User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Karbüratörlü vs Enjeksyonlu

  1. #20
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple kıt getirttik intercol turbo headers ara boru ve vastegatesıne kadar...ve cokta memnunuz..

  2. #21
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güle eğlene, güzel günlerde kullanırsınız inşallah...

    Karbüratörlü araçlarda devir kesici olamaması bir sorun teşkil eder mi?
    EFi kitlerde ECU ya da yazılım geliyor mu kitle birlikte?

  3. #22
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karbıretorlu aracta cevıre bildiğin kadar cevır heLe şahınde tofaşserisinde istediğin kadar ama yuksek devırde suboplar kasrışıyo yurumuo SLx MOTORlarda ise subop yakalar yuksek devırdevs vs

  4. #23
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbolanan bir otomobil LPG ile kullanılabiliyor mu? Kullanılmıyorsa neden? Kullanılıyorsa güç kaybı ya da mekanik sorunlara sebep olur mu? LPG ile ayar yapmak daha kolay duyduğum kadarı ile bu doğru bir kanı mı?

  5. #24
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir de bu elektronik bostcontroler karbüratörlü araçlarda kullanılabiliyor mu?

  6. #25
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu Halen Günceldir

  7. #26
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbolanan bir otomobil LPG ile kullanılabiliyor mu? Kullanılmıyorsa neden? Kullanılıyorsa güç kaybı ya da mekanik sorunlara sebep olur mu? LPG ile ayar yapmak daha kolay duyduğum kadarı ile bu doğru bir kanı mı?
    gördum bındım kuLLanıLıo ama benzın kadar guc vermez gaz yakışı güçlü ama oktanı düşük
    verimi az...ok aynı zamanda karbiratorLü turbo bi makınaya da evc bağlanır benım bildiğim kadarıyLa..

  8. #27
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gördum bındım kuLLanıLıo ama benzın kadar guc vermez gaz yakışı güçlü ama oktanı düşük
    verimi az...ok aynı zamanda karbiratorLü turbo bi makınaya da evc bağlanır benım bildiğim kadarıyLa..
    Gazın benzin gibi soğutma etkisi olmadığı ve bunun Turbo için sorun yarattığı söyleniyor?

  9. #28
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gazın benzin gibi soğutma etkisi olmadığı ve bunun Turbo için sorun yarattığı söyleniyor?
    aynen öle hele turbo ile ömru cok kısa..cunku sıvı deil kayganLığı yok direk kurutma özeLLiğii var..

  10. #29
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizce.

    Karbüratörlü basit yapıda bir motor için Turbo uygulamak yoksa Enjeksyonlu elektronik bir motor için...

    Maliyet açısından hangisi daha az maliyetli olur?
    Hangisi daha güvenilir olur? Neden?
    Hangisinden daha fazla güç elde edilebilir?

    Stock motora bastığımızı farzedelim, motor açılmadan...

    Teşekkürler
    bence enjeksiyonlu..
    4 sene karburatorlu turbo arac kuallandım..
    tofaşa 20 psi basıyordum 5. 6. kalkısta ya şamandıra patlatıyordu yada iticiyi kırıyordu.. 3 ün sonunda benzin yetmiyordu.. 160 lık memeyi 2,5 matkapla delmiştik.. ne günler..

  11. #30
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı REvolution131 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence enjeksiyonlu..
    4 sene karburatorlu turbo arac kuallandım..
    tofaşa 20 psi basıyordum 5. 6. kalkısta ya şamandıra patlatıyordu yada iticiyi kırıyordu.. 3 ün sonunda benzin yetmiyordu.. 160 lık memeyi 2,5 matkapla delmiştik.. ne günler..
    Öyle yüksek bir rakam basmayı düşünmem ben...O yüzden benzer sorunlar ile karşılaşacağımı sanmam.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •