User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 98 Vti devir problemi önerileriniz?

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    98 Vti devir problemi önerileriniz?

    Merhaba arkadaşlar aracımda şöyle bir problem var araç vafc ve takometreden baktığımızda 8100 gibi kesiciye(revlimit) giriyor. bildiğim kadarıyla 8400 gibi bir rakam çevirmesi gerekiyor. sizce problem nerden kaynaklanıyordur ben ECT (Engine Coolant Temperature) burdan kaynaklandığını düşünüyorum.

  2. #2
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8400dd oem egzantriklerle dönemezsinki

  3. #3
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iboda 8100 çeviriyor eğer bi problem varsa onda da var aynısı
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    takometre gerçek devirden 200-300 rpm fazla gösterir...

  5. #5
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    takometre gerçek devirden 200-300 rpm fazla gösterir...
    abi kadranda da afc de devir tutuyor sapma yok. 8100 küsür

    fakat kadranlar orjinal değil zannedersem mil cinsinden.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kadran ve VAFC ikisi aynı onlarda sapma yok.

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *
    o 1992-2000 Honda Civic EDM VTi (EG6/EG9 & EK4)
    o 1992-1997 Honda Civic Del Sol EDM VTi (EG)
    o 1996-1997 Honda Civic Del Sol USDM "VTEC"
    o 1999-2000 Honda Civic USDM Si (EM1)
    o 1999-2000 Honda Civic CAN SiR (EM1)
    o Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
    + Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
    + Compression: 10.2:1
    + Power: 160 hp (119 kW) @ 7600 rpm & 111 lb·ft (150 N·m) @ 7000 rpm
    + Transmission: Y21 or S4C
    + Redline...8000 rpm
    + Rev Limit...8450 rpm
    + VTEC Engagement...5,600 rpm
    + Aluminum Casting

    Burdaki bilgilere göre Revlimit 8450 olması lazım başka bir vti kullanan arkadaşım burda yazılanı dönüyor.

  8. #8
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya kadranda sapma oluyor

    misal ben kadranda 7200 görüyorum ama safc ta 6880 de bitiyor.

    vtec te afc den devir okuyan falan varsa onu öğrenmek lazım digitalde kaç rpm de kesiyor.

    sizin kadranlar farklı olduğu için hatalı (aslında doğru) gösteriyo olabilir.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikri olan?

  10. #10
    delSol_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vti'larda ateşleme ünitesi ve bobin eskiyince devir göstergesi sapıtır. Benimkinde de benzer bir sorun vardı, devirleri düzgün göstermiyordu, arada da kendi kendine aşağı yukarı oynuyordu. Sorunu bulana kadar gitmediğim usta kalmadı. Ateşleme ünitesi ve bobin değişince herşey düzeldi.
    HONDA TECH / / Ankara
    Honda Service & Tuning Garage

  11. #11
    Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Berlin / Bursa
    Mesaj
    1.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iboda 8100 çeviriyor eğer bi problem varsa onda da var aynısı
    Kadrana baktıysan kaymış hacm o hks campden bakmak lazım gerçi vafcda da görünüyor 8100 gibi..

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı delSol_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vti'larda ateşleme ünitesi ve bobin eskiyince devir göstergesi sapıtır. Benimkinde de benzer bir sorun vardı, devirleri düzgün göstermiyordu, arada da kendi kendine aşağı yukarı oynuyordu. Sorunu bulana kadar gitmediğim usta kalmadı. Ateşleme ünitesi ve bobin değişince herşey düzeldi.
    Benim bobin yeni değişti. Ateşleme ünitesinin problem yaratıp yaratmadığını nasıl anlarız?

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yorum yapabilecek?

  14. #14
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8400 devir dönmez standar vti, kadrandaki sapmayla birlikte 8200de kesmesi lazım.

  15. #15
    ---caner--- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bendede 8400 gösteriyo bilmem doğru yanlış artık

  16. #16
    YUSUF
    Misafir
    bende 8500 gösteriyor

  17. #17
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla fabrika çıkışı aracın devir kesicisi 8100 küsür millet 8500 8600 ler dönmek için egzantrikler beyinler falan takıyor

  18. #18
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    *
    o 1992-2000 Honda Civic EDM VTi (EG6/EG9 & EK4)
    o 1992-1997 Honda Civic Del Sol EDM VTi (EG)
    o 1996-1997 Honda Civic Del Sol USDM "VTEC"
    o 1999-2000 Honda Civic USDM Si (EM1)
    o 1999-2000 Honda Civic CAN SiR (EM1)
    o Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
    + Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
    + Compression: 10.2:1
    + Power: 160 hp (119 kW) @ 7600 rpm & 111 lb·ft (150 N·m) @ 7000 rpm
    + Transmission: Y21 or S4C
    + Redline...8000 rpm
    + Rev Limit...8450 rpm
    + VTEC Engagement...5,600 rpm
    + Aluminum Casting

    Burdaki bilgilere göre Revlimit 8450 olması lazım başka bir vti kullanan arkadaşım burda yazılanı dönüyor.
    redline 8000 işte o zaman kesiciye giriyor... rev limit ve limitör aynı şey değil... limit yani son çevirebileceği en fazlası demek 8450 den fazla çevirince anında "gümm" demek istiyor oradaki rev limitle...

  19. #19
    DoguErdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ataşehir
    Mesaj
    458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla benim bildigim kesiciye girdiği limit 8250 benim 97 vti ım o devirde kesiyodu stock haldeydi araç acaba ufak bi subap ayarı ile ilgili olabilirmi ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •