User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: WRX impreza Turbo sorunsalı

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    keşke sadece herşey sente olsa
    körler sağırlar

  2. #21
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taşlanmış kranktan iş olmaz.

    Sti ej207 short block al, kapağa dokunma, 18g yada 16g turbo ve sti intercooleri tak, bir de 750cc enjektör tak, yoluna devam et.

  3. #22
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç gri iğrenç bi siyah jantları var
    bundan önceki tamircide boost saatinin hortumu turbonun emişine takılmış galiba ordan basınç olacağını dşünmüş kendi coolerı sökülmüş yerine sprinter minibüsünki takılmış blow off emiş hortumunda basınç var turbonun hava bastığı yerden almış bunlar bizm görüp fark ettiklerimiz kim bilir daha neler var neler
    sanayiden arabayı cıkartığta başka dükkana gittimide vay yapamadılar arabayı bozdular gönderiyorlar derler erkeklğiede b.k sürdüremiyoruz hadi motoru söktük dağıttık toplamasıda basit ama hala senteye getirme korkusu sardı

    Çok emin olmasamda tahmin ettiğim araç sanırım.
    Eğer o ise daha önce başına neler geldiğini bir bilsen delirirsin Arda
    Boxer in side

  4. #23
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ludacris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adnandada siyah varda oda gurbetçi konuyu açmadan bihafta önce beni arıyodu o sandım adını hatırlayamıştım her neyse.
    Inş. Anlınızın akıyla çıkarsınız
    Cuma gecesi yemekten dönüyordum güzelbahçeden, yolda denk geldik Adnan ile , çok fena yürüyor o olamaz kanki
    Boxer in side

  5. #24
    alpay
    Misafir
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç gri iğrenç bi siyah jantları var
    bundan önceki tamircide boost saatinin hortumu turbonun emişine takılmış galiba ordan basınç olacağını dşünmüş kendi coolerı sökülmüş yerine sprinter minibüsünki takılmış blow off emiş hortumunda basınç var turbonun hava bastığı yerden almış bunlar bizm görüp fark ettiklerimiz kim bilir daha neler var neler
    sanayiden arabayı cıkartığta başka dükkana gittimide vay yapamadılar arabayı bozdular gönderiyorlar derler erkeklğiede b.k sürdüremiyoruz hadi motoru söktük dağıttık toplamasıda basit ama hala senteye getirme korkusu sardı

    merak etme senteye kolay gelir eğer motor düzgün toplanırsa yani rektifiyecin iyise

  6. #25

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.1 bardan sonrası hangi turboyu takarsan tak sakat.... ve diğer arkadaşlarında dediği gibi forget motor toplanması daha mantıklı.... stock motorun 1.1 barda kırılmasının nedenide boxer motor olmasından kaynaklanıyor, mantıken krank miline daha fazla yük biniyor ancak diğer motorlara göre güç bakımından daha verimli denilebilir....
    yanlis bilgiler yigit, stock subaru moturuna basilacak basinca dayali her hangi bir limit deger yok, misal biz yillardir ej207 stock blok ile gt30,35R ile bile 2 bar, 2.2 bar yurururuz hicbir sikinti yasamadik, ej205, ej20k,ej20g ile de 2 bara kadar kullandigimiz bir suru araba oldu.

    teknik bilgi, boxer motor dizayninin en ustun yani kendi kendini calisirken balanslamasidir ve krank miline yataklara en az yuk binen motor dizaynlarindan biridir. bu sebeple zaten ayni guclerde diger motorlara nazaran yari yariya dusuk ana ve kol yatak toleranslari ile yuruyebilir, karsilikli olusan yuk,tansiyon birbirini dengeler.

    @ kickboxer 99gc8 kapak iyidir. yaylari haric, gc kapak 1.5 bardan sonra flood eder oem yaylar ile yakalamaz ama kacirir.

    taslanmis krank olmaz sakin ha kullanmayin, biri cikip simdi derki yurtdisinda kullananlar var, dogru ama bizdeki gibi eski usul tas ile tornalamiyor adamlar.

    subaru motoru bilen adama cok kolay ve cok pratiktir, bilmeyen adama zulumdur ve toplayamaz kesin sikinti cikar. bilenin elinde cilgin guclerde uzun sure yurur, bilmeyenin elinde 2000 km de bir yatak sarar

    sentesi cok kolay korkmayin sadece ozenli olun, triger kayisini takmadan, senteye getirmeden egzantrikler ile oynamayin. subaru motoru full interfacedir, subaplar birbirine deger. sente ile rektifiyenin alakasi yok zaten, not subaru motorunu rektifiyeci yaparsa duzgun olmaz, ustanin rektifiye bilmesi kontrol edebilmesi gerekir

    bu kadar bilgi ile heralde artik sikinti yasama sansi az olur.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  7. #26
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu söylediğin değerler gerçekten çok iyi korhan ustam, genelde 1.1 bar üstü açmamı kimse tavsiye etmedi ve 1.4 1.6 gibi barlarda motor kıran arkadaşlar olduğu için bu yönde bilgiler verdim, benim blok ej20 yanılmıyorsam, peki bu ej20 ler kaç bar kaldırır?
    başka bir sorum ise basınç açılınca dayanıklı olması için yapılan forget motor dışında yapılması gereken başka bir işlem varmı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •