede satildi. Sol on saside biraz egiklik vardi alan arkadasta kaportaci idi, arabanin sasisini duzeltmek icin robota baglamis, robotun cani cikmis duzeltene kadar aksam oda geldi ya kardesim bu ne bicim sase aksama kadar bmw mercedes yapiyorum onlari kolayca acarim bunu azicik gerdirene kadar robotun motorunu yaktim dedi. Kursad da bilir bu mevzuyu
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  14. #71
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesajı okudum koptum ahahah ülkeri transit geçip roterdama işemendeki sebep ne özelliği
    sebeb yok..sadece babamın yolda çok durmayı sevmemesinden kaynaklanıyor

  15. #72
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    değiştir son vites dişlisini max devir gitmezsın. sıkıntıda olmaz çok

  16. #73
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bende aracımı almaya kürşatın arabasını gördükten sonra karar verdim o ana kadar şiddetli bi şekilde karşı çıkan eşim aracı gördüğü o andan sonra başımın etini yedi mutlaka alalım diye ve aldık kesinlikle çok sağlam gözümle gördüm
    Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •