User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Kompresyon..?

  1. #1
    LightSide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/Girne
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kompresyon..?

    Freeflow bır eksoz sıstemı ayak gazdan cekıldıgınde olusan kompresyonu ne yonde etkıler? ne kadar etkıler?

  2. #2
    mancolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    asri besleme mi atmosferik mi?

  3. #3
    LightSide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/Girne
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferık.

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu önemli eksozun freeflowdan kastın ölçüsü nedir sacma sapan eksozun aynı vitesteki kompresyonndanmı bahsediyorsun yani stock exh ile gazı bıraktıgında olusan kompresyon durumu ile freeflow sonrası aynı viteste belirli devire gelip gazı bırakmaktanmı bahsediyorsun backpressure vs Şöle acıklayayım sen yazmadan ,freeflow exh sonucunda backpressure azalacagndan dogal olarak düşebilr tabi bu senin eksozunun ne seviyelerde oldugunu backpressuren nederecelerde düştügünü bilmeden yazıyorum ?.atmosferik arabada backpressure önemlidir birde + motor freninde ise vites düşürüeceginden ve bunun sonucunda devir yukselecegnden gazın cıkısı önemli rol oynar senin koydugun eksoz bu cıkısı cok rahat yaparsa backpressure kaybı sonucu + motor freninde azaalma hissedersin kompresyondan kastın bu olsa gerek
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    LightSide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/Girne
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet tam olarak ogrenmek ıstedıgım sey budur. Aynı vıteste belırlı bır devıre gelıp bıraktıgımda stok eksoza gore motor frenınde bı zayıflama hıssettım.Bırde sunu ogrenmek ıstıyorum. Motor frenındekı zayıflık motorun kondusyonu hakkında fıkır verırmı?

  6. #6
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onu demek istedigini anlamştm cunku atmosferik motorda geregnden sacma sapan genişliktte eksoz takıp bu durumu yasayan insanlar biliyorum.Kat fln iptal düz borumu kullanıyorsun ,?Boruların kaçlıkk ?backpressure diye birşey kalmamştr muhtemelen.

    Aslında motor freninde asıl olay yani asıl yük binen aktarma organlarıdır aktarma organlanlarından sonra eksoz gelir yukarda msjda dedigim gibi devir yukselecegnden eksoz gazlarınını çıkışı önemli rol oynar motor frenine etkisi buyuktur burda snein yapman gereken boru capın ne kadar bilmiyorum birde düz boru kat iptal falan ise kat koyman ve boru ölçüsünü deiştrmen olacaktr.Bunları denedikten sonra daha net anlayablrsn.
    Ayrıca kompresyon testi yaparak motorun durumunada bakablrsn.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •