User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: bmw m50 ve m52 bloklar hakkında

  1. #20
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu is 4-5 liraya da yapilir 10 liraya da. Ne kadar ekmek o kadar kofte yani. 84+ sikinti yaratabilir hele ki aluminyum blok icin 2.8 ustune cevirmek sakincali. M50 demir blok bu isler icin bicilmis kaftan ve buyuk basinclara dayanabilir rahatlikla.

    Kapak muhakkak degismeli bence.

    Keza baski balata da 3.0 M3 icin olanla degisirse cok daha iyi.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  2. #21
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde üstüne turbo
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  3. #22
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gokhan Hasan Baskara ile fikir alis verisi yap bence..

  4. #23
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gökhan sen şu işi bi anlatsana hele bi
    Sakin güç...

  5. #24
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı TAM35GNY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gokhan Hasan Baskara ile fikir alis verisi yap bence..
    o kimdir abi ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  6. #25
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gökhan sen şu işi bi anlatsana hele bi
    neyi anlatayım abi
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  7. #26
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum
    m50 yada m52 fark etmes. hepside bu ölçüere çıkar. Sadece piyasadaki alumınyuma olan güvensizlik nedeni ile, m52 blok yapmaz istemes, önerilmes. Yoksa alakası yok.

    Yalnız üst kapakta değişmeli (zorunlu değil ama değiştirilen projeler daha başarılı oluyor, yoksa contadan vs sorun yaratıyor), yaklaşık 5000tl leri bulan bir işlem yani. Beyin değişimi göreceli, 20 ninkide programlanarak oluyor. 400-500 tl olduğu için beyni dğeiştirende var.
    vay cahil zorunlu değilmiş sen bana 84mm pistonla 3.20kapağı taksana m50 ye göreyim bi
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #27
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TAM35GNY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gokhan Hasan Baskara ile fikir alis verisi yap bence..
    hasan abi de farklı bişey sölemicek ama görüşmende yarar var üstadımız o illaki bizim bilmediğimiz bir sürü şey biliyodur biz sadece temelini biliyoruz. burdan hasan başkara abiye sevgi ve saygılarımı iletirim
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  9. #28
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde üstüne turbo
    2 hafta içinde ciddi bir m50turbo izliycez kısmetse
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  10. #29
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vay cahil zorunlu değilmiş sen bana 84mm pistonla 3.20kapağı taksana m50 ye göreyim bi
    niye m20de 84 mm pistonla 320 kapağı kullanmadık mı

  11. #30
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olm m20 apayrı bir dünya 25 tane enjektör bağla devam et onu karıştırma konumuz m50

    m50 de 3.20 ye stroker yaptıgın zaman kapağı %100 takman gerekiyo yoksa vuruyo maykk
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  12. #31
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kankacım beki bi soru sana 89 535 e m5 kapağı takılır mı ? araç turbo

  13. #32
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kankacım beki bi soru sana 89 535 e m5 kapağı takılır mı ? araç turbo
    muştu tuning motorsports üstü kapalı takılır diyim de en iyi bilgiyi egetunik e21turbo mustafa abimiz verir

    kimmiş bu 3.5turbo
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  14. #33
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muştu tuning motorsports üstü kapalı takılır diyim de en iyi bilgiyi egetunik e21turbo mustafa abimiz verir

    kimmiş bu 3.5turbo
    hauahua I-HANSS kankamın yeni projelere yelken açabiliriz gelde bi konuşalım

  15. #34
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m20b20 yi ve m50b20 yi b25 e çevirmek en sağlıklı şekilde ikisi içinde herşeyiyle nekadar bi maliyet gerektiriyor acaba tam olarak listesini ve maliyetini yazabilicek zaman ayırıcak bi arkadaş olursa benimde hep kafamda olan ve şu ara kendimi yakın hissettiğim projedir merakla bekliyorum şimdiden teşekkürler
    m20b20 stroker listesi

    84.50 sıfır piston sekman 620lira
    kollar 3.20 nin ki kullanabilirsin
    eta 2.7 krank 2.el 600 ile 800 arası değişir.
    25 yağ pompası 220lira
    885 kapak (3.25) = 1250tl
    3.25 emme manifoldu gaz kelebeği= 300lira
    son bir kaç senedir akış metre olarak m50b28 uyduruluyo gayette güzel oluyo oda =500lira
    gotze conta takımı = 280tl
    5litre yağ = 150lira
    yazılımı işçiliği inciği boncuğu 1500 de öle gidiyo

    bu listenin sonunda alıcağın güç 200hp falan litre olarakta 2730gibi

    dip not : ( eğer alcagın araç 89model üstü ise blok 86mm görebiliyo 86mm piston ile de 2.9litre falan oluyo)

    m50 dede durum pek farklı değil
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  16. #35
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hauahua I-HANSS kankamın yeni projelere yelken açabiliriz gelde bi konuşalım
    ya yıllardır bi 535 yürütcek bizde görcez boşver onu hehehe takası değerlendirmemiz lazım
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  17. #36
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen gelde bi görüşelim

  18. #37
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    beyler geyiği msn'den yapsanız iyi olucak
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  19. #38
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b25 lerin strokları çok uzun değil aslında yapılıyosa en az b28 ya da b30 krank kullanılmalı. m3 krankı bile kullanabilirisniz.

    ancak m50 ve m52 arasında şöyle bri durum var rs ratio yu iyileştirmek için bmw m52 de kol boyunu uzattı piston boyunu kısalttı. yani size kısa pistonu öneririm.

    direk olarak b28 kol piston krank koyabilirsiniz yada çeşitli kombinasyonlarda deneyebilirsiniz. yani mümkün olduğunca uzun kol kullanmanız iyi olur.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •