User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.4 is b16a2 swap sorusu...

  1. #20
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eg kasa bence eski bir kasa...hem güvenilir değil....hem sevmiyorum.... hemde gereksiz yüksek fiyatlar dönüyor 92 model karbüratörlü arabaya 8/9 milyar istiyolar...karbüratör olduğu için benzin deposu benzin pompası arkadan öne benzin hattı gibi ayrıca masrafları olacak ek ya göre.....ek kasanın 11 milyara 98 modeli alınabiliyor oysa...ayrıca ek kasanın üzerinden çıkan motorda para edeceği için hesabımız aynı çıkmış..ek yıda swaplasan maliyet 15 lerde kalacak gibi....

  2. #21
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ek gıbısı yok gorunusu yeter valla satmazsam hedefım o ozdın abı akslarda değişicek sanırım
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  3. #22
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman farklı olduğu için değişiyor olabilir...ama kendi sökülen akslarında para edeceği için no prob...takılmamak lazım....ek kasa bu yüzden düşündüm...sökülen herşey para edecek...motor şanzıman akslar ıvırı zıvırı....vti lardan çok daha hafifsin....büyük avantaj bu....

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı şeyleri düşünüyordum keyifli olur kanaatindeyim
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  5. #24
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya abı honda.techte arastryrum cogu zaman okadar absıt seylerle aracı vtec cevıryoalrkı etabı onalrda bukadar zor deıl motor dolu ya elektrık tesısatı komple motor felan akslar sanrım tamamlanınca olur gıbı frenlerde guzel dısk ve balat celık fren hortumu takıldımısorun yok
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B16 ancak EF'ye koyulursa mantıklı bir iş olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki eskiden motor işletilemiyodu öle bi söylentiler dolaştı, şimdi durum nedir?
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  8. #27
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hafif diye ama kasa çok eski ve iyi durumda olanını bulmak zor...bide sökülen parçaları çok para etmiycek kanatimce....ek kasaya oturtmak kadar kolayda olmıycak galiba....gerçi bu konuda tecrübeli arkadaşlar var...onlar daha objektif değerlendirebilirler bu konuyu...eg ye swap yapıldı....ef yede yapıldı...ek yı duymadım hiç...varmı acaba yapan...yazdıklarımızın haricinde bir zorluğu olucakmı? atladığımız bir konu varmı ?

  9. #28
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alp1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki eskiden motor işletilemiyodu öle bi söylentiler dolaştı, şimdi durum nedir?

    çok farklı hacimde motorlar biraz zor oluyordu ama oluyordu.....ama tüvtürkten sonra iyice zorlaştı diye biliyorum...birazda bu yüzden d14 söküp b16 takmak sanki daha kabul edilebilir gibi ama yada en olmadı d16 yerine b16 için çok zorlamazlar gibi geliyor....son durum tam olarak nedir bende bilmiyorum....

  10. #29
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi birazda şöyle düşün. günlük kullanılan bi araba olucak. sanırım
    yazın sıcakta cam açmak bi yere kadar. temmuzda fön makinası tutmuşlar gibi hissediyorsun. klima olsa iyi olur diceksin. şehirde o kadar salak dolaşıyor ki abs olmadan hızlı bi aracı kullanmak büyük risk taşıyor. bi de o kadar hafifsen abs daha önemli oluuyor.
    hız tamam daha hızlı olursun vti dan ama daha güvenli olur musun? o konuyu da düşünmek lazım
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  11. #30
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vti almak daha mantıklı bence.Astarının yüzünü geçmesinin yanında, arkaların diske çevrilmesi falan da var bi yandan.

    Hafiflik ön planda tutuyorsunuz, drag-roll için kullanacak mısınız bilmiyorum ama 15.000 TL´ye vti´lar var. Onlardan alıp ölümüne hafifleştirilebilir.

    EF kasa da hafiflik + maliyet unsurunda bir tık önde tabi.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  12. #31
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki hiç şüphem yok tabiki vti kadar güvenli olmıycak...bir çok eksiği olacak vti dan....ama yeni kasa hafif ve hızlı olucak ve ucuz ...tabiki hem drag yapıcaz...hem roll yapıcaz ne gerekiyorsa yapıcaz.....ama 15000 tl lik vti ın şaseleriyle kaza yapmak istemem doğrusu

  13. #32
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.753
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 1,4is hb kasaya 120hp lik 1,6ies motoru swaplamak + üstüne bir miktar daha hafiflemek ve tabii motora egzoza filtreye beyine gerekli müdahaleleri yapmak daha ucuza gelmez mi? performans olarak da değişik bişey çıkar ortaya
    maksat düşük maliyet + yüksek keyif ise bu formül de iş çıkarır gibime geliyor

    öte yandan , hakikaten de b16 swap yapmaktansa vti satın almak daha akıllıca
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  14. #33
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6ies yapcagına bı ara sahıbındende 3bın ytl ye civic si akıs elektırık tesısatı şanzımanı herseyı vardı ama duruyormudur bılmem kı si motorları doldurunca vti ları gectıklerınıde bılıyoruz

  15. #34
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence 1,4is hb kasaya 120hp lik 1,6ies motoru swaplamak + üstüne bir miktar daha hafiflemek ve tabii motora egzoza filtreye beyine gerekli müdahaleleri yapmak daha ucuza gelmez mi? performans olarak da değişik bişey çıkar ortaya
    maksat düşük maliyet + yüksek keyif ise bu formül de iş çıkarır gibime geliyor

    öte yandan , hakikaten de b16 swap yapmaktansa vti satın almak daha akıllıca
    1.4 ü sohc vtec yaparsan aynı hesaba gelir

  16. #35
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guzelce düş ünün işin maddi boyutuna bir bakım düşünün şimdi ek kasa ztn orjinal vtec motor var tutup neden 1.4 vtece cevirmek çok mu mantıklı sızce he dersın k20 swap ozaman tamam bence en gereksiz ek 1.4 b16 swaplamak.
    he ek cılarvar egciler var ben eg ciyim eg ye b16 da swaplarım k20de her turlu giderı vardır ki türkiyede yapıldı. hoş ben suan eg si nini motorunu modifiye ediyorum vtec gecmeyı planlıyoruz benım arabam 11 lira vtec suan 20 den asagıya temızı yok 15 e vtec acmayanını alırsınız actırmak içinde bir dunya masraf edersınız
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  17. #36

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16 yı ek kasaya oturtmak kolay olacakmı motor kulakları gerekmıyecekmi?
    pasword:JDM

  18. #37
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can_gnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16 yı ek kasaya oturtmak kolay olacakmı motor kulakları gerekmıyecekmi?
    bunu bende hiç bilmiyorum ama hiç bir şey gerekmiycek gibi geliyor bana...kasalar aynı çünki...ama yinede belki bir takım vti motor kulakları gerekebilir....oda sorun değil çünki iesten çıkanlarda para edecek...

  19. #38
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtı kulagıyla olucak tabıkıde eg olsaydı kaynak ısı olcaktı ksura bakmada kazalı vtecege vercgm paraya ek alırım uygun fıyata b16 swaplarım sohc vtecle ugrasmam yazık paraya
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •