oha turbosu mükemmel olmuş
Printable View
oha turbosu mükemmel olmuş
arkadan itişte önder olucak bu gidişle hyundai.. :)
bu gdi bir aralar carismalarda kullanılan teknoloji mi acaba?
araç süper olmuş hasta oldum..
hyundai astı kendını artık guzel seyler yapıyor:)
http://www.modifiyem.com/foto-galeri...12-7377-13.jpg
Hyundai, turbo beslemeli motora kavuşan Veloster modelini Detroit Otomobil Fuarı’nda sergileyerek tüm dikkatleri üzerine çekti.
Hyundai, yüksek performansı ve düşük yakıt tüketimini aynı anda sunan Veloster Turbo modeliyle rakiplerinin korkulu rüyası haline geldi.
Veloster Turbo, 1.6 litrelik turbo beslemeli direkt enjeksiyonlu benzinli GDI motoru ile onu sınıfının en güçlü temsilcisi yapan 201 HP’lik güce kavuştu. Aynı zamanda sınıfının en az tüketen otomobili unvanını da ele geçiren Veloster Turbo, daha gelişmiş hava emme ve egzoz sistemi ile sürücüsüne daha sportif bir sürüş sunuyor. Yenilenmiş direksiyon sistemine sahip olan Veloster, 6 ileri otomatik veya 6 ileri düz vites seçenekleri ile tercih edilebiliyor.
Atmosferik versiyonundan tasarımı ile de ayrılan Veloster Turbo, benzersiz ön ızgara yapısı ve sis farları ile çok daha sportif bir görünüme kavuştu. Veloster Turbo’yu dış görünümünde ayrıcalıklı kılan diğer unsurlar ise mat gri özel boyası, 18 inçlik krom jantları, sinyalli yan aynalar, LED aydınlatmalı far ve stoplar. Hyundai Veloster artan gücünü sürücüsüne daha çok hissettirmek için iç mekanda da sportif dokunuşlarla farklı karakterini ortaya koyuyor. Gösterge paneli ile farklılaşan Veloster Turbo, ayrıca bel destekli sürücü koltuğuna, ısıtmalı ön koltuklara ve grafit renkli iç aksesuarlara sahip.
Çift boğazlı (Twin-Scroll) turbo teknolojisi ile düşük hacimde yüksek güç ve düşük yakıt tüketimini bir arada sunan Veloster Turbo, 6000 d/d’da 201 HP’lik güce sahip. Bu teknolojiyle hem alt hem de üst devirlerde yüksek güç üreten 1.6 litrelik Gamma Serisi motor, uzun tork eğrisi sayesinde sportifliği ile öne çıkan yüksek performanslı bir sürüş sunuyor.
Üstün teknolojisi ile rakiplerinden daha hafif olan Veloster Turbo bu sayede de performans ve yakıt tüketimi konularında rakiplerine fark atıyor. Atmosferik motora sahip Veloster ile aynı dingil mesafesine sahip Veloster Turbo, dış ölçülerde sadece 1.5 cm daha geniş ve 3 cm daha uzun. Şimdiden büyük merak uyandıran ve yapılan testlerde otoriteleri heyecanlandırmayı başaran Veloster Turbo 2012 yılının yaz aylarında önce Amerika’da, daha sonra da tüm dünyada satışa sunulacak.
Hyundai Gdi teknolojisini mitsubishi ile ortak yapıyor.. yeni nesil gdi motorlar dizelleri kıskandırıcak ölçüde az yakıyor ve uzun ömürlü..
hyundai motor arge sinde asla bencillik yapmıyor mercedeslede dizel teknolojisinde ortak çalışmaları var..
zaten birbirlerinden teknoloji alış verişi yapan ortak argeler yapan firmalar çok kaliteli motorlar üretiyorlar..
Hyundai Gm grubunada parça tedarik ediyor araba veriyor misal Yeni Elantra'da ön tekerleklere gücünü aktaran 6 kademeli çift debriyajlı otomatik şanzımana yer veriliyor. Hyundai, dünyada altı kademeli otomatik şanzımanı kendi bünyesinde geliştirip üreten sadece üç üreticiden biri konumunda bulunuyor. bu şanzımanı gm in yeni nesil bazı markalarının modellerindede kullanılıcak..
zaten kullanılmakdada dodge darto diye aratırsanız üstündeki şanzıman ve kurulduğu platform sonata.. birde dodge attitude diye aratın bakın karşınıza ne çıkıcak.. bildiğiniz accent :)
Hyundai öyle ufak bir firma değil bitti o bence eleştiri devirleri bazıları her ne kadar kabullenemesede hatırlatırım Frankfurt Motor Show'da Volkswagen Group CEO'su Martin Winterkorn, Hyundai i30'u incelerken mekanik parçalarını ölçüp biçip, mekanik parçaların çalışma sessizliğinide görünce dayanamayıp ''Bunu nasıl yapmışlar? BMW bunu yapamaz, biz bunu yapamayız... Bizde bunun çözümü var aslında ama çok pahalı'' dediğini..
zaten amerika satışlarıda çok iyi elantra amerikada kendi segmentinde en çok satan ilk üç de sonata keza kendi segmentinde ilk beşde
iç mekanda neyi ölçüyor onu çözemedim.
o adam boschda mühendislik yapmış sonra siemensde mühendilik yapmış sonra audi de supervisorluk yapmış sonra porscheninde başında durmuş en son olarakda vw group ceo başkanı olmuş 40 yıllık tarihi tecrübesi olan bir mühendis araba üreticisi..
herhalde o adamın bakdığı kontrol ettiği ölçdüğü ince ayar şeyleri bizim sizin 19 yaşında anlamamanız doğaldır.. :)
koreliler koşmaya başladık artık hayırlısı hızlanırsalar yakalamak zor
bence çok başarılı
evet ev kredisi bitince araba alabiliyorum ve kredim bittiğinde, tekrar taşıt kredisi çekerek 5 yaşını aşmamış bir otomobil alabilecem fakat tüm markalar bunun gibi ilerlemeler kaydettikçe 6yıl sonra alacağım otomobilin hayalini kurmam bile karışık olmaya başladı bende artık şahin hayal ediyorum artık
megane coupe ve ds3 karışımı birşey olmuş ama bence harika..
paylaşım için teşekkürler.
http://www.otomobildunyam.com/wp-con...llpaper_24.jpg
ve turbo motor çok çok geçerli :)
Hyundai en sonunda ciğerli araç yapabildi. Rollerde görürüz artık :)
ortaya karışık modellerden bir tasarım çıkmış..
içide aynı ford c max :D
türkiye ye ne zaman gelicek bu araç ?
gdi turbo yazısını görünce gdo ürünler aklıma geliyor bu motorda gdo lu herhalde :D
Tasarım müthiş Turbo ilede buluşunca değişik bir araç ortaya çıkmış birde minibüslerdeki gibi arka kapının sağda olması değişik birşey. :)