User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: alfa 33 1.5 swap başlangiç

  1. #1
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    alfa 33 1.5 swap başlangiç

    Uzun Zamandir 3 piston olarak kullandiğimiz ve bu halde yere göre sığmayan bi performanstan sonra swap time dedim ve motoru indirdik.
    Hedef çift turbo tek sorun Manifold motor boxer oldugu için sistem karmaşik biraz

    Daha once böyle bişey yapan oldu mu ve neler yapilabilir.

    Şimdilik kısa bi liste yazayim
    Forget piston set 0.40
    Titanyum subap (Emme 43 - Egsoz 38)
    Dereceli Egzantirik 46-9
    Kapak taşlama
    Devami gelicek...

    Şimdide ilk Görüntüler gelsin unuttuk baştan foto cekmeyi heycanla sokerken














  2. #2
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    site üyelerinden "gurcell" de baya bir Alfa var : ) Yardımcı olur büyük ihtimalle

  3. #3
    MERTECE54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öff tamda vosa olurmus hee bendemı yapsam vosvosa swap bulunurmu acaba komple motor

  4. #4
    Sinan Koc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hiç turbo ile uğraşmayın o motoru atmosferik olarak yüklerseniz 8000-8800 çeviren 200+Hp keyif makinası olur.

    www.ahmotorsports.co.uk den inceleyin derim... Kolay gelsin

  5. #5
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tüm bu işlermlerden önce niye 1.7'ye çevirmiyorsunuz?
    Ayrıca motor bloğunu değiştirmiyorsunuz sanırım, swaptan kastınız nedir.
    916 V6 Turbo

  6. #6
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı carmaniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence hiç turbo ile uğraşmayın o motoru atmosferik olarak yüklerseniz 8000-8800 çeviren 200+Hp keyif makinası olur.

    www.ahmotorsports.co.uk den inceleyin derim... Kolay gelsin
    eski hali ile bile yürürü mükemmeldi dükkanin arabasi oldugu için biraz gösteriş ve güç ön plana cıkıyor onun için böyle düşündü abim dediğim gibi sorun manifold olarak görünüyor sadece motor bitti zaten bu şekilde bi rodaj donemi olarak kullanacağiz biraz km yaptiktan sonrada bu arada turbo vs. işlemlerini yapariz bu konuda yardimci olabilicek varmi acaba ?

  7. #7
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motoru overbore ederek 1.8 litre hacim elde edebilirsiniz, ayrıca 16v kapak takmanız sizin yararınıza olacaktır. 1.5 ve 8v kapak ile tek turboyu bile çevirmeniz zor olacaktır, bu hacimde twin setup'a sakın gitmeyin. Dediklerimi yaptıktan sonra subaru impreza gt manifoldu ve uppipe'ını kesip biçim araca monte edin, standart tdo4 turbo ile yürüyün. 1.7 8v veya 16v emme manifoldunu kullanın, 500-550 cc enjektör alın ve megasquirt ile yürütün.

    Benim hafiften atmosferik olarak oynanmış yaklaşık 150 hp veren 33 1.7 16v makine bile bir tek ben kullanırken feci şekilde torque steering'e giriyordu, 2006 senesinde sport contact lastikler varken bile resmen zıplıyordu gaza asıldığında (hafiflikten ve güçten), şimdi aracı yolda tutmak için çok uğraşmanız gerekecek.

    Kolay gelsin ama twin turbo düşüncenizden vazgeçin, sonradan sıkılmayın...

  8. #8
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor zaten yukarida yazdiklarimla toplandi farkli bişeyler olsun diye çift turbo yapmak istiyoruz güçünde falan değilim yani atmosferik olarak zaten cok fene yürüyor bu şekilde şanzuman ile bikac işlem olduktan sonra rodaj olarak başliyacağiz

  9. #9
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapağı neden taşladınız ki? gerekli miydi?

  10. #10
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben başlığa takıldım biraz ,
    swap diyorsunuzda aynı motoru mod yapıyorsunuz ?

    swap: başka bir aracın motorunu komple alıp buna takmak,
    mesela 1.7 boxer motoru, mesela 2.5 V6 motoru buna takmak .

    konuya dönersek,
    2 tane turbo ,3 tane kompresör ,28 tane hava filtresi gibi olması mümkün olmayan hayallerden vazgeçmenizi 4 gözle bekliyorum.

    neden 2 tane turboki? yetmiyormu 1 tane size ?
    boxer motorun konumu yüzündenmi? olsun gene gerenk yok .

    hatta gürselin dediği gibi turboya hiç gerek yok 33 te ,
    adam gibi sağlam yaparsanız o motoru , büyük piston, exantrik ve yazılım ile köpekler gibi gider o araba ,zaten çok hafif ve yüksek devire müsait.

    diğer türlü ohooo yürüyen aksamı acayip güçlendirmeniz lazım yoksa yolda durmaz o araba , başınıza iş alırsınız , yok orası burası kopar, yok şanzımanı kırılır zaten 1. vites senskromenci yüzünden cartlıyordur şu anda ? sizin arabada önde ve arkada viraj demirleri bile yok orjinalinde yanlışım yoksa ?

    iyi düşünün

  11. #11
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hakan abi 2 tane delorto karbüratörü görmüyor musun? Yazılım değil, ancak ayarım yapılır o araca

    Diğer tüm düşüncelerine katılıyorum...

  12. #12
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben başlığa takıldım biraz ,
    swap diyorsunuzda aynı motoru mod yapıyorsunuz ?

    swap: başka bir aracın motorunu komple alıp buna takmak,
    mesela 1.7 boxer motoru, mesela 2.5 V6 motoru buna takmak .

    konuya dönersek,
    2 tane turbo ,3 tane kompresör ,28 tane hava filtresi gibi olması mümkün olmayan hayallerden vazgeçmenizi 4 gözle bekliyorum.

    neden 2 tane turboki? yetmiyormu 1 tane size ?
    boxer motorun konumu yüzündenmi? olsun gene gerenk yok .

    hatta gürselin dediği gibi turboya hiç gerek yok 33 te ,
    adam gibi sağlam yaparsanız o motoru , büyük piston, exantrik ve yazılım ile köpekler gibi gider o araba ,zaten çok hafif ve yüksek devire müsait.

    diğer türlü ohooo yürüyen aksamı acayip güçlendirmeniz lazım yoksa yolda durmaz o araba , başınıza iş alırsınız , yok orası burası kopar, yok şanzımanı kırılır zaten 1. vites senskromenci yüzünden cartlıyordur şu anda ? sizin arabada önde ve arkada viraj demirleri bile yok orjinalinde yanlışım yoksa ?

    iyi düşünün
    Swap yazdim çünki eğer hoşumuza gitmezse 1.7ye dönüş yapabiliriz diye
    Araç dükkanin yol araci lpg ile gezilen bi araba görünüş iyi gideride cok güzel dükkanin ismi olsun diye öyle düşündük.
    Çift turbo olayinida 33ün sıfır şanzumani gelicekti yurtdişindan ve sadece sorunlu olan 1ve2 vites senkromecleri geldi büyük hayal kırıklıgı yaşadik
    aslinda denildiği gibi 1.7 16v cevirilip tek turbo ile cok daha zevkli bi hal alirdi ama bakalim şuan atmosferik olarak topladik motoru senkromecler ve yeni şanzuman kutusu geldi onlari değiştirdikten sonra tekrar düşüneceğiz hertürlü bilgiye ve fikire aciğim

  13. #13
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şanzuman bitti ve motoru topladik 2 gündür kullaniyoruz sorun yok biraz böyle kullandiktan sonra turbo için kollari tekrar sıvayacağiz

  14. #14
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gençliğimi yedi bu boxer motoru alfanın Bizde 1.7siyle uğraşmıştık.Hatta motorunu toplarken resimleri vardı bulursam eklerim.145 ti araba staj yaptığım yerde toplamıştık.Çok güzel araçlardır 33ler resimleri varmı başka ?

  15. #15
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gençliğimi yedi bu boxer motoru alfanın Bizde 1.7siyle uğraşmıştık.Hatta motorunu toplarken resimleri vardı bulursam eklerim.145 ti araba staj yaptığım yerde toplamıştık.Çok güzel araçlardır 33ler resimleri varmı başka ?
    Topladik motoru turboya başlayinca tekrar yüklerim fotolarini

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •