User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: SAFC Ayarları

  1. #1
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    SAFC Ayarları

    hi ve low ayarları devirlere görre nasıl olmalıdır?
    bnm araçta sanırım fazla işeme problemi var ve ondan bujiler çabucak bitiryor.

    forumlarda takip edip baktığımda aşağıdaki değerlerin kullanıldığını gördüm. kendi değerlerimi şuan hatırlamıyorum.

    555cc enj. gt28, walbro 255 benzin pompası regulator ve kullananların değerleri:

    Low throttle
    1000 1600 2200 3400 4000 5000 6000 7000
    +25 +25 +25 +26 +26 +27 +27 +28

    Hi-Throtlle
    +31 +32 +32 +33 +33 +33 +33 +33


    başka bi görüşe görede;

    Low
    tamamı -25

    Hi
    -17 -17 -16 -15 -15 -15

    nedir abicim bunun aslı astarı bi açıklayın

  2. #2
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelikle yukardaki referans degerler kac psi basinc icin?
    ayrica afr egt boost okumadan bu ayarlarla cozum elde etmek mumkun degil...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #3
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e madem okadar turbo felan alcan nie safc ? safc ile olmaz bu isler , avansi felan napicaksin .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #4
    mono - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Pendik
    Mesaj
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afr ve egt yi takip etmeden imkansız ayar yapman. bana iyi gelen ayar sende egt'yi tavan yaptırabilir.
    same shit, different day...

    http://i39.tinypic.com/6gx62q.png

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iide benzın basıncı ne mesela ole kafaya gore ayar yapmak cok yanlsı olur...

  6. #6
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burda ben ayar yapmak için söylemedim burdaki farklılıklar neden kaynaklanıyor.
    çoğunda afr 12.5-14 arası olrak görünüyor.

  7. #7
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda ben ayar yapmak için söylemedim burdaki farklılıklar neden kaynaklanıyor.
    çoğunda afr 12.5-14 arası olrak görünüyor.
    sen ayarlatmak istiyosan bitirince haber ver hallederiz
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  8. #8
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iş bitince rıfat abi yine yapacak ayarlarını zaten ancak şimdi ayarları kısmak istiyorum.
    zira buji almaktan iflaam kesildi

  9. #9
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iş bitince rıfat abi yine yapacak ayarlarını zaten ancak şimdi ayarları kısmak istiyorum.
    zira buji almaktan iflaam kesildi
    rifat abiye gotur simdi yapsin ozaman
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  10. #10
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onu bende akıl edebiliyorum öneri için teşekkür ederim.
    ancak aracın bu hali ile trafiğe çıkmasına imkan yok, rengi değişik tamponları sökük...
    burdan 1-2 yardımla düzeltirim şimdilik düşüncesi ile açtım konuyu...

  11. #11
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boyle uzaktan yardimla olacak is degil ama onu anlamadin sanirim
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olayin asli astari, ayar her arabada farklidir ve sizin arabanizin hangi devir ve yuk bandinda fakir veya zengin oldugunu belirleyip ona gore mudahale etmenizdir.

    buji islatiyorsaniz cok zengin kaliyorsunuzdur. fakat bu islanma illa yururken olacak diye birsey yok, belki sizin arabanizin oem pre cranking enrichmentlari yuksektir rahat calissin diye ve ilk marsa islatiyorsunuzdur veya allta zengin kaliyordur vs vs bir suru yer var.
    wideband kullaniyorsaniz devir ve yuke gore degerleri cikartin yardimci olmaya calisalim.

  13. #13
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wideband rolantide 13-14 aralığında.
    aracı sıkıştırmadan normal devrinde kullanmaya gayret ediyorum. üst devirler ile şu ara pek işim yok.

  14. #14
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wideband rolantide 13-14 aralığında.
    aracı sıkıştırmadan normal devrinde kullanmaya gayret ediyorum. üst devirler ile şu ara pek işim yok.
    motor sicakken mi yoksa sogukken mi_?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #15
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soğukken 14-14,.. küsür
    ısınınca 13..14 arası

  16. #16
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolanti asiri zengin gibi;
    sicak motorda 14.5-15 arasi yaparsan iseme azalabilir, denemek lazim. low throttle kacbin devirle basliyorsa orayi agir agir azalticaksin..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #17
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu akşam bi deneyeym bakalım kaç olacak.
    teşekkürler.

  18. #18
    thunderbirdkaan
    Misafir
    arkadaslar oksijen sensorunu cekınce daha iyi ayar yapılıyo kulllanmasak sorun olurmu acaba fişi çeksek daha sabıt kalıyo rolantı ozmn ayar daha sabit degerlerde kalıyo oksıjen sensoru sacmalattırıyo gıbı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •