Ahmet kardes eger oyle olsa tüm düz boru olan araclarda farklılık olurdu ki zaten o sensor sıcaklıga dayanıklı malzemeden imal ediliyor ki o sıcakta calışabilsin...
i_could...
Printable View
Galiba sorunu çözdüm... Sürekli şu linkte bulununan benim motora ait kitapçığı okuyup problemi çözmeye çalışıyordum.
http://www.polak.ch/coupemanual/Engi...2016v%20nt.htm
Sıradan ne varsa denedim. Sıra distiribütöre geldi. Detaylı şekilde ayarını anlatıyo. Avans ayarı filan yapılıyor distiribütörün çevrilmesiyle anladığım kadarıyla. Yani ateşleme zamanını etkiliyor. 2 hafta önce gittim servise dedim bu distiribütörün bi ayarı varmış dedim ustaya ona bi bakabilirmisiniz. Usta yok öle bişi dedi. Bunlarda ayar yok elektronik filan. Dedim sen bi bak sağına soluna problem vardır belki. Nese söktü sağını solunu fişlerini filan temizledi kontrol etti problem yok dedi yerine taktı. 2 haftadır aynı şekilde kullanıyorum arabayı dalgalanma filan yapmadı Allaha şükür.
http://www.polak.ch/coupemanual/16v%...6vEngine31.JPG
http://www.polak.ch/coupemanual/16v%...6vEngine32.JPG
http://www.polak.ch/coupemanual/16v%...6vEngine33.JPG
hadi hayırlısı :)
ilk olarak hangi şehirdesin onu soruyum bu arabalardan anlayan biri var maslakta bendede 1994 ü vardı aynı sorun oldu kaputu açtın camın alt hizasında arabanın ana sigortası var onun solunda bakış yönüne göre artık vakumu düzenleyen bir hortum var ince bir hortum oda çıkmış yada kaçırıyor olabilir yakıtıda etkiler ama büyük ihtimalle senin sorunun akışmetre ile alakalı sök spreyle temizle tak yerine ayrıca emme manifoldunun üzerinde arkada bir tane fiş var bak bakalım sağlammı
güzel hort:D konu 2007nin konusu:D