User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Dizelde chip sonrası sıkıntılar

  1. #20

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dişli oranların değişse haklısında öyle bi farklılık zaten olamaz chiptuningte, sen istersen 500 hp yap 4000 devirde gideceğin hız o şanzımanla yine aynıdır. Sadece yazılım yapılırken devir limitörü arttırılmışsa ya da hız limitörü kaldırılmışsa son hızınıza etki eder
    Şimdi anlaşıldı dizelde devir limitörü arttırılacağını zannetmiyorum o yüzden 5.vitesi bitirebilen araca yazılım yapıldığında son hız etki etmez ancak o kadar devir çevirmeye gücü yetmiyor ise artar olarak düşünüyorum
    ...

  2. #21
    batucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama orjinal hali ile 5.vites o devirlere ulaşamıyor ? benimki ile durumlar farklı biraz ancak doğrudur anladım şimdi o araçta etki eder..
    Tamamdir hem fikiriz

    Konuya donersek arkadasinizdan eminseniz yaptigi ise guveniyorsaniz asiri kara duman yoksa ve yakis duserse fazla dusunmeye gerek yok yazilim kalsin

  3. #22
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi anlaşıldı dizelde devir limitörü arttırılacağını zannetmiyorum o yüzden 5.vitesi bitirebilen araca yazılım yapıldığında son hız etki etmez ancak o kadar devir çevirmeye gücü yetmiyor ise artar olarak düşünüyorum
    Bakin birazcik aranizdaki muhabbete dahil olyim arabam eyimli yolda dip gaz 190 goryordu 5. Viteste tabi suan 4 de 170 i sıktım yol bitti su an 220 rahat cevirir diye tahmin ediyorum telefondan yazdigim icin brz karisik olabilir
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  4. #23
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada arkadaşlar asfalt farkı diyen arkadaşlar iççin söylüyorum kuru asfaltta 3 te sarmıyor ama rampa ve yaş yerde sarıyor.Kuru dümdüz asfaltta 1. ve 2. viteste direk 4500 5000 rpm görüyor birde şu turbo yağlamasına dikkat et diyen arkadaş vardı ben bunu nasıl anlıyacam bana bir yardımcı ol lütfen
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  5. #24
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sabahlari araci calistirdiginda direk hareket etme.
    mutlaka 2 dakika bekle. motor biraz isinsin ve turbo yaglasin.

    araci stop ederklen de vakltin varsa 1 dakika bekle ki turbo kendini yaglasin biraz. direk kontagi kapama. hatta uzun yoldan falan donuslerde 2-3 dakika bekle.

  6. #25
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunu zaten yapıyorum ben timer takmayıda düşündüm ama cenbax olayı yüzünden arabama zenon bile koyamıyorum farklı bir ampul bile takamıyorum hatta
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  7. #26
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorun lastiklerinde o zaman.
    kuru asfaltta 3. te patinaj ancak 200 hp uzeri olur zaten.

    sifir lastik al once
    rampa da patinaj bitik lastikle normaldir.

  8. #27
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaç bin devir çeviriyor şu anda aracınız.. Yani bu dizellerde gaz kesme olayı olmuyor böyle IIIIIIIIIIIIIIIIII diye bağırıyo ya araç.. Kaçta oluyor o..

  9. #28
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5000 rpm çevirdiğim oldu daha üstünü görmedim.1 2 de 5000 çevirdi hele 2. vites çok enteresan turbo gaza dokunduğum gibi dolduruyo direksiyon ne yöne bakarsa baksınn hemen sarmaya başlıyo dün e 5 te trafikten kaçmaya çalışırken 2 de gaza dokundum gene sarmaya başladı giriyodum x5 e arkadan
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  10. #29
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nemonomani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5000 rpm çevirdiğim oldu daha üstünü görmedim.1 2 de 5000 çevirdi hele 2. vites çok enteresan turbo gaza dokunduğum gibi dolduruyo direksiyon ne yöne bakarsa baksınn hemen sarmaya başlıyo dün e 5 te trafikten kaçmaya çalışırken 2 de gaza dokundum gene sarmaya başladı giriyodum x5 e arkadan
    2 de gaza dokununca tam basamadan kontol edilmeyecek şekilde sarıyorsa 300+ hp leri bulmuşsunuz Yada sizin şöförlüğünüzde ciddi bir sıkıntı var

  11. #30
    delyyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst. - Kartal
    Mesaj
    949
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın ne olduğu yazıldı da kaçırdım mı?
    Alıntı the "K" Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mkerim bey eğitime gitmiş, eğitmen yüksekten uçunca skerim diyip konuyu açmış...

  12. #31
    honour35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı delyyy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanın ne olduğu yazıldı da kaçırdım mı?
    yok daha bekliyoruz dört gözle

  13. #32
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşın aracı büyük ihtimal peugeot partner 110 luk.önceki bi konusunda yazmıştı copy -paste yaptım.ama bu patinaj işi biraz abartı.yada kabak lastik kaymak asfalt artı yokuş yukarı.birde 1.8 tfsi a3 bunla dalga geçmiş.1.8 tfsi ında önden çeker olduğunu söylesin

    ""
    Merhaba arkadaşlar abiler.Mesaj sayımdanda anlaşılan üzere aranızda yeniyim. Üyelerimiz bölümünde kendimi uzun uzadıya anlattığımı düşünüyorum.Şu anda hali hazırda kullandığım günlük bir aracım var.2010 Partner Tepee premium pack 110 hp ve aracımdan gayet memnunum katlanır aynasından tutunda park yağmur geri vites sensörüne kadar mevcud ki arabayla sektörümden dolayı pek haşır neşir değilim.Bu ayın sonunda finansal açıdan rahatlıyacağımı düşünerek (inşallah evdeki ve çarşıdaki hesapta karışıklık olmaz ) maximum 30 35 bin civarında 250 300 hp ye ulaşacağım ve benim için asıl önemli olan kavram yol tutuşu mükemmele yakın bi araç yada benim bu hale getirebileceğim.Kriterlerim arasında komfor çok önemli değil.Asıl önem teşkil eden emniyet muhtemelen hepiniz neyi kastettiğimi anlamışsınızdır Ne yalan söyleyeyim ufak yaşlardan beri gazlamaya meraklıyım bunu hep arkadaşlarım araçlarıyla bastırdım taki 1.8tfsi stage 1 a3 benimle dalga gecene kadar.Daha fazla başınızı ağrıtmak istemem.Şimdi fikirlerinizi alayım dostlar""
    ___
    GS

    WebCreatix : Web Tasarım

  14. #33
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redbaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşın aracı büyük ihtimal peugeot partner 110 luk.önceki bi konusunda yazmıştı copy -paste yaptım.ama bu patinaj işi biraz abartı.yada kabak lastik kaymak asfalt artı yokuş yukarı.birde 1.8 tfsi a3 bunla dalga geçmiş.1.8 tfsi ında önden çeker olduğunu söylesin

    ""
    Merhaba arkadaşlar abiler.Mesaj sayımdanda anlaşılan üzere aranızda yeniyim. Üyelerimiz bölümünde kendimi uzun uzadıya anlattığımı düşünüyorum.Şu anda hali hazırda kullandığım günlük bir aracım var.2010 Partner Tepee premium pack 110 hp ve aracımdan gayet memnunum katlanır aynasından tutunda park yağmur geri vites sensörüne kadar mevcud ki arabayla sektörümden dolayı pek haşır neşir değilim.Bu ayın sonunda finansal açıdan rahatlıyacağımı düşünerek (inşallah evdeki ve çarşıdaki hesapta karışıklık olmaz ) maximum 30 35 bin civarında 250 300 hp ye ulaşacağım ve benim için asıl önemli olan kavram yol tutuşu mükemmele yakın bi araç yada benim bu hale getirebileceğim.Kriterlerim arasında komfor çok önemli değil.Asıl önem teşkil eden emniyet muhtemelen hepiniz neyi kastettiğimi anlamışsınızdır Ne yalan söyleyeyim ufak yaşlardan beri gazlamaya meraklıyım bunu hep arkadaşlarım araçlarıyla bastırdım taki 1.8tfsi stage 1 a3 benimle dalga gecene kadar.Daha fazla başınızı ağrıtmak istemem.Şimdi fikirlerinizi alayım dostlar""
    Abicim çok özür dileyerek ne söylediğini anlamadım desem bir daha açıklarmısın Bunun dışında lastiklerim 40.000 de çok sağlıklı değil haklısın ama birşeyleri abartınca elime ne geçecek onuda anlamış değilim Saygılar
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  15. #34

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 luk partner bende kullandım düz yolda 3 ten 2 ye çekince sarmaktan gidemiyor doğrudur Çok şaşırmıştım hatta .. Araç ağır tork fazla olunca böyle birşey oluyor herlade ?
    ...

  16. #35
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabam duman atmaya başladı galiba arkadaşımı arayıp söyledim ve ayarlarını biraz kısmamız gerektiğini söyledi bu gün tekrar uygulamaya gidiyorum.
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  17. #36
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bırak duman atsın

  18. #37

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duman iyidir ya siyah olanı yanlız
    ...

  19. #38
    honour35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 307xsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bırak duman atsın
    ***** yer, dumanlı gelişimiz, şaşkın bakışlar hepsi birşey ifade ediyordur umarım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •