benim marş sorunsuz hks buji var sadece 4500-5000 gibi ufak tekleme yapıp devam edio öksürük gibi daha önce yapmıyordu avans stock değerde biraz zengin araba ama rölantide afr 15,5 arada ful fakir olup stop eder gibi olup düzelio sürekli
benim marş sorunsuz hks buji var sadece 4500-5000 gibi ufak tekleme yapıp devam edio öksürük gibi daha önce yapmıyordu avans stock değerde biraz zengin araba ama rölantide afr 15,5 arada ful fakir olup stop eder gibi olup düzelio sürekli
tam gazda 12.5 12 bazen...
safc deki sensor type ayarim yanlismis onu duzelltim simdi patlama oldugu yerde drek fakire dusuyor benzini ona gore arttirdim simdi 13.12.5 yaptim normal gozukuyor
ama bazen oluyor bazen olmuyor anlamadim 3 gundur bakamiyorum yarin dan sonra tekrar incelicem bakalim durum nedir
http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg
JDMWorksPHOTOWORKSEtme eşşekle muhabbet küstürürsün...
+ atesleme nasil kontrol ediliyor? yani bobinlerin olcumu gibi birsey yapiliyor mu ?
yeni buji alicam denedigim bujiler cikma bujiler
ya safc ayarlarimdan yada ateslemede yada sacma gelicek ama elektrik tesisatimda sorun var gibime geliyor (elektrik tesisati dedim cunku gecen gun motor calisir durumda iken olesine saga sola bakiyordum kacak kirik dokuk varmi diye oyalaniyordum yani sonra alarmin sireninin oldugu yerde bi kablo var ucu egzosa gelmis aldigimdan beri o oyle yani hic bir yere bagli da degil garip garip duruo du ona dokundum fln derken rolanti bozuldu stop etcek gibi oldu sonra tekrar rolanti yukseldi anlamadim o an dedim kesin sorun buama sonra da 4500rpm de duzenli olarak boyle bir sorun yapmaz diye dusundum bilmiyorum ama aniden boyle bir sorun cikti kafami o karistiriyor :s )
ilk isim bujileri degistirmek..sonrasina bakalim ne cikar
http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg
JDMWorksPHOTOWORKSEtme eşşekle muhabbet küstürürsün...
muvaffak umarım bobinlerden kaynaklı sorun olmaz
aldığımın ertesi günü 2 tanesi gitti. 1 tkm çıkma aldım 450 ytl
geçen hafta servisi aradım. 4 tane sıfır orj. bobin 714.ytl![]()
ooww gecmis olsun valla bilmiorum ama yavas yavas gaza bastigimda hic bir sorun yok birden full throttle yaptigimda oluyor..
bobinlerin daha iyisi fln varmi baska model fln hic arastirdin mi ? degistirmem gerekirse orjinal almam yani ebayde gordum ca18det icin baska bobinler ama nekadar iyidir bilmiorum
http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg
JDMWorksPHOTOWORKSEtme eşşekle muhabbet küstürürsün...
muvaffak arabanın benzın pompası basıncını benzın regulatorunu vakum hortumunu regulatore baglı olan vedıger vakum hortumlarını kontrol et bobınlerın kontrolu ıcın arabanın manual kıtapcıgınd kac volt olucagına daır bi ölçü var oşekılde kontrol edebılırsın ıyı durumda olup olmadıgını ve bırde eksoza yakın olan o kabloyu baska bı ca18det ile karsılastır nereye takılıyo neyın nesı dıye bı bak bakalım kolay gelsın kardesım inşallah hal olur
bu arada anlamadim ama senin dedigine geliyoruz galiba basinc saatimda vakum yok rolantideyken basinc saatim 0 i gosteriyor sonra iniyor ama neye gore iniyor anlamadim ilk marsa bastigimda kalio 0 da sonra kafasina gore normale donuyor az once saate giden hortumlari soktum taktim bisey degismedi bidaha yaptim duzeldi heralde tesaduf ama bilmiorum 3 tane hortumun girdigi bir yer var kulenin asasinda duruo onda mi sorun var aceba
tesekkurler ab sagolasin
http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg
JDMWorksPHOTOWORKSEtme eşşekle muhabbet küstürürsün...
muvaffak, bobinler için alternatif splitfire var. ebayda 499-$dan başlıyo fiyatları. biraz kazık
regulator ve pompadan olabileceğini 1-2 arkdaş daha söylemişti. bende walbro pompa ve hks regulator var? anlayamadım_?
benzer sorun osman abide de varmış? noluyoruz yaaa![]()
benzin filtrem iyi durumda diye dusunuorum ama icini acmak lazim ;D bayadir degistirmedik 1-2 gun icinde onu da bir degistirelim bakalim
dun hks bujileri soktum daha eski denso bujileri koyarken bobinlere dikakt ettimde ustundeki orjinal boya gibi bisey var kenarlari kotuydu yani boya cikmis ciplak metal duruyor eski sahibi de hatta onceden galiba silikon tarzi bisey surmus aceba kacirdigi icin mi oluyor benim sorunum 2 tane bobin zaten cok yakin duruyor bide yakin oldugu taraf ciplak demir seklinde :S surulen birsey varmi gercekten yoksa drek degistirmem mi gerek? bu soruyu genele soruyorum gerci![]()
http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg
JDMWorksPHOTOWORKSEtme eşşekle muhabbet küstürürsün...
etrafındaki plastik (kırmızı olan) soyulmuş anladığım kadarı ile doğru mu?
eğer öyleyse herhangi birşeyle yalıtabilirsin. yok o değilse bilmiyorum
ama bujileri değiştirdiğinde sorun çözülmüştür diye tahmin ediyorum.
valla aynı sorun bendede var aranıyor kısmına yazmıştım zten büjileri avansı benzini herşeyi kontrol ettik en son bobin çıktı boost geldikten sora pat pat arada kesiyo yapıyo
arkadaslar sr20det lerde power transıstor dıye bı parcavar ca lardada sıstem aynı ama ca 18de nerde durur bılmıyorum sr20det s14 lerda bu parca amortısor kulesınde duruyo sofor tarafında turbonun yanında oluyo bunun fıslerıne ve bu parcayı kontrol edın bobınızı bozan patırdama yaptıran da o oluyo buyuk ıhtımal kablo tesısatınızı muhakkak kontrol edın sase almazsa sınyal almazsa bobın yıne yanıyo bunları ölçün kontrol edın cok basıt bırtane kontrol aletı alın sınyal veren cınsten uclarınızı kontrol edın 5 adet uc gırıyo 4 tane cıkıyo power transıstorden gırıs fısındekı tam ortadakı şase ucu dıgerlerı bobıne dırek gıden tetıklemelerdır bunları ılk once fıslerde temas etmeme gıbı bısı varmı onu kontrol edın daha sonra bunlardan atlama yapan varmı onu da kontrol edın bırde sınyallerı olcun bunu yaprkende saglamasını yapın bırınde eksık varsa ıste o uç sorun yapıyo ust devırlerde yada alt devırlerde 600 ve 1200 olarak tam hatırlamıyorum ölçü cınsını ama galıba mılıamper olarak dı ölçüm sonucları arkadaslar tamır elkıtabında yazıyo bıarakdasımız vermıs sıtede bulabılırsınız s13 s14 için var bu kıtaplarda butun parcalarımızın nasıl kontrol edılecegı ve kac ohm verdıgı yazıyo tektek ölçün 10 ytl kontrol aletıde butun elektronıkcılerde var enjektorlere kadar olcebılırsını bobınıde olcebılırsınız..şaselerıde kontrol edın arkadaslar bobınlerımızın tesısatın bırtanede saseye baglanan uc var.tam şase almıyo olabılır oksıt olabılır 3 .cü ucta beyınden gelıyo bunda sorun ola ıhtımalı cok az gaz kelebegı voltajlarını aac valve valfının ayarlarının dogru olduguna emın olun sonra ayarlarınız safc yada dıger unıtlerden yapın kolay gelsın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)