User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
47 sonuçtan 39 ile 47 arası

Konu: 2007 fd cıvc için beyin

  1. #39
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vardi sanki otomatik vites turbo fd6 sitede videolari vardi biara

  2. #40

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    para çokomel olacak diye bir şey okudum, buz gibi soğudum birden

  3. #41
    cembasmaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Quantum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo ya da supercharger oto şanzımanda çok sorun oluyor mu? ısınma sorunu vs?
    Harici şanzıman yagı sogutucusu koymanız gerekiyor...

  4. #42
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Quantum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmayalım sonra elimize almayalım dişlileri kımıl kımıl
    bu konuda çok cahilim
    supercharger neden tercih edilmiyor genelde de, turbo tercih ediliyor?
    bütçe mi yoksa güç, stabil çalışması gibi başka sebepler mi.. fark ne ikisinin arasında?
    bizde kı turbo kıtı daha once otm vıteste kullandık, aktarmada bıraz guc kaybı oluyor tabı, onun harıcınde tapagaz devam

  5. #43
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Quantum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    para çokomel olacak diye bir şey okudum, buz gibi soğudum birden
    ben de ben de

  6. #44
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi haltech ve zage turbo kitti ile Otomatik vites civic imiz 10 bin km den fazla yaptı fakat
    suanda kazaya kurban gitti pert oldu amahiçbir sikinti yasamadılar .7 barda kullandılar
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #45

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün 0.5-0.7 bar aralığında güçte yaklaşık nerelere ulaşılabiliyor?
    0.5-.07 barda yine piston ya da piston kolları değişmesi gerekiyor mu? Ya da stock kaldırabilir mi?

    bu işe girsem mi diyorum ben de ancak maliyetler yaklaşık ne kadar oluyor? para çokomel olmasın ama (tabiiki bir rakam vermen mümkün değil ama şifahen nedir bunun rakamları zira hiç bir fikrim yok. bin lira desen de inanırım 20 bin desen de )
    bir de supercharger neden uygulanmıyor hiç? bütçe mi, daha mı az güç veriyor, sorun yaşama ihtimali daha mı yüksek nedir bu sc konusu?

  8. #46
    salihmugen
    Misafir
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock motor uygulamalara hiç sıcak bakmıyorum, bazı motorlarda bi yere kadar tamam ama fabrikasyon araca yakın kullanılabilmeli bence yapılan araç.

    motor içi parçalarda para çokomel olucak daha söylemedim Salih'e eheh
    para çokomel o kesin zatende... ben hala anlamıyorum fabrika çıkışı 1,4 turbo 150 hp lik araçlar doldu taştı piyasada. illa çekik gözlülerle kavgamı edelim vtec dediniz 1,4 ler uzuyo yanımızdan die )

    bi yolu var bu işin.. bi yolu var ama ney )

  9. #47
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Quantum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özgün 0.5-0.7 bar aralığında güçte yaklaşık nerelere ulaşılabiliyor?
    0.5-.07 barda yine piston ya da piston kolları değişmesi gerekiyor mu? Ya da stock kaldırabilir mi?

    bu işe girsem mi diyorum ben de ancak maliyetler yaklaşık ne kadar oluyor? para çokomel olmasın ama (tabiiki bir rakam vermen mümkün değil ama şifahen nedir bunun rakamları zira hiç bir fikrim yok. bin lira desen de inanırım 20 bin desen de )
    bir de supercharger neden uygulanmıyor hiç? bütçe mi, daha mı az güç veriyor, sorun yaşama ihtimali daha mı yüksek nedir bu sc konusu?
    parasını tam bilmitorum hesaplaırm sana kendinde alabilirsin ebayden 1 tek sikinti Ecu oda 1000 dolar civarında dier parçalarınıda öğrenir yazarım

    0.7 bar sıkıntısız gezersn piston kol sikinti yasaamasssın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •