Bu jsv-monza vs. koltuk ile muayneye giren-geçen biri varmı? sıkıntı oluyomu? araç tek kapı, sabit yarış koltuğu sıkıntı olur heralde? yatabilen herhangi bi spor koltuk (jsv vs..) ile muayneden geçilebilirmi?
Bu jsv-monza vs. koltuk ile muayneye giren-geçen biri varmı? sıkıntı oluyomu? araç tek kapı, sabit yarış koltuğu sıkıntı olur heralde? yatabilen herhangi bi spor koltuk (jsv vs..) ile muayneden geçilebilirmi?
vırt zort
oluyomuş, öyle duydumda işte aslı astarı varmı. tek kapı araçta yatan veya sabit koltukla muayeneden geçen varmı acaba?
vırt zort
arka koltukdaki kemere kadar kontrol ediyorlar ama, adam arkaya nasıl geçicek had, geçti kaza durumunda nasıl çıkıcak o durumda diye ağır kusur yazmaları gayet ılımlı karşılarım açıkcası, hoş benim arkada koltuk yok ama herşeyden takabilirler, tek kapı sabit koltuk giren varsa aydınlatır bizi.
Üç yıl geçmiş ama işime yarar bu konuyu bulabildim.
Yatarsız spor koltuk, 4 nokta statik yarış kemeri ve harness bar olan araba muayeneden geçebilirmi?
Otomatik 3 noktalı oem kemerlerin olması zorunlumu? Zorunluysa yatarsız koltuk ve 4 nokta kemeri sökmek zorundamıyız?
Arabayı topladım sayılır ama muayene prosedürü nedir, bu konuda görevli inisiyatifimi geçerli bilmiyorum.
(Not:Araba 4 kapı, dışı orjinalden farksız yani göze batan bir araba değil)
Mart ayında 2 adet yatarlı yarış koltuklu, orjinal emniyet kemerli aracımla sorunsuz olarak muayeneden geçtim. Araç 98 hb vtec'dir. Bir problem yaşamadım. Bilginiz olsun
Yeteri kadar nedenin varsa herşeyi yapabilirsin...
Harness barı kaldırınca yarış kemerlerini tabana sabitlemek zorunda kalacağım, bu seferde böyle montaj olurmu, hatalı montaj diye sorun çıkar gibi geliyor.
Aslında daha önce ben ve arkadaşım iki ayrı arabayla, yatarlı monza ile sorunsuz muayeneden geçtik ama bu araçlar tamamen orj. sadece koltuk vardı.
Ama sabit emniyet kemeri ve koltukların yatarsız oluşu aklımı çok karıştırıyor. Aksi gibi bunları sök, orj koltuklarını tak gel derse, orj koltuklar yok.
Bu gidişle öyle yapacağım gibi. Ayrıca burada yatarsız koltuk,sabit kemer kullanan bir ben değilim. Bir kişide ne olduğunu yazmamış, sır gibi saklıyorlar
Alıntı baya eski ben cevap vereyim. Lamba sıkıntı olur. Elektrik işleri elinden geliyorsa kendin halledebilirsin. Fişlerin ucunu ölçüp uygun değerde direnç eklersen söndürebilirsin. Ancak airbag ecusunda patladı, açıldı mesajı varsa bu yöntem işe yaramaz.
harness bar sorun çıkartmayabilir. rollbar gibi bir sistem değil.
Rollbarın yasak olmasının temel nedeni kaza anında karşı araca duvar etkisi yaparak darbe emme kurallarını bozmasıdır. avrupada bu şekilde en azından
Ancak sizdeki bar kemer baglantı noktasın iki direk arasında. sorun çıkarmayabilir.
Yüce F.U
PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)