User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: ae86 ya hangı motor

  1. #20
    ae101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bak hala aramıyo
    heheh laa harbı kapagı satsana bıze

  2. #21
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ae101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    heheh laa harbı kapagı satsana bıze
    yok hacı evladım gibi sevdim ben onu

  3. #22
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    3sge koyabilirsiniz cem mr2 lerde çıkan motor hani

  4. #23
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ae101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yardımın ıcın cok tesekkurler haklısınn... bu arada bu ae101 lerdekı motoru koyup oynasakk olmaz mıı 4a-ge kapak fılan beyın uzerıne
    ae101in motoru kodu 4afe, manifold yapmayi goze aliyorsan koyarsin. 97oktan benzinle megasquirt ile beslesen alacagin 125den fazla olmaz bence
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #24

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    120 hp ae86 , hayatında hiç yanlamamış birisi için iyi bir başlangıç bence. 3.18is e30 dan iyidir..

  6. #25
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tengoku videolarina bakip gaza gelmeyin, coilover olmadan olmaz bu isler
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #26
    ilkerrrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 hp ae86 , hayatında hiç yanlamamış birisi için iyi bir başlangıç bence. 3.18is e30 dan iyidir..
    amaç dönerken arkanın atması ve 0 çizmekse 80 hp yeterde artar bile.

    motor konusu tamamen bütçenizle ve aracın yasal olması ile ilgili. Hatta ve hatta şahinlerin yaptığı gibi karbüratörlü motoru da turbolayabilirsiniz. Weber karbüratör gibi seçenekleriz de var. Ama benim tavsiyem enjektörlü bir kapak (4afe) yada 4age swap. Ha paranız ve vaktiniz bolsa 4afe veya 4age yi de turbolayabilirsiniz. Nasıl bulabilirsiniz bilmiyorum ama 4agze gibi fabrikasyon superchargerli bir toyota motoru da var.

  8. #27
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkerrrrr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amaç dönerken arkanın atması ve 0 çizmekse 80 hp yeterde artar bile.

    motor konusu tamamen bütçenizle ve aracın yasal olması ile ilgili. Hatta ve hatta şahinlerin yaptığı gibi karbüratörlü motoru da turbolayabilirsiniz. Weber karbüratör gibi seçenekleriz de var. Ama benim tavsiyem enjektörlü bir kapak (4afe) yada 4age swap. Ha paranız ve vaktiniz bolsa 4afe veya 4age yi de turbolayabilirsiniz. Nasıl bulabilirsiniz bilmiyorum ama 4agze gibi fabrikasyon superchargerli bir toyota motoru da var.
    ucuzsa eger 4agze pistonlarida guzel secim olur dusuk basinc turbo icin
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tengoku videolarina bakip gaza gelmeyin, coilover olmadan olmaz bu isler
    ben hayatı tengokudan ibaret biliyordum sağol söylediğin için

    hepiniz 3. vites 140 la drift yapıyorsunuz zaten değilmi

    başlangıçtan bahsettim yeterli diye. viraj çıkışında arkasının gelmesiyle başlayacak tabiki.. sonra geniş daire çizmeyi öğrenecek sonra drift. 80 bg ile kafadan kaydırmamayı öğrenmek en iyisi

    ae86 dan çok uzak birisi değilim , 7 ay bindim bende ae86 ya . eğer o zamanki tecrübelerim ve öğrendiklerim olmasaydı s13 le 20 kere kaza yapmıştım şimdiye kadar.

  10. #29
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hayatı tengokudan ibaret biliyordum sağol söylediğin için
    ben genele dedim ama alindiysan yapacak bisey yok
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #30

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben genele dedim ama alindiysan yapacak bisey yok
    pardon ben üzerime alındım postumun altına yazınca

  12. #31
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ucuzsa eger 4agze pistonlarida guzel secim olur dusuk basinc turbo icin
    agze pistonları iyidir ama 2 sıkıntısı var

    1 bulmak çok çok zor ve pahalı

    2 si 18 ve 20 mm lik pin seçenekleri var, sağlam olan 20 lik olan. O zamanda AGZE kolları gerekir, AGZE kolları gerekirse 42 mmlik krank gerekir. O zamanda 8 bolt volan gerekir.

    yani tek blok aynı kalır onun yerine şort blok agze alınıp fe kapakla turbolamak çok daha sadistik ve eğlenceli olur

  13. #32
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.25 motoru gider
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  14. #33
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    agze pistonları iyidir ama 2 sıkıntısı var

    1 bulmak çok çok zor ve pahalı

    2 si 18 ve 20 mm lik pin seçenekleri var, sağlam olan 20 lik olan. O zamanda AGZE kolları gerekir, AGZE kolları gerekirse 42 mmlik krank gerekir. O zamanda 8 bolt volan gerekir.

    yani tek blok aynı kalır onun yerine şort blok agze alınıp fe kapakla turbolamak çok daha sadistik ve eğlenceli olur
    angarada her biston her kola uyar aslinda
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #34
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    angarada her biston her kola uyar aslinda
    ankarada small port için supap lastikleri olduğunu duyuduğumdan beri bu fikire kesinlikle katılıyorum

  16. #35
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ae101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    heheh laa harbı kapagı satsana bıze
    batuya bridge koltuk takata kemer al gine satmaz o koltukları

    her akşam port polish yapıyor portlara yakında small port big port olucak

  17. #36
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim kişisel fikrim eğer atmosferik olucak falan die bir takıntısın varsa black top falan alıp koyman yetecektir sana ben olsam 3 sgh koyardım o başka atmo yapıack olsam ama yok ben turbo araba kullandım ve o baska birsey diorsan gercekci olmak gerekirse turkiyedeki sonradan yapılan turbo arabaların durumlarını dusunursek 4 afe yetecektir daha önce turboluyan insanlarda var ayrıca kırıldıgında oturup basına sacıı basını yolmassın ilk hurdalıktan butun parcalarını alabilirsin ayda gider iki uc kalite seceneginden birini secersin yani tamamen olaya nasıl baktıgınla ilgili bence dikkat etmen gereken teksey arabanın dengesini bozmamak 86 nın dengesi herseyi belki e30dan farkıda burda onunde kocaman demirden 6 silindirli bir motor olmadıgı için hafif ve kullanımı kolay ama sen tutar 2jz falan koyucm yaparsan denge kacar ozman cok 86ya bindigini soyleyemezssin kişisel fikrim su an daha yeni yeni s14 le yapabildigim hareketleri 86 ile ilk düzgün calıştıgında cok kolay yapabiliordum yani bu işi ögrenmek için daha guzel bir araba bulamzssın tabiki dengesini bozmadıgın surece

    3sge YAmaha

    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  18. #37
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim kişisel fikrim eğer atmosferik olucak falan die bir takıntısın varsa black top falan alıp koyman yetecektir sana ben olsam 3 sgh koyardım o başka atmo yapıack olsam ama yok ben turbo araba kullandım ve o baska birsey diorsan gercekci olmak gerekirse turkiyedeki sonradan yapılan turbo arabaların durumlarını dusunursek 4 afe yetecektir daha önce turboluyan insanlarda var ayrıca kırıldıgında oturup basına sacıı basını yolmassın ilk hurdalıktan butun parcalarını alabilirsin ayda gider iki uc kalite seceneginden birini secersin yani tamamen olaya nasıl baktıgınla ilgili bence dikkat etmen gereken teksey arabanın dengesini bozmamak 86 nın dengesi herseyi belki e30dan farkıda burda onunde kocaman demirden 6 silindirli bir motor olmadıgı için hafif ve kullanımı kolay ama sen tutar 2jz falan koyucm yaparsan denge kacar ozman cok 86ya bindigini soyleyemezssin kişisel fikrim su an daha yeni yeni s14 le yapabildigim hareketleri 86 ile ilk düzgün calıştıgında cok kolay yapabiliordum yani bu işi ögrenmek için daha guzel bir araba bulamzssın tabiki dengesini bozmadıgın surece

    3sge YAmaha


    denge konusuna + 86

    86nın hakkı yine bir 4a bloktur.

  19. #38
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Türkiyedeki şartlar ***** samanlıkta iğne bulmaya benzer ae ile uğraşmak.İlk önce ciddi sabır,emek ve ciddi maddiyat ister.Motor konusunda blok harici 4age swap yapacaksın 4a blok üzerine aklın rahat olucak.Sadece işin motor ile bitmiyor yürüyen aksamı komple elden geçirmen lazım.Kasa,motor,yürüyen aksam derken liste uzar gider.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •