User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Integra B18A2 mi? yoksa B18C GSR mı?

  1. #1
    zeuss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Integra B18A2 mi? yoksa B18C GSR mı?

    Arkadaşlar sene sonunda başlamak istediğim bir projem var. Integra için B18a2 mi yapmak daha kolay olur yoksa B18C GSR mı? maddi olarak sorun yok, turbo yapmak istemiyorum , n/a olacak ama karar veremedim hangisiden daha iyi verim alırım? daha fazla güç değil daha fazla verim önemli ? daha uzun süre kullanım vb.. parça fiyat bilgisi aklında olanlar cvp yazarsa çok sevinirim. ayrıca yurtdışından getireceğimiz bir B18C yi TR de işletebilir miyiz? ikisinin de maliyetini aşşağı yukarı tahmin edenlerden de bilgi rica ediyorum. Kardeşim için alacağımız Crx için de B16a2 yada direk turbo düşünüyoruz swapdan daha ucuz ve daha hızlı olacağını düşünerek. Bu konuda da görüşlerinizi yazar mısınız?

    P.S: Forumdaki tüm CRX ve TEG konularını okudum

  2. #2
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18 gsr işlenmiyo onu biliyorum

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence maddiyatda sıkıntı yoksa k20 den şaşmayın atmosferik frenkeştayn swap yapar 2.4 de binersiniz turbo zaten orjinali 400 500 hplere çıkabiliyo

  4. #4
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18a2 ile b18c aralarında güç farkı + malzeme farkı var yanılmıyorsam sadece krankları aynı..

    bencede maddiyat sorun deil ise k20 güzel olabilir.
    yada b18c-r
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  5. #5
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18 gsr işlenmiyo onu biliyorum
    Neden işlenmiyor talih abi ?
    1.6tdi.
    Ecutech.

  6. #6
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    imkan varsa b18c-r yada b18c5 atmosferik olarak gayet tatminkar olur
    b18a2 orjinalde vtec olmayan bir motor(non-vtec) sonradan ls/vtec'e çevriliyor diğerlerine göre biraz daha zahmetli olur

  7. #7
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlamadığım konu Integra'da zaten mevcutta B18A2 var
    Eğer MAddi sorunun yok ise o zmn B18/LS-Vtec Yap bunun sana maliyeti 15binTL'yi bulur ama ortaya komple Stage2 bir TEG çıkar ve sana B18c'yi aratmaz ve hatta OEM B18C'den de daha üstün olur

  8. #8
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden işlenmiyor talih abi ?
    gsr motoru olan bi araç trde yok zannedersem yurt dısından gelincede fatura falan nasıl oluyo bilmiyorum biz fuata ve sitete bu işi yapan bikaç arkadasa sorduk herkes olmaz dedi.hatta fuata sorduk kıbrısatki en iyisi b16 swaplayın demişti eg için konuşuyorum tabii.

  9. #9
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alala bilal abi b18 takmıştı işlenmişti heralde
    1.6tdi.
    Ecutech.

  10. #10
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapakla falan başka şekilde yaptıysa bilmem yada ozaman oluyodur.ben yeni araştırdım 1 aylık mevzu yani kime sorduysam olmaz dedi sen yine bi araştır

  11. #11
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ben motoru 3 sene önce işlettim. o zaman problem yaşamamıştım. ama şimdiki düzenlemeler ile hem ruhsat hemde gümük işlemlerinde problem yaşayabilirsiniz.

    maliyet performans oranına göre bakacak olursan ls vtec yapman daha mantıklı olucaktır. en azından gümrük ve ruhsat işlemleri ile uğraşmazsın.

    he yok uğraşıcam diyorsan. ısrarla atmosferik yapmak istiyorum diyorsan k swap düşünebilirsin.
    Failure is not an option.

  12. #12
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    banada bilalin yazdıkları gibi bişi sölenmişti onunla uğraşma b16 yap demişledi demekki doğruymuş bi yannışlık yok.en doğru ağızdan cevabı aldık.illegal yapılır tabi mutlakada ruhsata işletemessin onu pek kimse istemez heralde

  13. #13
    zeuss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese cvp ları için teşekkürler , k swap seçeneklerimiz de yoktu ama elinde faturalı motor olan varsa işletebileceğimiz neden olmasın, motoru tak kullan istemiyorum, bunun muayenesi falan var , ne polisle ne de tüv le uğraşmadan legal bi şekilde binmek istiyorum. 15 + araba mailyeti bana uyar , l/s vtec tam olarak ne mantıkla çalışıyor ? vti ile fark oluor mu ? hatta hazır yapılmış b18a2 varsa yada faturalı ruhsata işlenmiş b18c direk bu şekilde alır ve speclerini değiştiririm.

  14. #14
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/atmo...ust-kapak.html
    buraya bakın burdaki arkadaşlara sorun onlar size yardımcı olucaktır

  15. #15
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LS Vtec normal b16a2 vti motorundan bi gömlek üstün oluyor.

    1.8 litrelik hacim ile daha belirgin tork oluyor.

    sanırım her integra sahibinin kalbinde yatan bi projedir
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  16. #16
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben motoru 3 sene önce işlettim. o zaman problem yaşamamıştım. ama şimdiki düzenlemeler ile hem ruhsat hemde gümük işlemlerinde problem yaşayabilirsiniz.

    maliyet performans oranına göre bakacak olursan ls vtec yapman daha mantıklı olucaktır. en azından gümrük ve ruhsat işlemleri ile uğraşmazsın.

    he yok uğraşıcam diyorsan. ısrarla atmosferik yapmak istiyorum diyorsan k swap düşünebilirsin.
    Bilal B18CR ın Allah belasını vermeye inanılmaz güzel bi motor Allah razı olsun zamanında getirmiş herşeyini halletmişsin sesi verimi vs mükemmel

  17. #17

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu karşılaştırma da vtec kapak yapmak daha uygun gibi duruyor.

    K20 çok daha iyi olur.

    ama b20 vtec bi cem abinin arabasını biliyorum turbo teg. b20 vtec atmo nasıl olur merak ediyorum
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  18. #18
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    meraka gerek yok.
    google a b20 vtec terörizm yaz
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  19. #19
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    meraka gerek yok.
    google a b20 vtec terörizm yaz
    Bizzat çektim

    YouTube - ‪B20 VTEC EG HATCH‬‏
    BORKED
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •