Sırf pist için güncellenmiş bir araç ile Seat'ı geçmek başarı değildir. Cupra da pist için araç çıkartır süre yapar o zaman kıstas kabul edilir. Ayrıca Renault'a bravo hemen cevap verdiği için.
Printable View
Sırf pist için güncellenmiş bir araç ile Seat'ı geçmek başarı değildir. Cupra da pist için araç çıkartır süre yapar o zaman kıstas kabul edilir. Ayrıca Renault'a bravo hemen cevap verdiği için.
Sivil hayatta satilacak sinirli yada degil bir versiyon cikmis ve resmi olarak rekoru kirmis panik yapti modifiye etti diye soyleniyor.Tabiki cevap verecek ne yapsaydi ugrasmayalim cuprada kalsin rekor bizim gecmisimiz yeter mi diyecekti.Sonuc olarak renault firmasinin top hothatchi seatin top hothatchinden iyi dondu dunyanin kabul ettigi bir testte.Nokta.Cikarsin seat daha iyisini renault yine gececek sonu yok su anki sonuca bakmak lazim.Koca seat hafifletilmis versiyon cikarmayi bilmiyormuydu sanki?Biz burda tartisalim fwd king yine renault oldu cevap versin seat onuda izleyelim.
Sorun geçip geçmemesin de değil ki. İsterlerse süreyi -20 sn. alta çeksinler bu kullanıcının yararına olur. Benim demem o ki ; Seat da pist için güncellenmiş bir araç çıkartır süre yapar (iyi veya kötü) o zaman kıstas kabul edilir. Onun dışında eşit olmayan şartlar var.
Yanlış hatırlamıyorsam orada deneme yapan araçlar semi-slick lastikler ile çıkıyor. Biraz daha kurcalıyım eğer ben yanlış biliyorsam semi-slick olmadan diğer araçlar çıkıyorsa eşitsizliği yaratan Seat olmuş olur.
Düzenleme ;
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...eife_lap_times
Şöyle bir liste buldum. Çoğu araç standart olmayan lastikler ile çıkmış. Örn. Nissan GT-R
Bu saatten sonra Renault ne yapar eder kaptirmaz gibine geliyo...
Biraz duygusal bi yaklasim oldu ama adamlarin gecmiste yaptiklari belli sonucta. Hic yoksa istikrar denen bi durum soz konusu. ;)
Düzeltme yapıyorum r26r toyo 888 lerle çıkmış yani semi slick ama trophy 265 re050yani bir çoğumuzun günlük kullandığı lastikle kırmış o zamanki rekoru.İşin özü renault atılımıyla pistte her zaman söz sahibi olduğunu tekrar kanıtladı bekleyelim seatta atak yapsın böylelikle araçlar üzerinde daha teknik çalışmalar yapılıyor ve hızla gelişiyorlar bu da bizim işimize gelir.
Trophy ilk rekoru kırdığında 8.07.97 lik süreyi potenza re050a yol lastiği ile yapmıştı.semi slick ile süreyi aşşağı çeken seat oldu.sonra renult tekrar demek sen adaleti bozarsın ha al sana öyle olmaz böyle olur dedi seatı bozdu
r26r da toyo semi slick kullanmış zaten. oyunun kuralı değişeli çok olmuş bence.
çekemeyenler renaultun jantını taksın beyler megane rs önden gider sizde öyle bakarsınız işte marka fanatikleri sizi
Aracta stok olarak uzerinde vardi zaten direk pist odakli uretilms modeldi r26r
Ama sasi teknolojisini baya ileri tasidi yeni meganla reno..
Nese sonuc olarak birebir ayni amaclarla uretilmis araclar degil. Sirf sureyle cok iyi sürüş dinamiği ne sahip olunmuyor. Eminimki meganin virajlada verdigi keyifle leonunki bir olamaz. Leon cok daha hissiz ve suni kalir..
R26R dediğiniz aracın volanı hafif, camları pleksi, içinde half cage olan bir araç. Aracı direk pist aracı olarak satıyorlar. O yüzde üzerinde gelen stok lastikleri semislick R888. Tıpkı Mini JCW mi GP'mi nedir onun Kumho V700 semislick ile gelmesi gibi.
R26R da roll cage,toyo r888 ve titanyum egzoz ekstra donanım olarak seçiliyor.
Şimdi baktım cage opsiyon değil ama lastik ve egzoz opsiyonmuş. Ben standart diye hatırlıyordum lastiği. Hatta egzozun titanyum olduğunu R26R da unutmuşum bile.