TR deki 2. neptune de bende olsa gerek. Kendileri aylardır piston beklemekte, yatmakta kuzu kuzu . Ben yabancı forumlarda çok ama çok araştırdım. Neptune çok daha yumuşak ve uyumlu, özellikle rölanti vs stock motor gibi. Kullananlar böyle diyor. Bulması biraz zor ama ecu olarak p28 yerine p62 tercih ettim ben, knock sensor farkından dolayı.
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
kacıncı kimde diye sayınca daha mı iyi calısıyor bu alet![]()
Siz halen hangisi daha iyi diye tartışırken biz 1 sene önce aldık, öyle anlatayım.
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
p62 fazla yoktur piyasada,
euro 92-93 gsr beyni hayırlı olsun![]()
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
Evet usdm 92-93 Gsr ,
Ayrıca bu aşşagıdaki linkten p30 ve p61 ignition-fuel karşılaştrmasını inceleyebilirsiniz,
http://hondaswap.com/~pills/chet_ecu.html
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
programramı inceledim fakat s300 ile arasında hiç bi fark yok gibi hep aynı prefs ler
yns dostum 3 step yok s300 de 4 ayrı ma p kullanabiliyorsun neptune de mesela ne basitinden
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)