User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: Scirocco

  1. #20
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122lige k04 takmak mumkun mu, su sogutma oldugu icin kisitlarmi acaba?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #21

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    122lige k04 takmak mumkun mu, su sogutma oldugu icin kisitlarmi acaba?
    merak konusu evet nasıl olur acaba?.160 lıklarda k03 var.k04 hangi araçlardan çıkıyor ve manifold vs. değişimi gereklimi bunu takmak için ne kadar harcamak lazım?

  3. #22
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122bg tsi yazılım ıle 160 bg rahat alıyorsun

    160 bg de sc + turbo
    122 bg de turbo sadece

    ıntercooler farkda olabılır ama pek bılgım yok 122 bg 160 yapan arkadsım war yazılımla aracı gayette gzl
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  4. #23
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sc+turbo var 160 liklarda
    125 ler sadece turbo

    160ların piston çapı 2mm dahabüyük kapak farklı biraz camlar farklı variable cam e sahipler
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sc+turbo var 160 liklarda
    125 ler sadece turbo

    160ların piston çapı 2mm dahabüyük kapak farklı biraz camlar farklı variable cam e sahipler
    Teşekkürler, Özgün 160lıkta ciddi fark varmış bende sadece turbo sc olarak düşünmeye başlamıştım. 160lık bakmak farz oldu
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  6. #25
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Acaba yakıt ekonomisi olarak 122 lik ve 160'lıkları kıyaslayabilecek olan var mı?

    Yakıt derken tabiki gazlerken deil,sıradan sürüştü 120 km sabit hızda mesela çok farkediyor mu ? Örneğin amacı gazlamak olmayan bir bayan sürücünün ucuza alıp ucuza satması dışında 122 lik almasında fayda olur mu diye düşünüyorum..

  7. #26
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsg 160 bişeyler varmı oz safe mod problemsiz sürceğimiz bişeyler yapabilir miyiz? çözdün mü bişeyler?
    Sakin güç...

  8. #27

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acaba yakıt ekonomisi olarak 122 lik ve 160'lıkları kıyaslayabilecek olan var mı?

    Yakıt derken tabiki gazlerken deil,sıradan sürüştü 120 km sabit hızda mesela çok farkediyor mu ? Örneğin amacı gazlamak olmayan bir bayan sürücünün ucuza alıp ucuza satması dışında 122 lik almasında fayda olur mu diye düşünüyorum..
    Yakıtta büyük etken gerçekten? Fark ne kadar bakmak laızm
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  9. #28
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acaba yakıt ekonomisi olarak 122 lik ve 160'lıkları kıyaslayabilecek olan var mı?

    Yakıt derken tabiki gazlerken deil,sıradan sürüştü 120 km sabit hızda mesela çok farkediyor mu ? Örneğin amacı gazlamak olmayan bir bayan sürücünün ucuza alıp ucuza satması dışında 122 lik almasında fayda olur mu diye düşünüyorum..
    Çok fark yok kesinlikle hemen hemen aynı yakıyorlar.160 lık almak her açıdan daha mantıklı bence.

  10. #29
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.753
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7 ileri dsg maksimum 240nm torka dayanabiliyor (vw kendisi açıkladı)
    160lık olan standart hazır yazılımlarla 210u yakalayabiliyor
    sc+tc olduğu için bence her şekilde 160lık alınmalı ,
    bizde golf 122hp-7ileri dsg var , normal sürüşte 5 litrelerde geziyor , 160lık manuel scirocco alan bir arkadaşım var , henüz rodajı bitmedi , şehir içi 7-8 litre civarında...
    scirocco 160 + manuel ben tek geçerim şahsen , hatta arka koltukları 3 kişilik olsa çoktan rotayı çevirmiştim bile o tarafa
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  11. #30
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsg nin bir limiti var malesef ama aşağı yukarı 200 beygir 300 ~330 nm trklara geliyor


    yokyok 240 Nm çok düşük bir rakam zaten Passsatlaer felan hemencik o torklara geliyor bildiğim kadari ile 500 nm de sıkıntı yasıyorsun Dsg de


    uzun yolda 5.5 6.5 arası (120~160 km aralığı) sehir içi 7~8 litre civarında yakıyorsun 160 ile ama ben sakin deilim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #31
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sc+turbo var 160 liklarda
    125 ler sadece turbo

    160ların piston çapı 2mm dahabüyük kapak farklı biraz camlar farklı variable cam e sahipler
    Özgün siz pistonları çıkarıp ölçtünüz mü? Yoksa teknik verilerde piston çapları ve strok aynı olarak görünüyor? Bütün TSI'lar 1390cc olarak belirtiliyor. Seat, VW, Audi, Skoda gücü/çeşidi ne olursa olsun.

  13. #32
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Scirocconun ktabında okumuştum bu araçlar tsi engine için bir ktiap var bosh ve vag beraber hazırlamış 1930 sayfa ondao kudum
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #33

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7 ileri dsg maksimum 240nm torka dayanabiliyor (vw kendisi açıkladı)
    160lık olan standart hazır yazılımlarla 210u yakalayabiliyor
    sc+tc olduğu için bence her şekilde 160lık alınmalı ,
    bizde golf 122hp-7ileri dsg var , normal sürüşte 5 litrelerde geziyor , 160lık manuel scirocco alan bir arkadaşım var , henüz rodajı bitmedi , şehir içi 7-8 litre civarında...
    scirocco 160 + manuel ben tek geçerim şahsen , hatta arka koltukları 3 kişilik olsa çoktan rotayı çevirmiştim bile o tarafa
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg nin bir limiti var malesef ama aşağı yukarı 200 beygir 300 ~330 nm trklara geliyor


    yokyok 240 Nm çok düşük bir rakam zaten Passsatlaer felan hemencik o torklara geliyor bildiğim kadari ile 500 nm de sıkıntı yasıyorsun Dsg de


    uzun yolda 5.5 6.5 arası (120~160 km aralığı) sehir içi 7~8 litre civarında yakıyorsun 160 ile ama ben sakin deilim

    160lık cidden daha avantajlı gözüküyo
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  15. #34

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122'liğin turbosu 160'lıktan daha büyük. serviste bizzat gözümle gördüm.

  16. #35
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam tersi demek istedin herhalde
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #36
    tandogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg nin bir limiti var malesef ama aşağı yukarı 200 beygir 300 ~330 nm trklara geliyor


    yokyok 240 Nm çok düşük bir rakam zaten Passsatlaer felan hemencik o torklara geliyor bildiğim kadari ile 500 nm de sıkıntı yasıyorsun Dsg de


    uzun yolda 5.5 6.5 arası (120~160 km aralığı) sehir içi 7~8 litre civarında yakıyorsun 160 ile ama ben sakin deilim
    ben senin nasıl kullandığını biliyorum abi 100 km'de 33.lt'lerde geziyorsun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •