User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: LPG Buji Seçimi+Jackson Racing Kablolar

  1. #20

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben LPG li araçtada kullanıyorum ..Turbo araçtada kullanıyorum. Araçlarım gayeti iyi yürüyor. Bu şekilde vuruntulara ve sorunlara neden olunacak olsa.. Amerikalılar neden böyle bir üretime geçsin..? Merakımdan sordum..
    Üretici firmanın dinamometre çıktıları var. Vuruntudan dolayı ecunun avası kapatması güç düşümüne neden olmazmıydı?

  2. #21

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Hem Lpg li hemde Turbo aracımda kullanıyorum. Sorunsuz gayet iyi gidiyor araçlarım. Madem ki böyle vuruntu gidi sorunlara neden olacak neden Amerikalılar böyle bir üretime izin versinler. Adamların sitesinde dinamometre ile çıktı sonuçlar var. Güç artışı belgelenmiş. Kaldı ki Vuruntudan dolayı ecu avans kapatsa güç düşümü olmaz mı?

    Bu adamlar bu ürünü üretmiş.. Elimizde hiç bir olumsuz done yokken neden bu şekilde hemen olumsuz yorum yapıyoruz ki. Bu ürün LJaponlarında üretimini gerçekleştirdiği HKS nin twin power diye ateşleme amplifikatörünün bujinin içine entegre edilmiş hali veya aynı kategoride iş yapacak benzer bir ürün .. Adamlar marsa gitti. Bizim bu adamların yaptığını kötüleme gibi bir şansımız varmı? varsa olumsuzluğuan dair ispatı.. bende kabul ederim..Öğrenmek isterim..

    Japonlar ve Amerikalıların ürettiği ürün...sadece Pulstar da üretimiyor. Başka markaları ve jenerasyonları mevcut..
    Konuyu başka bir başlık altında tartışabiliriz istersen OBK

  3. #22
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Frequency_48;

    Siz buji piyasasında toplam satışı %1'i bulmayan bu markayı baz alın, ben de piyasanın spor otomobil, binek otomobil, turbo atmosferik farketmeksizin %99una fabrika montaj oem olarak buji satan NGK'yı, Bosch'u, Denso'yu...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  4. #23
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim aracım civic Si arabamda olması gereken sıcaklığı 6 numara buji fakat ben sıcaklığı 5 numara buji kullanıyorum. arada bujilerimi söküp kontrol ediyorum ve gayet temiz ve aşınmamış olduğunu görüyorum üstelik daha sarsıntısız çalıştığını farkettim. 6 numara kullandığım zaman üzerinde azda olsa kurum tabakası görüyordum.

  5. #24
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sİyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim aracım civic Si arabamda olması gereken sıcaklığı 6 numara buji fakat ben sıcaklığı 5 numara buji kullanıyorum. arada bujilerimi söküp kontrol ediyorum ve gayet temiz ve aşınmamış olduğunu görüyorum üstelik daha sarsıntısız çalıştığını farkettim. 6 numara kullandığım zaman üzerinde azda olsa kurum tabakası görüyordum.
    Doğru olanı yapmışsınız. Bujinin üstünde kurum görüyorsanız bir kademe sıcak bujiye geçin. Buji yeteri kadar ısınamadığı için deposit kalıntılarını, kurumları yakamıyor.

    Her ne kadar her aracın kendi tavsiye edilen bujisi olsa da kullanıma, kullanım şartlarına, yakıta ve araç üstündeki modifiyelere göre ideal buji sıcaklık kademesi değişebiliyor.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #25
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru olanı yapmışsınız. Bujinin üstünde kurum görüyorsanız bir kademe sıcak bujiye geçin. Buji yeteri kadar ısınamadığı için deposit kalıntılarını, kurumları yakamıyor.

    Her ne kadar her aracın kendi tavsiye edilen bujisi olsa da kullanıma, kullanım şartlarına, yakıta ve araç üstündeki modifiyelere göre ideal buji sıcaklık kademesi değişebiliyor.
    verdiğin bilgi için teşekkür ediyorum. acaba yaptığım doğrumu yoksa yalnışmı diye düşünüyordum. doğru yolda olduğumu öğrendim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •