Ya abi yazmiyim diyorum ama o kadar fanatiksinki tutamiyorum kendimi.
Yolda top gibi seke seke gitmiyoruz bence bu gayet onemli.arabada konfor var sert degil.
Bi xenon olmaması bencede önemli bi eksiklik.
Hala otomatik diyosun.Ya adamlar yeni bi gti ruhu yakalamaya calisiyolar otomatik nedir allah askinaya
208 70 bin evet.Bana ucuz bi spor araba söyle abi? Suan polo satiliyo olsa 70 80 civari satilicak.Artik her araba pahali.Bu 208e özel bi durum degil yani bunu anla artik. (Her seferinde pahali diyosun.Evet bencede pahali ama artik ucuz araba yok fiyatlar iyice uctu)
Evet fransız.Ve ben gayet memnunum kalitesinden gidisinden yol tutusundan frenlerinden.Kısacası her seferinde 208e bu kadar sallamanin bi anlami yok bence.Forumda bu kadar sallayanda tek kisisin.Hayirdir 208 le bi anın var galiba?
ne 208 miş ne xenonmuş vallahi billahi. iyiki bixenon var poloda yada cuprada pardon bide xds vardı
kıytırık 1.2tsi pololar 58-60 binde gezerken. 1.4tsi 150 lik yeni polo 61 iken oto klima ıvır zıvırla 65-67 lere geliyor.
cupra ya geliyim.60.500 fiyatı var listede. vw'nin alt kalitesi onada bizahmet koysunlar bixenon ki satılabilsin albesini olsun gti yanında. yoksa kimse suratına bakmazdı cupranın bknz: fabia vrs
otomatiğin üstün olcak bitarafı yok kisisel tercihlik bişey. bende 46 olsam üsenirim otomatik isterim usanırım vites atmaya o sınıf bir aracım olsaydı
1881 - 193∞
Orta paket dizel golf , yani c segmenti hb araç parasına ; özel geliştirmeler eklenmiş , peugeot sport tarafından sınırlı sayıda yapılacak bir versiyon hothatch için çok mu gerçekten ?
Cupra vs alıyorsunuz hothatch diye , otomatik vites hothatch mi olur allah aşkına.
Cupra ve gti , otomatik vitesi , yakıt ekonomisi ile hothatch - b sınıfın hb günlük araç kırmasını sunuyor insanlara. Trafikte rahatlık diyor , sakinde ekonomi diyor , siz vites atamıyorsanız o atsın sizin yerinize diyor bunlar ok , kimse bindiğiniz araba nasıl bir çöptür ayyyyy ıyk demiyor ki . ? .
Garip olan sizin bu aracı tercih etmenizden dolayı herkesin bunu daha iyi kabul etmesini beklemeniz. Ben mesela ölürüm de bu sınıf aracı otomatik almam. Ben de her otomatik araç konusuna girip *** atayım![]()
![]()
Süspansiyon yumuşak deniyor , öncelikle ayarların güncellendiği değişiklikler yapılmış bir versiyondan bahsediyorsunuz eleştirirken. Bilmediğiniz bir araca ön yargı oluyor bu.
Yumuşak süspansiyonla yol tutmaz algısı var bizim ülkemizde. Yatıyorsa yol tutmuyordur , kazık gibi olsun ohh süper. İyi de yollar şahane değil , araç f1 aracı değil. İllaki yatma ihtiyacı hisseder araç , ve sanılanın aksine yattığı için ayy denilen bazı araçlar kazık gibi araçlardan çok daha temiz viraj dönebilir.
Her aracı kendi içinde değerlendirmek gerekir. X - Y den yumuşak diye , daha kötü dönmesi gerekmez ki bunu destekleyebilecek bir argüman olamaz.
Ha aracın kontrolsüz abuk subuk bir body roll'u vardır , buna bağlı saçma kopma eğilimi vardır anlarım da 208 böyle başarısız da bir hothatch değil ki bunca testin sonucunda.
Dsg problemi olmayan , yağ yakmayan bir FRANSIZ işteİlla her konu dsg ye gelsin mekatronik diyelim lak luk ses diyelim , bagajda yağ duruyor mu diyelim ? Gerek var mı böyle yere gelmeye yani.
Yineliyorum otomatik vitesli , sakinde az yakan yarı hothatch bir araç benim için aracı bayan kullanacaksa , tek araçsa 2. araç olmayacaksa belki bir ihtimal düşünülebilir. Onu da dsg korkusuyla almam zaten de girmeyelim oraya. Ancak performans, pist , viraj, pilotaj konuşurken de otomatik hothatch demeyelim yani...
Hakikaten 208 ile derdiniz nedir anlamak güçYeni bir versiyonu gelecek yani bir durun çıksın , test edilsin , pistlerde gazlansın , yazılar yazılsın çizilsin. Sonra konuyu açın yorumu yazın alın size çöp fransızınız diye.
Ek olarak : Şimdi siz 40 küsürlere almış olsanız da 150 lık polo 61-65 lira olmuş. Bu piyasada mekanik kilitli , p.sport eli değmiş , rcz r gibi ayarlar eklemeler yapılmış araç 15 lira fazla olacak eleştirisi mi bu ? 23 liraya 307 aldım , piyasadaki aracımdan dolu olmayan yeni model 40 50 liralık araçlara *** mu atmalıyım boşa veriliyor o paralar diye ?
-Fırat
Çok güzel oldu, yıllar sonra gerçekten içime sinen, alabilirim diyeceğim bir GTi, 308R da geliyor ve oda çok özenle hazırlanmış bir araç, 5 kapılı olması tercih sebebim olacak gibi, araçların ikisi de TR ye geldiği zaman kıyaslayarak birinin sahibi olacağım ve 306 mı emekliye ayıracağım.
Alayı THP motor 1.6ların miniden tut rcz-r a kadar ne geliyorsa aklına
Prince engine - Wikipedia, the free encyclopedia
1881 - 193∞
THP motor tabii. Ancak 208 gti da 200 hp lik rcz asphalt ve minideki motor var evet , konudaki 208 gti 30th yıl versiyonunda sanırım bu motorun birazcık kurcalanmışı var , 205- 208 hp olarak geçiyor yine torku da 275 ten 300 e çıkarılmış. Bunu da mekanik kilidin sunduğu bir nimet sayabiliriz. 250 tork ile sarmak var , 300 tork ile yürüyebilmek var..
-Fırat
her arabanın artısı eksisi vardır illaki ama bazı mesajlar alakalı alakasız sırf *** atmak amacıyla atıldığı zaman çok komik oluyor... 208 gti yollarda çok can yaktı sanırım aklıma başka neden gelmiyor...
Adam kalkmış HotHatch konusuna Otomatik değil ve Fransız diyor. Hiç tarihe baktın mı en başarılı HotHatch'ler hangi ülkeden çıkmış ? Bence araba değil ama sen olaya Fransız kalmışsın.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Alman fransız muhabbetine girmiyicem ben direk tarafsız şekilde yazıyım bende fransız araç sahibiyim gti yanında 307 2.0 bir aracım var 2004 model 83 binde. Pejo benim için kalite olarak biraz altta kalıyor sebebi parça kalitesi ve parçaların ömrü ( eskime aşınma) ben 307 aracımdan çektim diyebilirim aynı model golf ile beraber alındı. Ancak yanında biraz üzdü beni.
Ama seviyorum onuda tabiki
Ancak şuan pejo atakta bana göre türkiyede çok müşteri kaybetti sebebide belki bu çıkan sorunlar yüzünden servise giden insanlar. karşısında bir muhattap bulamayan insanlar,sorunları giderilmeyen,madur olan insanlardı.
İnşallah pejonun atakları kesilmez türkiyede yine hak ettiği yere gelir.
He bide artık şu yağ yakma muhabettini yapmayın ya bu galatasarayın bizimde uefa kupamız var demesi gibi oldu![]()
![]()
Yüce F.U
PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG
Ben arkadasimin 208'ine binmistim. Belki ülkeye ilk giren arabalardandir. 1.6 thp 156lik. O zamanin en güclü 208'i idi. 15 20 km kadar kullandim performansli bir sekilde. Dp egsoz vardi. Cok seri bir aracti hosuma gitmisti ama bir kac eksi hissetmistim tarafsiz gözle onu söyleyeyim.
1- oyuncak gibi direksiyon tasarimi.
2- Yol tutmayacakmis gibi gelen yumsak suspansiyon (yol tutusunda bir eksi hissetmedim. Sadece histen bahsediyorum)
3- Bi-xenon. (Bi xenon sahsen cok sevdigim ve olmazsa olmazim olan bir ozellik oldugu icin bana eksik gelmis olabilir.)
Pendik köprüsünün ilersinde dky pejonun önünde duruyor bitane .plakasıda dky ama parlak tı sıyah kırmızı fotolardan güzel duruyor.208 gti da olabilir.
Şu araba 250 HP olsaydı kimse *** atmaz, görüntüsünü umursamaz, takdir ederdi, ama heh olmuş eski günlere geri dönmüş dedirtecek birşey yok arabada, halihazırda daha performanslı veya çok rahat kafa tutabilecek araçlar var. Abartı hiçbirşey yok bunda...
VW Scirocco 1.4 TSI Twincharger - 2012
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)