Ben begendim gayet guzel bi Fiesta olmus.
honda daha yokken ford vardı ve ciddi güçler çıkartıyordu motorlardan sieerra cosworth
http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=46703
412hp at 11700rpms and 28.1kgr of torque at 9750rpms and revlimit is 12600rpms.
17.5:1 sıkışırma
güncellemek lazım
dünya hondaların etrafında dönmüyor demişti arkadaş önceki sayfalarda
bi güncelde benden![]()
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
S2000 gurubu araçlarda 4 çekere izin veriliyor, wrc nin maliyetli olması yüzünden s2000 gibi bir grup oluşturdular, WRC lere göre fiyatları çok daha makul, bu gördüğünüz araç 150.000 euro civarında olacak fiyatı.
Dip Not: 1990 lı yıllarda ford olsun renault olsun opel olsun çok ciddi atmosferik araçlar da yaptılar, Renault un maxi motoru ilk megane da kullanıldı hatırladığım kadarıyla, 280hp civarları veriyordu. Türkiye pist rekoru bu Maxi Megane a ait ve S2000 in türkiye pistlerinde yarıştığı senelerde bile Maxi Türkiye şampiyonu olmuştu.
FastCare.com.tr
detailing & mini onarım
s2000'de güç sınırlamasıda var mı?
Çok iyi gözüküyor. zaten herşeye bir sınırlama getirildiğinden ve firmalar da doğal olarak değerleri üst sınırlarda tuttuğundan; önceki modelden pek bir farklılığı olmuyor araçların. Tamamen mühendislik ve teknik ayarlar ile birazdaha ileriye gidilebiliyor.
2000 litre atmosferik bir araç 300hp leri geçemiyor zaten, geçse bile dayanıklılık problemi olur. Ralli disiplininde ilk hedef yarışı bitirmek olduğu için dayanıklılık ve performansın kesişiminde olması lazım motorun. Güç olarak bir sınırlama yok diye biliyorum fakat devir sınırlaması var, ralli için 8000rpm pist için 8500rpm olması lazım, tabi bu da gücü sınırlayan bir durum.
FastCare.com.tr
detailing & mini onarım
Ya şimdi böyle ciddi organizasyonlarda sınırlama olmadığı zaman abzürt şeyler çıkabiliyor ortaya. bundan 10-15 sene önce ralli'de güç sınırlaması yoktu kuş gibi arabalar 600-700hp idi kaza yapanın üstüne direk toprak atılıyordu uğraşmadanen son suzuki escudo felan vardı 1000+hp sonra da sınırlama getirildi.
WRC'ye dahil edildiklerinden çok daha profesyonel olmak zorundalar artık ve 2.0lt den 300+hp ler çok rahat çıkarır firmalar ama motor bir hafta ömürlü olur ama buda firmaların umrunda olmaz yapılan masrafların yanında araca her yarış başında yeni motor koymak dokunmaz adamlara.
Bahsi geçen hafif fakat güçlü Grup B yarış otomobillerine ve başına gelenlere bir örnek...
http://www.youtube.com/watch?v=KYGgwgNmJuY
http://www.youtube.com/watch?v=zkLH56Jx6qI
M-Sport ortaya gerçekten çok rekabetçi bir otomobil çıkarmışa benziyor.S2000 kategorisinin yarışlarını merakla bekliyorum.
Yanlız o çamurluk çıkıntısı pek hoşuma gitmedi.
![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
açıkçası tipi bundan daha iyi bir s2000(honda fanatikleri hoplamasın, kategori olarak) varsa buyrun resmini koyun. zaten tasarımla ödül almış bir araç. ayrıca dünyadaki bu kriz ortamında avrupadan türkiyeye "eğer satamadığınız fiesta varsa hepsini geri gönderebilirsiniz" diyen bir satış başarısıyla, tutupta tasarım olarak hondayla falan kıyaslanması... yani bazı yorumları okuyunca şaşırdım.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)