yayınladıgın ox sensoru benım dedıgım hrv jeep te kat uzerınde bulunuyor.. onu demek ıstedım.. ayrıca yazıyı ıyı oursan bazı honda modellerınde dıe belırrtım hondanın hepsı demedım ??
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
zaten turbolu vs bırsey dıe tabır kullanmadım hondanın bazı stock modellerınde dedım.. sadece bılgı mahıyetınde soledım neden herkes bukadar celallendı anlamadım.. forum degılmı sadece fıkır beyan ettım burda ama ılgınc..yanı bılmenız gerekmıyor sadece var oldugu ıcın soledım ve en son karıstıracak kısılerden bırı olabılırm emın ol arkadasım.. saygılar
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
celalden kasıt yanı ımkansız degıl hıcbısey otomobılde ama ımkansız gıbı yukelnılme hıssettım okadar.tabı yarın resımlerım koyarım ve bır soru ısaretınden kurtuluruz. sadece bı alternatıf tı soyledıgım..
saygılar
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
asagıdakı resımde belırttım arkadaslar honda hrv kat..
saygılar..
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
yok hyr bı gosterge yok. sadece teshıs cıhazı gosterıyor verılerını
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
Atmosferik bir arabada egt ne kadar yukselebilirki,yukselir ama her kondisyonda turbo araçlardaki kadar yukselemez, ayrıca konuyu okuyup anlayan birisi konuyu idrak ettiyse yukardaki resime bakıp egt'nin o kadar uzaga konulmasının amacının kat. ile alakalı oldugu tahminini yapabilir.En azından benim düşüncem öyle.KAtalilitikle ilgili bir durum oldugunu düşünüyorum.Yoksa honda mühendisleri egt probun ne kadar uzaga konulursa derecenin o kadar o oranda düşecegini bizden iyi biliyorlardır.Asıl amaç sürücüye egt durumunu göstermek olsaydı zaten bir gösterge ile bunu belirtirlerdi.
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
tabı performans amaclı araclar ıcın daha mantıklı.. bu arac ıcın gereksız sadece var oldugunu belırtmek ıcın koyuldu resım..
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)