yalıtım yoksa sımota faydasız v2 daha avantajlı onemlı olan yolun en kısa ama aynı zamanda en fıltrenın en soğuk olması lazım bunu sağlayan kazanır
sımota bana goruntu ıcın takılıyr gıbı gelıyor içi bıldıgın fıber sanırım
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
moruk görüntü olayı degil ama...
2 tane big tube alırsın v2 parasıylan...gidicez 0 alıcaz hangisi dah iyi dynoda görcez...
sürekli ileti geçmişi diyorda bana aem para vermiyor...ben zaten CUSTOM yaparım...ona kalırsa...
1.5-2 boy geriye aem v2 götürrümü???
Offf efe off yıne karıştırdın ortalığııı. Balına bülüğü güzel aem göre daha az ısınıyorr. Bence siz sadece sesıne aldanıyosunuz. Iyi ses veren iyi beygir verır mantığı yanıı. Simoto twin charge ve carbon tube kullandım aemde kullandım simoto yu tek geçerim....
ADA HONDA ÖZEL SERVİS
by power BAŞTAŞ PERFORMANS (ERİKS USTA)
aem falan havadan başka bişey değil gereksiz o kadar para vermek.. en güzeli shortram yap geç bide çin malı filtre devamm.![]()
arkadaslar siz konuyu anlamadınız galiba...bizde öle düşünüyoruz ama olay şu gidicez bülükmüdür nedir onu alıcaz bide aem v2 hangisi daha iyi...onun konusu geçiyoryoksa custom dsaha iyi onu bende biliyorum az çok
port ve yalıtım yapmazsan
aem v2 - neden alttan soğuk hava alır en azından
simota - motorun içinde direk sıcak havayı çeker içeri
port ve yalıtım yapılırsa
v2 nin bir anlamı kalmaz
simota hem short hem yalıtımlı hem ağzına veriyorsun soğuk havayı
nereyi işaretleyeceğiz şimdi.
Aslında tek yapmanız gereken ne biliyormusunuz.
Orjinal tesisat kalacak kutu içi filtre alacaksınız kutunun altında kalan tanponda kalan aparatlarını çıkartın. Port yapın filtre kusunun alttaki girişine devam en sağlıklısı o. he unutmadan porta bir iki ufak delik açın yağmur suyunu falanda atar 365 gün gazlarsınız.
Boşuna tartışmayın yani.
aracımda şu an v2 takılı. kışın custom short ram takıyordum. bahar ayı geldi v2yi taktım. alt devirlerde ciddi bi kötüleşme oldu. vtec üstü v2 kalitesi tartışılmaz ama alt devirde simotanın getirisi daha fazla. 7/24 gazlamadığımıza göre short ram daha iyihatta v2 yi söküp mishimoto almayı düşünüyorum şimdi
![]()
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
buda bi fikir verir heralde
http://forums.neons.org/viewtopic.php?t=294784
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
http://forums.neons.org/viewtopic.php?t=294784
Dragon07 efe bey inceleyin bi![]()
bu şekilde dynoya girdiğin zaman,
simota big tube farın arkasına kadar gelir. dyno ölçümlerinde kaput açılır zaten fanda vardır gerekli soğuk havayı çeker. gaz tepkisi daha iyi olur yol kısa olduğundan ve dar olmadığından ve hp fazla çıkar belki tork az artar. aynı şekilde yolda giderkende farın arkasından alır hava.
gelelim aem v2 ye. v2 nin iç içe çift boru olmasından başka hiçbi avantajı yok. hatta kilodan kaybediyoraynı dynoda fan karşısında v2 den daha geç gaz tepkisi alırsın, sebebi hem içeri giren hava yolunun uzun olması hemde fazla kıvrımlı olması. v2 de dyno üzerinde hp simotaya göre az olacaktır fakat tork simotaya göre daha iyimser çıkabilir.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
daha önce simota carbon tube kullandım kışın performansı iyiydi ama yaz gelince bitti desem yeridir izolasyon falan yoksa yazın carbon tube öldürüyor arabayı..şimdi twin charger kullanıyorum gayet memnunum alt devirlerdede bir ölme falan olmadı yani zaten vtı da alt devirde pek işi olmuyor insanın![]()
tabiki cai....ama öyle boylar boylar farketmiyor short ram'le arasındaki fark....cai ile 4500/6000 devir arasında tork ciddi yüksek...üstlerde ise çok çok az fark var....buyrun link....incelerseniz tüm detaylar var....,,
http://www.team-integra.net/forum/di...g+Common+Topic
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)