emme manıfoltundan yararlanarak pnomatik sistem yap diyosun yanlışmı anladım ?
emme manıfoltundan yararlanarak pnomatik sistem yap diyosun yanlışmı anladım ?
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
diafram lı vakum ölçen kuru kontaklı valfler var
fakat optimizasyonu sıkıntılı olabilir araca
emme çok değişken basınc olan bir yer, vede her değişime diğer sistem adapte olmaya çalışacağı için çabuk bozulacak bir sistem oluşturursun. Bence afc-safc den sinyalle (yada zaten shift light demişsin) belirli devirlerde açılıp kapanan bir sietem daha mantıklı olacaktır.
Kompresyona bindirdiğin halleri düşün sistem manyağa bağlar kendini.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Bende yıllarca düşündüm, alt devirlerde back pressure oluştursun, üst devirlerde olabildiğince açık sistem olsun birşeyler tasarlıyalım. Ama esnafız, bunlara ayıracak vakit kalmıyor![]()
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
geniş eksozlu arabanın alt devir dezavantajını ortadan kaldırmak dielim.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
bence bildigimiz elektrikli vanalı egsoz sistemini
yine arkadasın dedigi gibi shift light ışıgına
termikli bi cam kaldırma modulu ile baglanabilir
termikli oldugu için vana tam kapanınca duracak
tam açılıncada duracak çokta basit olur
o nemiş ya öle2 taraflı olmasını anlamadım.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
pc virus e katılıyorum , bahsettiğim röle ve termikli cam modülü ile bu iş en basit yönden çözülür ...
gelin size minishift in programını değiştirip satayım
2 farklı devir aralıklarında röle çeksin ?
aracın map sensörüne göre röle çeksin?
hem devir hem map sensörüne göre röle çeksin ? (bakmam lazım olurmu)
hem devir hem gaz pedalına göre röle çeksin? (bakmam lazım olurmu)
çeken röle geç bıraksın ?
röle gecikmeli çeksin ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)