User Tag List

Sayfa 5/10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
186 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Clio RS Teknik bilgi paylaşım konusu

  1. #77
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolantı valfıne kelepce takmıslarsa valf bozuk oldugu ıcındır.

    Ben de ılk ıkı valfe baya para gomdum baktım 200 de versen 500 de versen aynı ***.

    çakmasını 50 tl ye aldım en son.

  2. #78
    Williams
    Misafir
    rolanti valfini servisten alırsan 2 sene garantisi var bozulsada onlar değiştirmek zorunda
    zırt pırt değiştirip para vermessin en azından
    ama 255 i vermek zorundasın birkerede

    o boru çapını büyültürsen rolantin yükselir hava girişini çoğaltırsın ama stop etme riskin azalır
    ben sana şöyle bir öneride bulunayım
    o rolanti valfine giden ufak borunun ucunu hava alcak bi yere ver hava filtresi borusunada takabilirsin ve o ucundaki kelepçeyide tamamen çıkart at daha sonra o boruyu eline al tam ortasından kes ve tam orasına lpg vanaları oluyor elle açıp kapayabiliyorsun ayar yapabiliyorsun geçen gazlar için 1 tl bişeydir sanayiden al o ikiye böldüğün borunun tam ortasına tak ve tepesinden geçen havayı kendin ayarlayıp öyle sabit bırak baktın stop ediyor biğraz daha açarsın baktın çok geldi kısarsın

  3. #79
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün deneyemedim ama yarın çıkartıp denicem kelepçeyi bakalım.

  4. #80
    Williams
    Misafir
    şanzımanda priz direk bilyası değiştiren oldumu hiç ?

  5. #81

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Williams Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzımanda priz direk bilyası değiştiren oldumu hiç ?
    ben değiştirdim.şanzıman priz direk rulmanı ya da bilyası olarak geçiyordu galiba.parçanın kendisi biraz sıkıntılıydı bulunması açısından.ben yetkili serviste 1 hafta beklemiştim gelmesini

  6. #82
    Williams
    Misafir
    Alıntı ozanbulbul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben değiştirdim.şanzıman priz direk rulmanı ya da bilyası olarak geçiyordu galiba.parçanın kendisi biraz sıkıntılıydı bulunması açısından.ben yetkili serviste 1 hafta beklemiştim gelmesini

    parçanın üretici firmasının bayileri var istanbulda parça koduyla bulunabiliyormuş en kötüsü ufacık bir parça için şanzımanın komple inecek olması

    sende sadece sesmi yapıyordu değiştirmeden önce yoksa çizik sesi gibi ses gelip arada takılma titreme yapıomuydu araba

  7. #83

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Williams Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    parçanın üretici firmasının bayileri var istanbulda parça koduyla bulunabiliyormuş en kötüsü ufacık bir parça için şanzımanın komple inecek olması

    sende sadece sesmi yapıyordu değiştirmeden önce yoksa çizik sesi gibi ses gelip arada takılma titreme yapıomuydu araba
    çizik sesi gibi ses yapıyordu takılma ya da titreme yapmıyordu.bu arada benim şanzıman inmeden yapıldı şanzıman yağıyla,işçilikle 300 civarında tutmuştu

  8. #84
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim rolanti sorunu, sabah ilk çalıştırmada ve boşta direksiyonu çevirirken stop etme sorunu çözüldü arkadaşlar. rolanti valfine giden hava girişinin olduğu hortumun ucuna eski valf bozuk olduğu için kelepçe atılmış ve kelepçe baya bi sıkılmıştı. araca rolantide baya az hava giriyormuş. kelepçeyi söktüm düzeldi. daha güzeli artık +30 km hızda boşa atınca yakıt tüketimi de göstermiyor en çok buna sevindim zaten contalardan felan hava alıyor diye düşünmüştük. öncesi ve sonrası ile ilgili video çekmiştim onları koyayım belki başkasıda aynı sorundan yaşarsa yardımcı olur. bu arada şuan tek sıkıntısı sabah ilk çalıştırmada rolantisi yavaş yavaş aşağı düşüyor ve araba teklemeye başlıyor. çiğ benzin kokusu geliyor. araba resmen boğuluyor ısınana kadar. gaza basınca patırdamaya felan başlıyor. bu ne ile alakalı olabilir? ateşleme yada aracın hava almasıyla alakalı olabilr mi?

    önceki durumu ve şimdiki hali ile ilgli video aşağıdadır;

    1.avi - YouTube

    2 - YouTube

  9. #85
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim rolanti sorunu, sabah ilk çalıştırmada ve boşta direksiyonu çevirirken stop etme sorunu çözüldü arkadaşlar. rolanti valfine giden hava girişinin olduğu hortumun ucuna eski valf bozuk olduğu için kelepçe atılmış ve kelepçe baya bi sıkılmıştı. araca rolantide baya az hava giriyormuş. kelepçeyi söktüm düzeldi. daha güzeli artık +30 km hızda boşa atınca yakıt tüketimi de göstermiyor en çok buna sevindim zaten contalardan felan hava alıyor diye düşünmüştük. öncesi ve sonrası ile ilgili video çekmiştim onları koyayım belki başkasıda aynı sorundan yaşarsa yardımcı olur. bu arada şuan tek sıkıntısı sabah ilk çalıştırmada rolantisi yavaş yavaş aşağı düşüyor ve araba teklemeye başlıyor. çiğ benzin kokusu geliyor. araba resmen boğuluyor ısınana kadar. gaza basınca patırdamaya felan başlıyor. bu ne ile alakalı olabilir? ateşleme yada aracın hava almasıyla alakalı olabilr mi?

    önceki durumu ve şimdiki hali ile ilgli video aşağıdadır;

    1.avi - YouTube

    2 - YouTube

    Araç soğuk iken 1 dk süreylen biraz kasıntılı ve çok çok az sarsarak gidebilir...
    Fakat patırdama yapması oksijen sensörüylen kaynaklı olabilir.
    Bende oksijen sensörü arızalıyken patırdama ve çokta nadir olsa soğukken gaza hafif yüklendiğimde kapaklanma yapıyordu...O2 sensörünü sıfır taktım bir daha yaşamadım o sorunu ....

  10. #86
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm anladım selçuk. paturdama ve gaz yememe oluyor arabada ısınana kadar. gaza hafif hafif basıyoruma ama tam tersine rolanti daha düşüyor ve sarsıyor motoru. resmen bpouluyor gibi.

    rs lerin oksijen sensorü diğerlerinden farklı mı? serviste bulabilirim herhalde değil mi?

  11. #87
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm anladım selçuk. paturdama ve gaz yememe oluyor arabada ısınana kadar. gaza hafif hafif basıyoruma ama tam tersine rolanti daha düşüyor ve sarsıyor motoru. resmen bpouluyor gibi.

    rs lerin oksijen sensorü diğerlerinden farklı mı? serviste bulabilirim herhalde değil mi?
    Servis fiyatı geçen sene 360 TL idi
    Parçacılarda ise 280-320 TL arası değişiyordu
    Senin buji kabloları değiştiği için buji kablosu ihtimalini geçiyorum

  12. #88

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul/61
    Mesaj
    4.727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis fiyatı geçen sene 360 TL idi
    Parçacılarda ise 280-320 TL arası değişiyordu
    Senin buji kabloları değiştiği için buji kablosu ihtimalini geçiyorum
    kanka bence buji kablosu olanağını geçme nie dersen benim ur dede bu mavi buji kablolarından vardı aynı arkadaşın dediği gibi kesme patırdama oluodu gittim orjinalleri taktım düzeldi.. aynısı patırdama ve gaz ytememe oluodu

  13. #89
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alicanrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka bence buji kablosu olanağını geçme nie dersen benim ur dede bu mavi buji kablolarından vardı aynı arkadaşın dediği gibi kesme patırdama oluodu gittim orjinalleri taktım düzeldi.. aynısı patırdama ve gaz ytememe oluodu
    Tabi Buji kablolarıda olabilir yeni değiştiği için birşey demek istemedim
    Aynı kabloları 5 araca taktı sıkıntısız gidiyoruz 2 senedir.
    Şans belki bozulcagı tutmuş olabilir.
    OEM kablolar duruyorsa Cihan onlarıda denemekte fayda var

  14. #90
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oemler yok valla. yaa işin garibi valfdeki hava hortumunda kelepçe takılı iken bu kadar olmuyordu ama bugün bariz yaptı bu patırdama olayını. motor resmen sallanıyordu araba çalışırken.

  15. #91
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denemelik buji kablsu oksijen sensörü bulman lazım

  16. #92
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cepten gırıyorum vıdeoları ızleyemedım.ızleyınce daha kesın yazarım ama anlatılana bakarsak gene bı terslık var.

    Bence valf hala bozuk olabılır.

    Benım aractada valf yerıne kor tapa taktıgımda patırdama yapıyordu.vıtes aralarında patlıyodu flan. Valf taktım kesıldı mesela.

  17. #93
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cepten gırıyorum vıdeoları ızleyemedım.ızleyınce daha kesın yazarım ama anlatılana bakarsak gene bı terslık var.

    Bence valf hala bozuk olabılır.

    Benım aractada valf yerıne kor tapa taktıgımda patırdama yapıyordu.vıtes aralarında patlıyodu flan. Valf taktım kesıldı mesela.
    sadece motor ısınana kadar yapıyor. hararet orta ile alt çizginin arasına gelince ve biraz gaz yedirip ilerleyince normale döndü araba.

  18. #94
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayı dünden beri hiç çalıştırmadım. bu akşam işten gelince gidip aynı şekilde deneyim dedim. arabayı çalıştırdım ama hiç gaz vermedim. gayet stabil bir şekilde çalıştı ve rolantisi yavaş yavaş motor ısındıkça düştü. sanırım 1 önceki gün gaza felan basınca biraz boğuldu. anladığım kadarıyla gaz vermeden biraz ısınmasını beklemek lazım bu aralarda.

  19. #95
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim arabada sabahları calıstırdıgımda sogukken 2000 2500 devirde patırdama yapıyo hafıf megıllı yerde ayagımı gazdan cektıgımde egzos cat pat patlatarak gıdıyo motor ısısı hafıf artınca duzelıyo... normal mı bu yaptıgı yoksa o2 sensorunde sıkıntı mı war??

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •