User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: oil catch tank yapımı

  1. #20
    rapture - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ellerine sağlık çok güzel olmuş custom iş iyidir
    " Mensup olduğum Türk milletinin şan ve şerefi varsa, benim de bir ferdi olmak sıfatıyla şanım ve şerefim vardır."

  2. #21
    mira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    theory of oil catch tank

  3. #22
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O değil de, bu yağ buharındaki yağı yoğuşturduktan sonra geri kalan havayı tekrar içeri vermemiz için geçerli bi nedeni olan var mı ?
    Direk dışarıya versek ??
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  4. #23
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim merak ettiğim lpg li araçta bu oil tank'ın faydalı olup olmayacağı.... lpg de süpaplar kuru kaldığı için çok aşırı ısınıyor ve süpap ayarını bozuyor, eğer aracıma bu zımbırtıdan takarsam süpaplar iyice yağsız kuru kalacak ve süpap ayarının bozulması dahada hızlanacak diye bir endişem var..... biri beni bu konuda aydınlatabilirmi?

  5. #24
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunun ne işe yaradığını kabaca anlatmak gerekirse , motorun içindeki basınç ve sıcaklık sayesinde hem buharlaşan yağ tahliye oluyo aynı zamanda motor hem hava alıyo hemde hava veriyo eğer oil catch olmasa motorun içine yoldaki toprak çamur toz motorun içine gircek buda motor yağına karışacak ondan sonra yağın ömrü erken biticek , katranımsı bi şekli olcak , subablar çabuk aşıncak vs vs vs ,

  6. #25
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yiğit o kadar da değil üst kapakta oluşan buhar sonuçta iticilerden v.s. geçiyor ondan sonra çıkıyor... Yani ordan emme gibi bi durum söz konusu değil.. Ayrıca oralara kadar zaten benzinden önce yağ buharının etkisi var o yüzden LPG ye de çok suç atmaya gerek yok
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim lpg li araçta bu oil tank'ın faydalı olup olmayacağı.... lpg de süpaplar kuru kaldığı için çok aşırı ısınıyor ve süpap ayarını bozuyor, eğer aracıma bu zımbırtıdan takarsam süpaplar iyice yağsız kuru kalacak ve süpap ayarının bozulması dahada hızlanacak diye bir endişem var..... biri beni bu konuda aydınlatabilirmi?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  7. #26
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkurler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •