fiyatlarından dolayı yollarda asla japongiller kadar göremeyeceğiz. aynı sebepten modifiyeli örneklerini de seneler sonra anca tek tük görmeye başlıyacağımız modeller bunlar. önceki nesil astra h ın yol tutuş ve frendeki başarısını göz önüne alırsak muhtemelen sınıfında piyasadaki en iyi yol tutan araç olacaktır. Bence güncel astra h kasası çok daha güzel tasarımlı ve daha özenilmiş üzerinde uğraşılmış bir alman arabası astra j ile kia ceed arasında tasarımda pek fark göremiyorum![]()
Bence bu tarz araçlarda donor araçtan en az ön görümüde kaputun dahi farklı olması lazım. Farların bile olabilir. Baktın mı bir fark bariz hissedilmeli.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Aynen. Tamam spor araba yapan çoğu şirket anti rollbarlarını frenlerini yürüyen aksamını ve tabikide motorunu elden geçiriyo. Sportif kullanım için bişiler yapıyorlar. Temel var ama dış kabukta önemli. Golf 5 GTI gibi vurucu bir jant lazım. M3 kaputu gibi etkin görünümlü bir kaput lazım. Gene iyi bir ön arka tampon. Mercekli far şart zaten ama belki daha farklı bir farda olabilir. Hele hele çamurluk olayı çok çok önemli ama mağlesef çok nadir rastlanıyor. Yani aynadan bakınca arkandaki araca o aracın standart yada modifiyeli değil fabrikasyon farklılılar içerdiği kolayca fark edilmeli.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)