User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
56 sonuçtan 39 ile 56 arası

Konu: 2011 Mustang

  1. #39
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni fotoğraflar çıktı 5.0 ın:


    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  2. #40
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    heh ömer budur

  3. #41
    alpnr
    Misafir
    coğrafya,medeniyetlerin yaşam tarzını etkiler...amerikada kişi başına düşen alan fazla olduğu için herşey büyüktür(evler,binalar,arabalar vs..)yer sıkıntısı olmadığı için herşey yatay olarak inşaa edilir,benzinliklerdeki oteller tek katlı ama uzundur(çok katlı yaparak temele giden masrafı yapmazlar)japonyada ise durum tam tersidir japonya küçük küçük takım adalar üzerine kurulu olduğu için alan problemi vardır herşey dikine yapılanır(japonyada en çok satılan arabalar dikine yapısı olan kübik tasarımlı arabalardır) bir japonun evi ortalama 40 m.kare,amerikanın ise 400 m.karedir----- amerikada petrol ucuz olduğu için(en azından son 3 yıla kadar)arabalar avrupa ve japonyaya göre büyük blokludur bir motor büyük blok olarak üretildiğinde üretim maliyeti ortalama %3-10 arası artarken normal bir motoru ek parçalarla (turbo,süpercharger vs..) üretmek maliyeti ortalama %25-35 arttırır. amerikan yaşam tarzına göre bir ürün ucuz-pratik-sağlam olmalıdır(64-69mustang o zamanlar 5000$ civarıydı)japonların küçük blok yapmalarında petrol fiyatlarının yanı sıra uzakdoğu felsefesinde önemli bir yer tutan doğaya saygı çok önemli bir etkendir(98 e kadar üretilen arabalarda yasalar gereği fabrika çıkışı 280 ps in üzerinde olamazdı)----- musclecar(kaslı araba)lar 60-74 arası üretilen(72 petrol krizinden(opec)dolayı) güçlü,agresif karakterli amerikan arabalarıdır muscle carlar uzmanlar tarafından araba tarihindeki en karizma en cool arabalar olarak görülürler onları karizma yapan şeylerden bazıları : arabaların önlerinin yere bakması,yuvarlak farlarının içeri gömük durması,bel çizgilerinin arka çamurlukta yukarı kalkması,yüksek hacimden dolayı alçak devirlerde motorun sesinin yankılanması,direksiyon göbeklerinin çukurda durması,dashboardın yere bakması vites kolunun karşıdan belli bir açıyla gelmesi vs...dir.volkswagen ‘98 de new beetle’ı,mini ‘02 de cooper’ı retro bir şekilde çıkarınca otomotivde retro akımı başladı,bu akımı 05 te ford mustang ve Thunderbird’le,’07 de Fiat 500 le,’08 de Dodge Challenger’la takip etti,ford’un ‘10 da çıkardığı yeni mustang ve gene ‘10 da çıkan chevrolet camaro’da retro tasarımlarla üretildiler----- bir muscle car la herhangi bir Avrupa yada Uzakdoğu arabasını karşılaştırmak elma armut karşılaştırmasıdır , bunu söylerken muscle car lar yada diğerleri daha iyidir demiyorum yalnızca farklı türlerdedir , kullanım amaçları farklıdır , bir Japon yol tutuşuyla , yüksek devirler çeviren motoruyla , hafif ve işlevsel teknolojisiyle , bir amerikan torkuyla , rahatlığıyla , karizmasıyla iddialıyken her ikiside bir almanın yanında işçilikte vasattırlar , yani 350z yi Baracuda ile değil bir FT86 ile karşılaştırmak daha mantıklıdır-----küçük hacimlerden yüksek güçler elde etmek göreceli olarak iyi bir şey olmakla beraber aslında üretici firmanın kullanıp kullanmayacağı bir tercihtir yani aşağı yukarı her firma
    bunu yapabilirken bazıları bilinçli olarak tercih etmemektedir küçük motorlardan yüksek hp ler alabilirsiniz ama piston kolunuz(biyel) kısa olduğu için torkunuz düşük olur ayrıca yüksek devirli motorların ömrü alçak devirlilere göre kısadır öte yandan günlük kullanımda az yakar ve hafiftirler yüksek hacimli motorlar ise uzun ömürlü ve torkludur (atmosferikte Bmw , Honda – turboda Nissan , Mitsubishi hatırı sayılır bir teknolojiye sahiptir)-----sonuç olarak sık ve ani yön değişimleri olan bir yarışta(trafikte vs…) şasesi rijitleştirilmiş,yürüyeni sertleştirilmiş,direksiyonun tur sayısı azaltılmış , yere yakın bir Japon iş görür,akşamüstüyse sahil yolunda,rengi solmuş muscleınızı alçak devirde,motorun homurtularını dinleyerek sakince sürerken yıpranmış koltuğa yaslanır,rüzgarın dalgalandırdığı salaş tişörtünüzden çıkan kolunuzu v8 in titrettiği kapıya koyarak kendinizi steve mcqueen gibi hissedersiniz…

  4. #42
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Makyajlanmış seçenek artmış okadar ...
    beyenmedim fark göremedim insan trde suprersport bekliyor mustang diyince ama aslında günlük kullanımlık bir otomobil okadar ...
    Ve günlük kullanım için gayet güzel bir otomobil usa için ...
    Tr fiyatı ile satın alanlara şaşırıyorum ...
    fiyat kategorisinde ki rakipleri ford u ezer ne yazık ki ortaya koyduğu örnekler ile ...
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  5. #43
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    American Muscle

    Alıntı alpnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    coğrafya,medeniyetlerin yaşam tarzını etkiler...amerikada kişi başına düşen alan fazla olduğu için herşey büyüktür(evler,binalar,arabalar vs..)yer sıkıntısı olmadığı için herşey yatay olarak inşaa edilir,benzinliklerdeki oteller tek katlı ama uzundur(çok katlı yaparak temele giden masrafı yapmazlar)japonyada ise durum tam tersidir japonya küçük küçük takım adalar üzerine kurulu olduğu için alan problemi vardır herşey dikine yapılanır(japonyada en çok satılan arabalar dikine yapısı olan kübik tasarımlı arabalardır) bir japonun evi ortalama 40 m.kare,amerikanın ise 400 m.karedir----- amerikada petrol ucuz olduğu için(en azından son 3 yıla kadar)arabalar avrupa ve japonyaya göre büyük blokludur bir motor büyük blok olarak üretildiğinde üretim maliyeti ortalama %3-10 arası artarken normal bir motoru ek parçalarla (turbo,süpercharger vs..) üretmek maliyeti ortalama %25-35 arttırır. amerikan yaşam tarzına göre bir ürün ucuz-pratik-sağlam olmalıdır(64-69mustang o zamanlar 5000$ civarıydı)japonların küçük blok yapmalarında petrol fiyatlarının yanı sıra uzakdoğu felsefesinde önemli bir yer tutan doğaya saygı çok önemli bir etkendir(98 e kadar üretilen arabalarda yasalar gereği fabrika çıkışı 280 ps in üzerinde olamazdı)----- musclecar(kaslı araba)lar 60-74 arası üretilen(72 petrol krizinden(opec)dolayı) güçlü,agresif karakterli amerikan arabalarıdır muscle carlar uzmanlar tarafından araba tarihindeki en karizma en cool arabalar olarak görülürler onları karizma yapan şeylerden bazıları : arabaların önlerinin yere bakması,yuvarlak farlarının içeri gömük durması,bel çizgilerinin arka çamurlukta yukarı kalkması,yüksek hacimden dolayı alçak devirlerde motorun sesinin yankılanması,direksiyon göbeklerinin çukurda durması,dashboardın yere bakması vites kolunun karşıdan belli bir açıyla gelmesi vs...dir.volkswagen ‘98 de new beetle’ı,mini ‘02 de cooper’ı retro bir şekilde çıkarınca otomotivde retro akımı başladı,bu akımı 05 te ford mustang ve Thunderbird’le,’07 de Fiat 500 le,’08 de Dodge Challenger’la takip etti,ford’un ‘10 da çıkardığı yeni mustang ve gene ‘10 da çıkan chevrolet camaro’da retro tasarımlarla üretildiler----- bir muscle car la herhangi bir Avrupa yada Uzakdoğu arabasını karşılaştırmak elma armut karşılaştırmasıdır , bunu söylerken muscle car lar yada diğerleri daha iyidir demiyorum yalnızca farklı türlerdedir , kullanım amaçları farklıdır , bir Japon yol tutuşuyla , yüksek devirler çeviren motoruyla , hafif ve işlevsel teknolojisiyle , bir amerikan torkuyla , rahatlığıyla , karizmasıyla iddialıyken her ikiside bir almanın yanında işçilikte vasattırlar , yani 350z yi Baracuda ile değil bir FT86 ile karşılaştırmak daha mantıklıdır-----küçük hacimlerden yüksek güçler elde etmek göreceli olarak iyi bir şey olmakla beraber aslında üretici firmanın kullanıp kullanmayacağı bir tercihtir yani aşağı yukarı her firma
    bunu yapabilirken bazıları bilinçli olarak tercih etmemektedir küçük motorlardan yüksek hp ler alabilirsiniz ama piston kolunuz(biyel) kısa olduğu için torkunuz düşük olur ayrıca yüksek devirli motorların ömrü alçak devirlilere göre kısadır öte yandan günlük kullanımda az yakar ve hafiftirler yüksek hacimli motorlar ise uzun ömürlü ve torkludur (atmosferikte Bmw , Honda – turboda Nissan , Mitsubishi hatırı sayılır bir teknolojiye sahiptir)-----sonuç olarak sık ve ani yön değişimleri olan bir yarışta(trafikte vs…) şasesi rijitleştirilmiş,yürüyeni sertleştirilmiş,direksiyonun tur sayısı azaltılmış , yere yakın bir Japon iş görür,akşamüstüyse sahil yolunda,rengi solmuş muscleınızı alçak devirde,motorun homurtularını dinleyerek sakince sürerken yıpranmış koltuğa yaslanır,rüzgarın dalgalandırdığı salaş tişörtünüzden çıkan kolunuzu v8 in titrettiği kapıya koyarak kendinizi steve mcqueen gibi hissedersiniz…
    güzel yorum katılıyorum....

  6. #44
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tipik amerikan bana göre yüksek cc düşük hp bence tabi hyundai coupede 2.7 167hp idi firmaların kendilerine göre bi düşünceleri var demekki bilemeyiz

  7. #45
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devil_berk22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tipik amerikan bana göre yüksek cc düşük hp bence tabi hyundai coupede 2.7 167hp idi firmaların kendilerine göre bi düşünceleri var demekki bilemeyiz
    5.0 412 hp yüksek cc düşük hp mi sence?

    bu kadar önyargılı olmayın yani bakmak lazım kaç firma var bu civarda dolanan?

    550i bmw 367 hp idi
    s500 5.5 mercedes 388 hp
    lexus is f 5.0 416hp
    audi s5 4.2 354 hp
    4.8 cayenne s 385 hp

    ezbere yorumlar yapılıyor.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  8. #46
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya ömer boşver ya açıklamana bile gerek yok

  9. #47
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.0 412 hp yüksek cc düşük hp mi sence?

    bu kadar önyargılı olmayın yani bakmak lazım kaç firma var bu civarda dolanan?

    550i bmw 367 hp idi
    s500 5.5 mercedes 388 hp
    lexus is f 5.0 416hp
    audi s5 4.2 354 hp
    4.8 cayenne s 385 hp

    ezbere yorumlar yapılıyor.
    iyide ömer bmw m motorları dururken tutup konfor motorunu örnek gösteriyosun m5 motoru yeterlidir bence..

    10 silindir 5.0 507 hp

  10. #48
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    umarım arka süspansiyon sistemini değiştirmişlerdir
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  11. #49
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyide ömer bmw m motorları dururken tutup konfor motorunu örnek gösteriyosun m5 motoru yeterlidir bence..

    10 silindir 5.0 507 hp
    iyide olmazmı şimdi 5.0 makinadan 412 hp çıkarmak, ömerin bence bu örnekleri vermesinin nedeni bişeyi kanıtlamak değilki zaten büyük hacimli olup bu tarz güç çıkaran arabaların varlığından bahsediyor

  12. #50
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyide olmazmı şimdi 5.0 makinadan 412 hp çıkarmak, ömerin bence bu örnekleri vermesinin nedeni bişeyi kanıtlamak değilki zaten büyük hacimli olup bu tarz güç çıkaran arabaların varlığından bahsediyor
    Olur canım niye olmasın audide 1.8 turbo 120 hp a4 satıyor. Sadece çok özel bir şeymiş gibi algılanması mantıksız bmw 5 sene önce yapmış o motoru taa 2005'te

  13. #51
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyide ömer bmw m motorları dururken tutup konfor motorunu örnek gösteriyosun m5 motoru yeterlidir bence..

    10 silindir 5.0 507 hp
    e iyi de o motorla onun teknolojisi ve maliyeti bir mi sence? bu 5.0 motor normal bir motor. normal bir mustang v8 ile normal bir bmw v8 i aynı gücü üretiyor yaklaşık hatta mustang daha iyi.

    zaten dünyada kaç tane motor var ki 5.0 v10 kadar devir dönüp güç veren. e çok nadir. şimdi resim öyle bir resim çizilyor ki mustang motoru resmen çöp. halbuki litre başına nerdeyse 85 90 hp veriyor.

    3.7 305 hp 5.0 415 hp ye yüksek cc ye rağmen düşük güç diyosanız zaten savunulacak bişi yok

    zaten bizim konuştuğumuz şey çok sığ bir kriter yani litre başına güç yüksek olsa olmasa çok önemli değil. 6.2 amg mercedes motoru mustang 5.0 dan daha az litre başına güç veriyor ama çok daha iyi bir motor.

    özet olarak önyargı yüzünden ezbere yazılmış yorumlar olarak görüyorum. halbuki bakılsa rakamlar gayet makul
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  14. #52
    thedevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    coğrafya,medeniyetlerin yaşam tarzını etkiler...amerikada kişi başına düşen alan fazla olduğu için herşey büyüktür(evler,binalar,arabalar vs..)yer sıkıntısı olmadığı için herşey yatay olarak inşaa edilir,benzinliklerdeki oteller tek katlı ama uzundur(çok katlı yaparak temele giden masrafı yapmazlar)japonyada ise durum tam tersidir japonya küçük küçük takım adalar üzerine kurulu olduğu için alan problemi vardır herşey dikine yapılanır(japonyada en çok satılan arabalar dikine yapısı olan kübik tasarımlı arabalardır) bir japonun evi ortalama 40 m.kare,amerikanın ise 400 m.karedir----- amerikada petrol ucuz olduğu için(en azından son 3 yıla kadar)arabalar avrupa ve japonyaya göre büyük blokludur bir motor büyük blok olarak üretildiğinde üretim maliyeti ortalama %3-10 arası artarken normal bir motoru ek parçalarla (turbo,süpercharger vs..) üretmek maliyeti ortalama %25-35 arttırır. amerikan yaşam tarzına göre bir ürün ucuz-pratik-sağlam olmalıdır(64-69mustang o zamanlar 5000$ civarıydı)japonların küçük blok yapmalarında petrol fiyatlarının yanı sıra uzakdoğu felsefesinde önemli bir yer tutan doğaya saygı çok önemli bir etkendir(98 e kadar üretilen arabalarda yasalar gereği fabrika çıkışı 280 ps in üzerinde olamazdı)----- musclecar(kaslı araba)lar 60-74 arası üretilen(72 petrol krizinden(opec)dolayı) güçlü,agresif karakterli amerikan arabalarıdır muscle carlar uzmanlar tarafından araba tarihindeki en karizma en cool arabalar olarak görülürler onları karizma yapan şeylerden bazıları : arabaların önlerinin yere bakması,yuvarlak farlarının içeri gömük durması,bel çizgilerinin arka çamurlukta yukarı kalkması,yüksek hacimden dolayı alçak devirlerde motorun sesinin yankılanması,direksiyon göbeklerinin çukurda durması,dashboardın yere bakması vites kolunun karşıdan belli bir açıyla gelmesi vs...dir.volkswagen ‘98 de new beetle’ı,mini ‘02 de cooper’ı retro bir şekilde çıkarınca otomotivde retro akımı başladı,bu akımı 05 te ford mustang ve Thunderbird’le,’07 de Fiat 500 le,’08 de Dodge Challenger’la takip etti,ford’un ‘10 da çıkardığı yeni mustang ve gene ‘10 da çıkan chevrolet camaro’da retro tasarımlarla üretildiler----- bir muscle car la herhangi bir Avrupa yada Uzakdoğu arabasını karşılaştırmak elma armut karşılaştırmasıdır , bunu söylerken muscle car lar yada diğerleri daha iyidir demiyorum yalnızca farklı türlerdedir , kullanım amaçları farklıdır , bir Japon yol tutuşuyla , yüksek devirler çeviren motoruyla , hafif ve işlevsel teknolojisiyle , bir amerikan torkuyla , rahatlığıyla , karizmasıyla iddialıyken her ikiside bir almanın yanında işçilikte vasattırlar , yani 350z yi Baracuda ile değil bir FT86 ile karşılaştırmak daha mantıklıdır-----küçük hacimlerden yüksek güçler elde etmek göreceli olarak iyi bir şey olmakla beraber aslında üretici firmanın kullanıp kullanmayacağı bir tercihtir yani aşağı yukarı her firma
    bunu yapabilirken bazıları bilinçli olarak tercih etmemektedir küçük motorlardan yüksek hp ler alabilirsiniz ama piston kolunuz(biyel) kısa olduğu için torkunuz düşük olur ayrıca yüksek devirli motorların ömrü alçak devirlilere göre kısadır öte yandan günlük kullanımda az yakar ve hafiftirler yüksek hacimli motorlar ise uzun ömürlü ve torkludur (atmosferikte Bmw , Honda – turboda Nissan , Mitsubishi hatırı sayılır bir teknolojiye sahiptir)-----sonuç olarak sık ve ani yön değişimleri olan bir yarışta(trafikte vs…) şasesi rijitleştirilmiş,yürüyeni sertleştirilmiş,direksiyonun tur sayısı azaltılmış , yere yakın bir Japon iş görür,akşamüstüyse sahil yolunda,rengi solmuş muscleınızı alçak devirde,motorun homurtularını dinleyerek sakince sürerken yıpranmış koltuğa yaslanır,rüzgarın dalgalandırdığı salaş tişörtünüzden çıkan kolunuzu v8 in titrettiği kapıya koyarak kendinizi steve mcqueen gibi hissedersiniz…
    işte olay bundan ibaret yüksek hacimli bir araçla Edirne'den Kars'a kadar sıka sıka git banamısın demez ama düşük hacimli ve yüksek beygirli bir arabayla silivriden öte geçemessin

  15. #53
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BORKED
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  16. #54
    M.A.D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    4.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    taş yerinde ağırdır
    Mehmet Ali DİNÇ

    M.A.D Custom Stickers

  17. #55
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu mustanglarda çok tahrik edici taww

  18. #56
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 tsi'ların 200 hp çıkardığı bi devirde 3.7 'den 300 hp çıktığını görmek acı
    ok amerikanlar litre başına verimde iyi değiller ama hızlanmalara baktığında 300hplik mustang bir 343hp m3 kadar hızlı olabiliyor.
    N2O4-spec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •