User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: vti filtre sorunsalı

  1. #1
    BAR22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question vti filtre sorunsalı

    bazı yurtdışı forumlarında v2 veya başka filtrelerde boruyu ne kadar uzun tutarsan tork okadar artar diye bi muhabbet var.ama daha yapanıda hiç görmedim böyle bişey varmı yoksa saçmalıktanmı ibaret bilgisi olan yazarsa sevinirim

  2. #2
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boru yivli ise mantıklı geliyor . Ama düz boru ise sanırım yalnış bi teorem ..

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aksine boru ne kadar kısa olursa tork o kadar artacaktır yolu uztmak pek mantıklı gelmiyor.

  4. #4
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet yol uzunsa alt orta devirlerde tork artışı oluyor.....ama ne kadar uzun o kadar tork diyemiyoruz...belirli ölçüleri var....kısalıncada alt ve ortalarda tork kaybı ama yukarılarda kazanç oluşuyor belli belirsiz....ama asıl önemli farklılık 4000 / 5500 devirlerde yaşanmış......

    alttaki linkte tüm merak ettikleriniz var....ikinci tabloda boru boylarına göre volumetrik verimlilik verilmiş...belli aralıklardaki boylarda sonuç tatminkar....hele hele basit bir Velocity Stack ın faydası şaşırtıcı...

    artık v2 fiyatları biraz ucuzlar herhalde )))))))


    http://www.team-integra.net/forum/di...g+Common+Topic

  5. #5
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim filtre kaputun içindeydi ben bu filtreyi uzatarak direk tanpon aaçtığım deliğe kadar uzattım ve arabamda ciddi anlamda bir ivme olmay abaşladı sölenenler bence doğru ama kiti doğru yerde kullanmak önemli bence

  6. #6
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önemli olan soğuk hava girişini sağlamak, Bunun için kaputun içinde uzatılan boru soğutmadan çok motordan aldığı ısı ile ısıtma sağlıyor, Bunun için bence hava girişini kaputun dışına kadar uzatmalı mümkünse de bu boruyu yalıtmak gerekiyor.
    Not: Araç atm. ise ( Turbo da zaten cooler var )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •