................
Printable View
................
Konu o suan ama tekrar edıyorum Trophy-R degıl,normal Trophy ıle kıyaslamak gerek Cuprayı.
Cunku Trophy-R'ın uretım amacı pıst...
Kımse bılmıyormu cuprada lastık harıcı ne upgrade var? Eger yoksa buyuk iş...
megane r 1280kg, 101kg sökmüşler korku değilde ne anlamadım yada panik degilde ne:)
Müdür var galiba bundada var bişeyler amortisörler zaten nerdeyse her markada sub-industry
Standard brakes not up to job of 'ring records
The record car had to run on Mk2 Cupra 19-inch wheels to clear the Brembo brakes, which run four-pot fixed calipers clamping 370mm discs at the front. Standard brakes are single pot sliding calipers and 340mm discs
RE: SEAT Leon Cupra 280 'ring lap - PistonHeads
Renault cephesinden biri olarak konuşuyorum :p renault bizi ters köşeye yatırdı. 275 trophy reklamları yaptı, #under8 hastaghleriyle sosyal medyada ses getirdi sonra rekora daha yeni üretilecek normalden 100 kg sökük arabayla çıktı. Herkes Trophy 275i beklerken bir de başımıza Trophy-R'ı çıktı. Normal haliyele rekor kırıp R kısmıyla bu rekoru geliştirse kimsenin itirazı olmazdı.
Gerçi bir önceki jenerasyonda da R26R gibi sökük bir araçla rekor kırmıştı o zaman kimse yanına yaklaşamıyordu, piste çıkıp adını kötülemeyi riske almıyordu.
Bir de şu kıstas var ki rekor son 2-3 yıl içerisinde inanılmaz gelişti, belki de 4 sn az gelse de aradaki farka rağmen artık belirli bir sınıra gelinmiş olabilir. F430 gibi safkan süpersportları geçmeye başladılar. Bu sürelerin hiç şakası yok. Belki ilerleyen zamanda cupranın da hafifletilmiş haliyle piste çıkışını izleriz 100 kg atsa bile süresi destan yazacak kadar ileriye taşıyamayabilir. gerçi 100 kg atarsa da 5 hp fazlası ile bg/ton oranı öne geçiyor falan derken bu rekabet hiç bitmez :D
8.08 i hedefleyen japonlar ne yapsın şimdi 7.54 ü geçmek zorundalar. Type-R'ın çıkışını 2018e falan ertelemeseler bari :D
onun gücü fazla bunun kilosu az derken bu işin sonu gelmez.
şöyle de bir gerçek var ki daha iyisi yapılana kadar kral bu;
The
renault yapmış marka fanatikliğine gerek yok fark atmış mı atmış bu kadar basit bu olay. ben opelcilere wv cilere noluyor onu anlamış değilim herkeste bi renaultu ezme çabası falan saçmalamayın tebrik edip geçin.
adamlar yapmıs etmiş ayrıca sınırlı mınırlı ama satılacakmısta trophy-R. enazından 280çupra gibi satılmayacak yada perf gibi ıvır zıvır ibarelerle konusmuyo adamlar
Şimdi anlamadığım olay şu ; diyorsunuz ki Renault hafifletmiş Renault şunu yapmış bunu yapmış , soruyorum size daha iyi bir süre yapmak için Cupra ne yapacak ? Bu işin gelişimi bunlar değilmi zaten. Cupra eline sihirli bir değnek alıp aynı speclerde daha hızlı mı dönecek pisti ? Yapmayın arkadaşlar adamlar şu anda önden çeker ile en iyi süreyi yaptılar ve bunu liste fiyatı ile satacakları bir araba ile yaptılar.
Rakibi kötülemek yerine kendimizi geliştirmeyi bir türlü öğrenemedik , yapsın Seat ta daha hızlısını satsınlar alalım onlarla gezelim nedir bu sanki Renault tüm dünya yı kandırmış gibi yazılar.
Eminim şimdi çoğu arkadaş Rs i var marka fanatikliği yapıyor diye düşünüyor ama araçlar para ile satılan değersiz maddelerdir , para ile satılan şeyin değeri olmaz ve bu yüzden de fanatikliğe hiç gerek yok. Bu gün Rs yarın Cupra olur ama daha iyisi olsun ki onu alalım hep.
Eğer Seat tekrar daha iyi süre yaparak cevap verirse, çok güzel bir mücadele olacaktır artık. Bundan en kârlı çıkanda bizler, yani otomobil tutkunları olur. En gelişmiş hothatchlere binebilme şansımız olur. Gönlümde RS markadı yatsa da, Marka fanatikliğine gerek yok. Seat'ın tekrar rekoru ele geçirmesini isterim ki Rs daha iyisini yapsın.
Standart satılan modele,PP paketı koyup bunu yapmak cıdden ıyı iş. Yanı lastık fren jant...
Burada marka kıyaslamak yersız.
Reno bunu daha pıst odaklı bır otobılle yaptı,kımse seat a boyle bır otomobılle yapamazsın demedı.
Ancak ben RS Trophy 275'ın suresını merak edıyorum,yanı alabılecegım aracların karsılastırmasını gormek ısterım.
GTR 911 kapışmasına dönecek işin sonu. Gtr da ilk çıktığında aynı polemikler dönüyodu.
İyi ama yurtdışı forumlarda hep
'' Leon Cupra that did the record breaking run was a production-spec model, fitted with the optional Michelin Pilot Sport Cup 2 tires. The optional performance pack also adds up Brembo brakes and 19-inch alloy wheels''
şeklinde yazılıyor.
Başka forumda okuğum kadarıyla zaten sizin attığınız linkte olmama sebebi , bu perf. pack daha satışta değil. Şu anda satın alınamayan bir opsiyon paketi ile rekor kırdığı yazılıyor.
Yani olayın özeti trophy r süre yaptı , sayısı sınırlı da olsa , satın alınabilecek. Cupra 280 perf pack ile süre yaptı. İngilterede satışı yok bu paketin henüz. Diğer ülkeler nasıl bilmiyorum
Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R Nürburgring Nordschleife lap record (full version) #UNDER8 - YouTube
Megane R.S 275 Trophy-R videosu geldi.
şimdi megane 275 r panik olup yapmasalardı, rekor cuprada kalsa ne olcaktı, megan satılmıyıcakmıydı?, cupramı alcaktınız? daha r modeli yok ortada daha çıkmamış arabanın 250tane üretilicekmış:) satışı varmı şuan merak ettim:) araçların servisi yedek parçası vericegi çok kabiliyet var size, şimdi içi bomboş olan bi araça kusura bakmada sadece piste giden adam alır cupra herkez alır 65yaşında kadında biner gezer:) doğuşa gider parçasını max 1 gün bekler alır, çogu yönüyle zaten daha iyi bi araç bu araçlar satışa çıkarken almanyada piste koşucak diye yapılmıyo:) zaten cupra megane daha çok satıyo, bence cupra çogu yönden daha iyi bi araç meganeden:) ben cupra tercihimi söyliyim hızlı bı araç modifiye yapılabiliyo stok motor 500hp 3senedir kullanan var 40bin km, yedek parçası servisi çok uygun, uzun yolda 58lt benzinle 938km yapabiliyo:) frenleri ciddi iyi 2006 sonunda 345mm fren koydular şuan 4adetini oem 1000tl alabiliyosun ve balatalarıda 4 adetini 300alıyosun:) ortada olmayan acel acele sökülüp geliştirilip pist harıçinde kullanılmıyıcak tek adet olan bi araçı savunuyosunuz ya fanatiklik biz yapıyoruz sizde haklısınız.
Panik yapılmasına neden bu kadar taktınız? Panik yapmak diyerek neyi kast ediyorsunuz anlamakta güçlük çekiyorum. Leon neden rekor kırdım diye çıkıyor o neyin paniğini yaşamış ya da Honda rekoru kıracağını iddia ediyor o neden bunu yapıyor? Tabi ki reklam amaçlı. Renault'da prestijini korumak adına yapıyor. Cupra tamam sizin için daha iyi bir seçenek kabul ancak bu kişisel iken başarı genel ne yazık ki. Bunu da kabul etmek en mantıklı olanı.