emme manıfoltundan yararlanarak pnomatik sistem yap diyosun yanlışmı anladım ?
Printable View
emme manıfoltundan yararlanarak pnomatik sistem yap diyosun yanlışmı anladım ?
tam amacı anlamış değilim halen :D:D
diafram lı vakum ölçen kuru kontaklı valfler var
fakat optimizasyonu sıkıntılı olabilir araca
emme çok değişken basınc olan bir yer, vede her değişime diğer sistem adapte olmaya çalışacağı için çabuk bozulacak bir sistem oluşturursun. Bence afc-safc den sinyalle (yada zaten shift light demişsin) belirli devirlerde açılıp kapanan bir sietem daha mantıklı olacaktır.
Kompresyona bindirdiğin halleri düşün sistem manyağa bağlar kendini.
Bende yıllarca düşündüm, alt devirlerde back pressure oluştursun, üst devirlerde olabildiğince açık sistem olsun birşeyler tasarlıyalım. Ama esnafız, bunlara ayıracak vakit kalmıyor :D
amaç roll de vanalı egsozu açıp roll bitince kapatmakmı ???
geniş eksozlu arabanın alt devir dezavantajını ortadan kaldırmak dielim.
turboysa actuatorlu bir cut out yap, zaten yapılmışı var:D 7psidamı ne açıyor çok güzel güç alıyorlar işçilikleride güzeldi
bunu buradada yaparız aşırı besleme için
http://www.spracingonline.com/images/products/36741.jpg
bence bildigimiz elektrikli vanalı egsoz sistemini
yine arkadasın dedigi gibi shift light ışıgına
termikli bi cam kaldırma modulu ile baglanabilir
termikli oldugu için vana tam kapanınca duracak
tam açılıncada duracak çokta basit olur
önemli olan shift light ışığı istenilen devire bağlanabiliyormu ??
o nemiş ya öle :D 2 taraflı olmasını anlamadım.
pc virus e katılıyorum , bahsettiğim röle ve termikli cam modülü ile bu iş en basit yönden çözülür ...
shift light ışığınıda istediginiz devire ayarlayabiliyorsanız tamamdır bence
gelin size minishift in programını değiştirip satayım :D
2 farklı devir aralıklarında röle çeksin ?
aracın map sensörüne göre röle çeksin?
hem devir hem map sensörüne göre röle çeksin ? (bakmam lazım olurmu)
hem devir hem gaz pedalına göre röle çeksin? (bakmam lazım olurmu)
çeken röle geç bıraksın ?
röle gecikmeli çeksin ?