User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: CA18DET safc2 ayarlari

  1. #20
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim marş sorunsuz hks buji var sadece 4500-5000 gibi ufak tekleme yapıp devam edio öksürük gibi daha önce yapmıyordu avans stock değerde biraz zengin araba ama rölantide afr 15,5 arada ful fakir olup stop eder gibi olup düzelio sürekli

  2. #21
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de şuan o sorun var,

    3000 d/d ve üzerinde yığılma yapıyo, araba bazen çalışmıyor. bujileri yeni alıp bi takıyom tek marş sorunsuz çalıma...
    benm sorunum enjektörlerde sanırım, fazla işiyor büyük ihtimalle? çözemedim yauww,

    çıkan bujiler nasıl rengi vs? zenginmi çalışıyo motor ?

    olmadı enjektorleri söküp bi test ettirin işemesi nasıl bakalım
    körler sağırlar

  3. #22
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam gazda 4500de afr ne civarda peki?
    tam gazda 12.5 12 bazen...
    safc deki sensor type ayarim yanlismis onu duzelltim simdi patlama oldugu yerde drek fakire dusuyor benzini ona gore arttirdim simdi 13.12.5 yaptim normal gozukuyor
    ama bazen oluyor bazen olmuyor anlamadim 3 gundur bakamiyorum yarin dan sonra tekrar incelicem bakalim durum nedir
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  4. #23
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çıkan bujiler nasıl rengi vs? zenginmi çalışıyo motor ?

    olmadı enjektorleri söküp bi test ettirin işemesi nasıl bakalım
    bujiler siyah ve bazen ıslak (benzin bulaşmş)
    ayarlarına bidaha bakmak lazım.

  5. #24
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + atesleme nasil kontrol ediliyor? yani bobinlerin olcumu gibi birsey yapiliyor mu ?
    yeni buji alicam denedigim bujiler cikma bujiler
    ya safc ayarlarimdan yada ateslemede yada sacma gelicek ama elektrik tesisatimda sorun var gibime geliyor (elektrik tesisati dedim cunku gecen gun motor calisir durumda iken olesine saga sola bakiyordum kacak kirik dokuk varmi diye oyalaniyordum yani sonra alarmin sireninin oldugu yerde bi kablo var ucu egzosa gelmis aldigimdan beri o oyle yani hic bir yere bagli da degil garip garip duruo du ona dokundum fln derken rolanti bozuldu stop etcek gibi oldu sonra tekrar rolanti yukseldi anlamadim o an dedim kesin sorun bu ama sonra da 4500rpm de duzenli olarak boyle bir sorun yapmaz diye dusundum bilmiyorum ama aniden boyle bir sorun cikti kafami o karistiriyor :s )

    ilk isim bujileri degistirmek..sonrasina bakalim ne cikar
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  6. #25
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muvaffak umarım bobinlerden kaynaklı sorun olmaz
    aldığımın ertesi günü 2 tanesi gitti. 1 tkm çıkma aldım 450 ytl
    geçen hafta servisi aradım. 4 tane sıfır orj. bobin 714.ytl

  7. #26
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muvaffak umarım bobinlerden kaynaklı sorun olmaz
    aldığımın ertesi günü 2 tanesi gitti. 1 tkm çıkma aldım 450 ytl
    geçen hafta servisi aradım. 4 tane sıfır orj. bobin 714.ytl
    ooww gecmis olsun valla bilmiorum ama yavas yavas gaza bastigimda hic bir sorun yok birden full throttle yaptigimda oluyor..
    bobinlerin daha iyisi fln varmi baska model fln hic arastirdin mi ? degistirmem gerekirse orjinal almam yani ebayde gordum ca18det icin baska bobinler ama nekadar iyidir bilmiorum
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  8. #27
    thunderbirdkaan
    Misafir
    muvaffak arabanın benzın pompası basıncını benzın regulatorunu vakum hortumunu regulatore baglı olan vedıger vakum hortumlarını kontrol et bobınlerın kontrolu ıcın arabanın manual kıtapcıgınd kac volt olucagına daır bi ölçü var oşekılde kontrol edebılırsın ıyı durumda olup olmadıgını ve bırde eksoza yakın olan o kabloyu baska bı ca18det ile karsılastır nereye takılıyo neyın nesı dıye bı bak bakalım kolay gelsın kardesım inşallah hal olur

  9. #28
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı thunderbirdkaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muvaffak arabanın benzın pompası basıncını benzın regulatorunu vakum hortumunu regulatore baglı olan vedıger vakum hortumlarını kontrol et bobınlerın kontrolu ıcın arabanın manual kıtapcıgınd kac volt olucagına daır bi ölçü var oşekılde kontrol edebılırsın ıyı durumda olup olmadıgını ve bırde eksoza yakın olan o kabloyu baska bı ca18det ile karsılastır nereye takılıyo neyın nesı dıye bı bak bakalım kolay gelsın kardesım inşallah hal olur
    bu arada anlamadim ama senin dedigine geliyoruz galiba basinc saatimda vakum yok rolantideyken basinc saatim 0 i gosteriyor sonra iniyor ama neye gore iniyor anlamadim ilk marsa bastigimda kalio 0 da sonra kafasina gore normale donuyor az once saate giden hortumlari soktum taktim bisey degismedi bidaha yaptim duzeldi heralde tesaduf ama bilmiorum 3 tane hortumun girdigi bir yer var kulenin asasinda duruo onda mi sorun var aceba
    tesekkurler ab sagolasin
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  10. #29
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzin filtren ne durumda

  11. #30
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muvaffak, bobinler için alternatif splitfire var. ebayda 499-$dan başlıyo fiyatları. biraz kazık
    regulator ve pompadan olabileceğini 1-2 arkdaş daha söylemişti. bende walbro pompa ve hks regulator var? anlayamadım_?
    benzer sorun osman abide de varmış? noluyoruz yaaa

  12. #31
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzin filtren ne durumda
    benzin filtrem iyi durumda diye dusunuorum ama icini acmak lazim ;D bayadir degistirmedik 1-2 gun icinde onu da bir degistirelim bakalim
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muvaffak, bobinler için alternatif splitfire var. ebayda 499-$dan başlıyo fiyatları. biraz kazık
    regulator ve pompadan olabileceğini 1-2 arkdaş daha söylemişti. bende walbro pompa ve hks regulator var? anlayamadım_?
    benzer sorun osman abide de varmış? noluyoruz yaaa

    dun hks bujileri soktum daha eski denso bujileri koyarken bobinlere dikakt ettimde ustundeki orjinal boya gibi bisey var kenarlari kotuydu yani boya cikmis ciplak metal duruyor eski sahibi de hatta onceden galiba silikon tarzi bisey surmus aceba kacirdigi icin mi oluyor benim sorunum 2 tane bobin zaten cok yakin duruyor bide yakin oldugu taraf ciplak demir seklinde :S surulen birsey varmi gercekten yoksa drek degistirmem mi gerek? bu soruyu genele soruyorum gerci
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  13. #32
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    etrafındaki plastik (kırmızı olan) soyulmuş anladığım kadarı ile doğru mu?
    eğer öyleyse herhangi birşeyle yalıtabilirsin. yok o değilse bilmiyorum

    ama bujileri değiştirdiğinde sorun çözülmüştür diye tahmin ediyorum.

  14. #33

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla aynı sorun bendede var aranıyor kısmına yazmıştım zten büjileri avansı benzini herşeyi kontrol ettik en son bobin çıktı boost geldikten sora pat pat arada kesiyo yapıyo

  15. #34
    thunderbirdkaan
    Misafir
    arkadaslar sr20det lerde power transıstor dıye bı parcavar ca lardada sıstem aynı ama ca 18de nerde durur bılmıyorum sr20det s14 lerda bu parca amortısor kulesınde duruyo sofor tarafında turbonun yanında oluyo bunun fıslerıne ve bu parcayı kontrol edın bobınızı bozan patırdama yaptıran da o oluyo buyuk ıhtımal kablo tesısatınızı muhakkak kontrol edın sase almazsa sınyal almazsa bobın yıne yanıyo bunları ölçün kontrol edın cok basıt bırtane kontrol aletı alın sınyal veren cınsten uclarınızı kontrol edın 5 adet uc gırıyo 4 tane cıkıyo power transıstorden gırıs fısındekı tam ortadakı şase ucu dıgerlerı bobıne dırek gıden tetıklemelerdır bunları ılk once fıslerde temas etmeme gıbı bısı varmı onu kontrol edın daha sonra bunlardan atlama yapan varmı onu da kontrol edın bırde sınyallerı olcun bunu yaprkende saglamasını yapın bırınde eksık varsa ıste o uç sorun yapıyo ust devırlerde yada alt devırlerde 600 ve 1200 olarak tam hatırlamıyorum ölçü cınsını ama galıba mılıamper olarak dı ölçüm sonucları arkadaslar tamır elkıtabında yazıyo bıarakdasımız vermıs sıtede bulabılırsınız s13 s14 için var bu kıtaplarda butun parcalarımızın nasıl kontrol edılecegı ve kac ohm verdıgı yazıyo tektek ölçün 10 ytl kontrol aletıde butun elektronıkcılerde var enjektorlere kadar olcebılırsını bobınıde olcebılırsınız..şaselerıde kontrol edın arkadaslar bobınlerımızın tesısatın bırtanede saseye baglanan uc var.tam şase almıyo olabılır oksıt olabılır 3 .cü ucta beyınden gelıyo bunda sorun ola ıhtımalı cok az gaz kelebegı voltajlarını aac valve valfının ayarlarının dogru olduguna emın olun sonra ayarlarınız safc yada dıger unıtlerden yapın kolay gelsın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •