User Tag List

Sonuçlar: ??

Katılımcı sayısı
76. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Aem V2

    43 56.58%
  • Simota

    33 43.42%
Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Aem v2 - simota ?

  1. #20

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efe olmayacak diyorda o yüzden.
    burda ayrı konuşuyo msnde ayrı EFE bey konuşma geçmişini incele

  2. #21
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yalıtım yoksa sımota faydasız v2 daha avantajlı onemlı olan yolun en kısa ama aynı zamanda en fıltrenın en soğuk olması lazım bunu sağlayan kazanır

  3. #22
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sımota bana goruntu ıcın takılıyr gıbı gelıyor içi bıldıgın fıber sanırım
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  4. #23
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk görüntü olayı degil ama...

    2 tane big tube alırsın v2 parasıylan...gidicez 0 alıcaz hangisi dah iyi dynoda görcez...

    sürekli ileti geçmişi diyorda bana aem para vermiyor...ben zaten CUSTOM yaparım...ona kalırsa...

    1.5-2 boy geriye aem v2 götürrümü???

  5. #24
    ERDINC-VTI07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ANTALYA TÜRKİYE
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Offf efe off yıne karıştırdın ortalığııı. Balına bülüğü güzel aem göre daha az ısınıyorr. Bence siz sadece sesıne aldanıyosunuz. Iyi ses veren iyi beygir verır mantığı yanıı. Simoto twin charge ve carbon tube kullandım aemde kullandım simoto yu tek geçerim....
    ADA HONDA ÖZEL SERVİS
    by power BAŞTAŞ PERFORMANS (ERİKS USTA)

  6. #25
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam sen tek geç ben çift geçiom...

  7. #26
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aem falan havadan başka bişey değil gereksiz o kadar para vermek.. en güzeli shortram yap geç bide çin malı filtre devamm.

  8. #27
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar siz konuyu anlamadınız galiba...bizde öle düşünüyoruz ama olay şu gidicez bülükmüdür nedir onu alıcaz bide aem v2 hangisi daha iyi...onun konusu geçiyor yoksa custom dsaha iyi onu bende biliyorum az çok

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar siz konuyu anlamadınız galiba...bizde öle düşünüyoruz ama olay şu gidicez bülükmüdür nedir onu alıcaz bide aem v2 hangisi daha iyi...onun konusu geçiyor yoksa custom dsaha iyi onu bende biliyorum az çok
    AEM V2 VTİ DE DAHA KÖTÜ İYİ HAVAYLA BESLENEN BİR SHORT RAMDAN VE AEM V2 1 1.5 BOY GERİ DÜŞÜRÜYOR ÜSTÜNE BASA BASA DİYORUM...

  10. #29
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    port ve yalıtım yapmazsan

    aem v2 - neden alttan soğuk hava alır en azından
    simota - motorun içinde direk sıcak havayı çeker içeri

    port ve yalıtım yapılırsa
    v2 nin bir anlamı kalmaz
    simota hem short hem yalıtımlı hem ağzına veriyorsun soğuk havayı

    nereyi işaretleyeceğiz şimdi.

    Aslında tek yapmanız gereken ne biliyormusunuz.
    Orjinal tesisat kalacak kutu içi filtre alacaksınız kutunun altında kalan tanponda kalan aparatlarını çıkartın. Port yapın filtre kusunun alttaki girişine devam en sağlıklısı o. he unutmadan porta bir iki ufak delik açın yağmur suyunu falanda atar 365 gün gazlarsınız.

    Boşuna tartışmayın yani.

  11. #30
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracımda şu an v2 takılı. kışın custom short ram takıyordum. bahar ayı geldi v2yi taktım. alt devirlerde ciddi bi kötüleşme oldu. vtec üstü v2 kalitesi tartışılmaz ama alt devirde simotanın getirisi daha fazla. 7/24 gazlamadığımıza göre short ram daha iyi hatta v2 yi söküp mishimoto almayı düşünüyorum şimdi
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  12. #31
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  13. #32

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://forums.neons.org/viewtopic.php?t=294784

    Dragon07 efe bey inceleyin bi

  14. #33
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Simota derim güzel bir hava tiribünü oluştur kaput içinde AEM V2 den daha başaralı bence..

  15. #34
    ERDINC-VTI07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ANTALYA TÜRKİYE
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam sen tek geç ben çift geçiom...
    HAUHAH EFE ALEMSINN SENIN TECRÜBELERİNE GÜVENMEMMI BENN TABIKIDE BİZDEN İYSİNİ BİLİRSİN KARDEŞİMM
    ADA HONDA ÖZEL SERVİS
    by power BAŞTAŞ PERFORMANS (ERİKS USTA)

  16. #35
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar siz konuyu anlamadınız galiba...bizde öle düşünüyoruz ama olay şu gidicez bülükmüdür nedir onu alıcaz bide aem v2 hangisi daha iyi...onun konusu geçiyor yoksa custom dsaha iyi onu bende biliyorum az çok
    bu şekilde dynoya girdiğin zaman,

    simota big tube farın arkasına kadar gelir. dyno ölçümlerinde kaput açılır zaten fanda vardır gerekli soğuk havayı çeker. gaz tepkisi daha iyi olur yol kısa olduğundan ve dar olmadığından ve hp fazla çıkar belki tork az artar. aynı şekilde yolda giderkende farın arkasından alır hava.

    gelelim aem v2 ye. v2 nin iç içe çift boru olmasından başka hiçbi avantajı yok. hatta kilodan kaybediyor aynı dynoda fan karşısında v2 den daha geç gaz tepkisi alırsın, sebebi hem içeri giren hava yolunun uzun olması hemde fazla kıvrımlı olması. v2 de dyno üzerinde hp simotaya göre az olacaktır fakat tork simotaya göre daha iyimser çıkabilir.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  17. #36
    £mR@h - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    ANT/MANAVGAT
    Mesaj
    239
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha önce simota carbon tube kullandım kışın performansı iyiydi ama yaz gelince bitti desem yeridir izolasyon falan yoksa yazın carbon tube öldürüyor arabayı..şimdi twin charger kullanıyorum gayet memnunum alt devirlerdede bir ölme falan olmadı yani zaten vtı da alt devirde pek işi olmuyor insanın

  18. #37
    vtecburhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye Edirne-konya
    Mesaj
    1.398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki hazır konu varken bıde bu aem v1 ler var onasıldır vtı de bılgısı olan varmıdır acaba

  19. #38
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki cai....ama öyle boylar boylar farketmiyor short ram'le arasındaki fark....cai ile 4500/6000 devir arasında tork ciddi yüksek...üstlerde ise çok çok az fark var....buyrun link....incelerseniz tüm detaylar var....,,

    http://www.team-integra.net/forum/di...g+Common+Topic

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •