User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Nıssan primera gt dyno sonucu

  1. #20
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önemli olan motor gücü değil whp(teker) gücü yani yola aktardığın güç önemli. önden çekiş araçlarda %10 luk kayıp normaldir. seninki %20 kayıp veriyor orj. gücünden. ayrıca 13 bg motor kaybıda çok çok fazla .

    bence motor gücün 145
    teker gücünde 130 çıkmalıydı min. değer.

    debriyajdan dolayı yere aktaramadığından bukadar düşük çıkmış olabilir. motordaki kayıpda maf ve oksijen sensörunden yapabılır sensorlerı kontrol ettır . duzgun calısmıyorsa mutlaka değiştır kayıp güç geri gelecektır
    en kısa zamanda bu sensörleri kontrol ettireyim

  2. #21
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baskı balata çok önemli bu kayıbın başlıca sebebi olabilir ancak egzos sistemide çok önemli; atmosferik araçlarla turbo araçlardaki mantık farklı,susturucular açık olmamalı sistemi gözen geçirmek gerekir,derim.Diğer etken olabilecekleri arkaaşlar zaten söylemişler.Kolay gelsin.

  3. #22
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı cetinkaya55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baskı balata çok önemli bu kayıbın başlıca sebebi olabilir ancak egzos sistemide çok önemli; atmosferik araçlarla turbo araçlardaki mantık farklı,susturucular açık olmamalı sistemi gözen geçirmek gerekir,derim.Diğer etken olabilecekleri arkaaşlar zaten söylemişler.Kolay gelsin.
    tşk ederim

  4. #23

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence egzoz seçimin yanlış 60 lık borular ile böyle bir araba geriye düşer.
    gsi da orta susturucu yada son susturucuyu soktuğumde direk 2 boy geri düşüyordu.

  5. #24
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı bahcelili_ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence egzoz seçimin yanlış 60 lık borular ile böyle bir araba geriye düşer.
    gsi da orta susturucu yada son susturucuyu soktuğumde direk 2 boy geri düşüyordu.
    baskıyı değişeyim ortayada üzerinden çıkan orta susturucuyu takayım bide öyle dynoya çıkayım

  6. #25

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-türkiye
    Mesaj
    264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    160.000 deki sadece filtre vardı primera gt yi olcturdugumuzde 155 hp cıkmıstı..

  7. #26
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı mcitir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    160.000 deki sadece filtre vardı primera gt yi olcturdugumuzde 155 hp cıkmıstı..
    ben en iyisi sensörleri kontrol ettireyim ardından baskı balata bilyayı değiştireyim sonra bir daha ölçsünler. burdan sizlerle paylaşırım . . .

  8. #27

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektör benzin filtresi benzin pompası yağ buji filtre sensörler debriyaj kontrolü yaptır tekrardan çık sonra dynoya derim.

    gaz kelebeğinin temizliğine durumda emme manifldu ne durumda. bunları da söktürüp temizletmeni hazır sökülmüşkende port polish yaptırmanı tavsiye ederim iyi bişeyler alırsın, sitede japantuner nickli üye yapıyor bu işi

    sonuç normal değil.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğri güzel güç düşük.

  10. #29
    primera sr20de
    Misafir
    arkadaşlar hepnize çok teşekür ederim tavsiyelerinizi kesinlikle dikkate alıcam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •