Şimdi anlaşıldı :) dizelde devir limitörü arttırılacağını zannetmiyorum o yüzden 5.vitesi bitirebilen araca yazılım yapıldığında son hız etki etmez ancak o kadar devir çevirmeye gücü yetmiyor ise artar olarak düşünüyorum :D
Printable View
Bu arada arkadaşlar asfalt farkı diyen arkadaşlar iççin söylüyorum kuru asfaltta 3 te sarmıyor ama rampa ve yaş yerde sarıyor.Kuru dümdüz asfaltta 1. ve 2. viteste direk 4500 5000 rpm görüyor birde şu turbo yağlamasına dikkat et diyen arkadaş vardı ben bunu nasıl anlıyacam bana bir yardımcı ol lütfen
sabahlari araci calistirdiginda direk hareket etme.
mutlaka 2 dakika bekle. motor biraz isinsin ve turbo yaglasin.
araci stop ederklen de vakltin varsa 1 dakika bekle ki turbo kendini yaglasin biraz. direk kontagi kapama. hatta uzun yoldan falan donuslerde 2-3 dakika bekle.
Bunu zaten yapıyorum ben timer takmayıda düşündüm ama cenbax olayı yüzünden arabama zenon bile koyamıyorum farklı bir ampul bile takamıyorum hatta :D
sorun lastiklerinde o zaman.
kuru asfaltta 3. te patinaj ancak 200 hp uzeri olur zaten.
sifir lastik al once :)
rampa da patinaj bitik lastikle normaldir.
Kaç bin devir çeviriyor şu anda aracınız.. Yani bu dizellerde gaz kesme olayı olmuyor böyle IIIIIIIIIIIIIIIIII diye bağırıyo ya araç.. :) Kaçta oluyor o..
5000 rpm çevirdiğim oldu daha üstünü görmedim.1 2 de 5000 çevirdi hele 2. vites çok enteresan turbo gaza dokunduğum gibi dolduruyo direksiyon ne yöne bakarsa baksınn hemen sarmaya başlıyo dün e 5 te trafikten kaçmaya çalışırken 2 de gaza dokundum gene sarmaya başladı giriyodum x5 e arkadan :D:D
Arabanın ne olduğu yazıldı da kaçırdım mı? :)
arkadaşın aracı büyük ihtimal peugeot partner 110 luk.önceki bi konusunda yazmıştı copy -paste yaptım.ama bu patinaj işi biraz abartı.yada kabak lastik kaymak asfalt artı yokuş yukarı.birde 1.8 tfsi a3 bunla dalga geçmiş.1.8 tfsi ında önden çeker olduğunu söylesin :)
""
Merhaba arkadaşlar abiler.Mesaj sayımdanda anlaşılan üzere aranızda yeniyim. Üyelerimiz bölümünde kendimi uzun uzadıya anlattığımı düşünüyorum.Şu anda hali hazırda kullandığım günlük bir aracım var.2010 Partner Tepee premium pack 110 hp ve aracımdan gayet memnunum katlanır aynasından tutunda park yağmur geri vites sensörüne kadar mevcud ki arabayla sektörümden dolayı pek haşır neşir değilim.Bu ayın sonunda finansal açıdan rahatlıyacağımı düşünerek (inşallah evdeki ve çarşıdaki hesapta karışıklık olmaz ) maximum 30 35 bin civarında 250 300 hp ye ulaşacağım ve benim için asıl önemli olan kavram yol tutuşu mükemmele yakın bi araç yada benim bu hale getirebileceğim.Kriterlerim arasında komfor çok önemli değil.Asıl önem teşkil eden emniyet muhtemelen hepiniz neyi kastettiğimi anlamışsınızdır Ne yalan söyleyeyim ufak yaşlardan beri gazlamaya meraklıyım bunu hep arkadaşlarım araçlarıyla bastırdım taki 1.8tfsi stage 1 a3 benimle dalga gecene kadar.Daha fazla başınızı ağrıtmak istemem.Şimdi fikirlerinizi alayım dostlar""
110 luk partner bende kullandım düz yolda 3 ten 2 ye çekince sarmaktan gidemiyor doğrudur :) Çok şaşırmıştım hatta .. Araç ağır tork fazla olunca böyle birşey oluyor herlade ?
Arabam duman atmaya başladı galiba arkadaşımı arayıp söyledim ve ayarlarını biraz kısmamız gerektiğini söyledi bu gün tekrar uygulamaya gidiyorum.
bırak duman atsın :D
duman iyidir ya :) siyah olanı yanlız :D