nos çok mantıklı,palio dragta kırmış e bu araba drag yapmıyo... kullanıpta motor kıran tanımıyorum...
Printable View
nos çok mantıklı,palio dragta kırmış e bu araba drag yapmıyo... kullanıpta motor kıran tanımıyorum...
dragta bi seferlige kullanıldıgı halde kırdı ecu ya mudahele etmeden sürekli kullanım zor,bu tabiiki benim görüşüm.her gelen kanka bi nosa bassana felan der her binen bi nosla kanka :)görelim ne kadar fark ediyor gib vs vs...benim kullanıpta motor kıran çok tanıdgım var...madem bu kadar verimli bir uygulama herkez nos kullansın turboya ne gerek var yapanlar demekki bişey bilmiyor...
senin tanidigin bilgisizliginden kirmis , kendin diosun ecuya mudahele etmedne zor die . afr ayarlamadan nosmu basilir . fakirde kalir kirarsin zaten . ayarlarsin outputlari ecudan sen bile acmazsin belirli devirlerde acilir kapanir bakalim ozman kiriliomu . su mantiginizda super ha madem bukadar verimli hede hodo . bak bakim sen topend arabalarda ek olarak nos kullaniliormu kullanilmiormu . yani yaziosunda sirf burda inat edim bisiler kanitlayim ediim die yaziosun . ha sunuda solim gokhanin 1.4 e turbo yapilsin birde nos baglansin nosun daha safe olacaginia iddia ediorum . soncuta egtsi bile turbodan dusuk cikacak. turbo ypmaya varsiniz nosa hayir :D nie bunu bi aciklayin baride bilelim . abim dayim amcam kirdi ondan ...
ya arkadas tak headersını egzosunu fıltrenı.ekstradan ıes emme manıfoldu tak.4unu kısalt,hafıflet bitti:)
bak eleman neler yaratmıs:)yollamıstm sana heralde
quality bolt ons will get you around 120hp
You can choose a more economical way however.
d16z6/y8 intake manifold, exhaust header 55mm exhaust and obd1 chipped ecu will get there.
http://www.youtube.com/watch?v=ihDJBWWF4kM
4e dıkkat:)
http://www.youtube.com/watch?v=covtr4cC6L0
ilk önce sana gülüyorum :) amca dede felan boşver ben kendi yaptıgım araçlardan bahsediyorum ;)madem öle sen herşeyi 10numara biliyosun neden beyin almadan böle bi işe kalkışma demiyosun....kullanan araçların internalleri saglamm nası olcak bu iş?inat yok abicim sonuçta dogruyu yanlışı burda ögreniyoruzz.ben 1.4 civicten bahsediyorum stock internallerle turbo daha tehlikeli bencede ama noslu kullanımdada kırmıyacagını iddaa edebilirmisin? 1.4 civicten bahsedersek
gul sen bana :D ustamisin sen ? kendin mi bagladin ?
ayrica iki bise soledim die herseyi 10 numara bilirmi oldum :D
beyin almadan bole bi ise kalkisma dememmi gerekir . zaten artik cogu nos kiti beyinli sekilde satilio , biraz arastirisan . cidden bazen sasiriyorum bu nosu ne saniosunuz ? ben sana 50 yada 75 lik diorum . 50 lik nosu 02 de vosvoslara basiolardi ankarada . herseyin yolu yordami var dimi . bak onur ne demis 150 shot basioruz demis . 50 nere 150 nere . herneyse biz yazioruz ama sen mantikli bi tartisma ortami yaratamiosun . madem ole ile baslayan cumlelerle zaten bu is olmaz . internet elinin altinda . otur arastir .
evet demende gerekir madem nos bagla tak diyosunn yaa...benim yeterince bilgim var merak etme sen.bu işin okulunu okumuşlugum var ve çalışmışlıgım var.yani hem teorik hem pratik...sen sorduklarıma cevap versene mustafa:) 1.4 diyorum tosba demiyorum...zex mi diyeceksin ne diyeceksin...bunlar bildigimizx seyler.150 shot nosu bassın hergün basabiliyormu demogojiye giriyor biraz butür söylemler benim arkadasım poloya nos basmış diyorsunuz ama kendinden örnek ver sen taktınmı?kullandınmı???elin söyledikleriyle olmaz bencede kendin tak kullan bizede açıkla çok iyi verim aldım diye ok?nasioc girmeyle olmaz bencede...:D
Nos ile birinci viteste sıkıp kalkış yaparak birde kesiciye girersen tabi kırarsın motoru. Bilinçli kullanmayınca ağrıkesici bile adam öldürüyor.
ne sacmaliosun ?? nasioc felan ??
ben sana ustamisin dedim sadece kendin takmissin gibi yazdin bir onceki postta . sorduklarina cevabi ben bi onceki postlarimda zaten verdim diorum anlayamadin mi ? 1.4 e 50 shot safe gider diorum . sen nosu nasi bisi hayal ediosan hala anlamadim hergun basmak felan .mutfak tupu diil bu aciosun vanasini surekli gelio :) kendimden ne ornek verecem sana , kendi aracima nos baglamadim ki . bi iddianmda yok ona buna taktim die . ozman susucaksin senin mantiginda gidersek hatatinda 1.4 civic in oldumu ?
ya hakkatten sacmaliosun bende sana uyup sacmaliorum , sen takil kendi aleminde okulunda isinde gucunde biz sana karismayalim . oldumu guzel kardesim .
beyler tartısmayalım konuyu actım olay cıktı:(:(:(
Nosun vanasını kapatalım konuda kapansın o zaman :) 1.4 lere ies emme si takılınca neler olur? Bunun hakkında bilgisi olan varmı?
Civic beyinlerine chip uygulaması oturmuyor, oturtmaya çalışıldığında ara ünitelere ihtiyaç duyuluyor ve bu da çok pahalıya mal oluyor. Alınan güçte %8-10 civarında. Yani harcanan paraya alınan güç koskocaman bir hiç..
Dereceli egzantirik falan tavsiye ederim..
Şimdi olayı yekün olarak ele alır isek p28 ecu yu 1.4 e bağlamak için hangi malzemeler ve nekadar maaliyet gerekli bunun haricinde ise Headers ara borular son susturucu gibi uygulamalar yapıldıktan nos un montajı yapıldıktan sonra mı p28 takılıp ayarlanmalı sıralama nasil olmalı en verimli düzenek ne olur sat vti al diyip kestirip atılmasın. :)
gökhanda da bende de 1.4 civic var ikimizde aracımızı mantıklı ve düzgün bir şekilde eskı halinden daha iyi yürütmek istiyoruz ve siz daha tecrübelisiniz ondan sizin fikirleriniz ve önerileriniz gercekten cok önemli ;) yaklasık 500 milyona header , düz boru ve eksoz sistemi halloluyor ;) bir filtre kiti ve cai uygulamasıda yapıldı dielim ;) başka neler önerirsiniz bize fikirlerinizi beklıyoruz :)
ben bekleyip başka bir araç almanızı öneririm... bu işe sadece yaw yeni araba daha pahalı biz az masraf yapıp bişiyler yapmak istiyoruz olarak bakmayın...
sonuçta o masraflarınızı daha sonra satmak istediğinizde nakte çeviremiceksiniz hiç pahasına gidicek.. yani cebinizden belli bir mebla havaya uçup gidicek.. geri dönüşsüz..
ve alacağınız güçler.. üzerine biraz daha ekleyip te alacağınız daha güçlü bir arabaya asla yaklaşmıcak
kimse hakkında hele yüz yüze görüşmediğin insanlar hakkında yersiz saçma sapan ithamlarda bulunma!
zex demiş mex demiş ne alaka tutturmuşsunuz bi nos kırar o kırar bu kırar ister bağla ister bu işin okulnu oku umrumda değil demekki yetmemiş adam gibi devirde bassmassan motorda kırarsın kapakta kaldırırsın yeri geldiğinde avansta vurursun bu 2 2 4 uzatmanın manası yok adamlar defalarca yazmış uygun şekilde kullanılırsa diye hala ne yazmışsın madem teorisini okuduysan bu işim adam akıllı nosun volumetrik verime giriş sıcaklıklarına ne gibi etkileri var onuda bilysoundur(uygun kullanıldığı takdirde tutupta burdanda saçma sapan birşey çıkarma)
burda herkes bir sürü forum takip ediyor tuutp insanları aşağılaıyıcı postlar atma, senin ne iş yaptığn ne okuduğun umrumda değil! bbunu başka konulardada yaptın bu ilk değil sonda değil burda kimse senin bu postlarını görmek istemez(Mustafayla ne gibi bi samimiyetin var umrumda değil)
nosa anlık güç vs diyebilirsiniz ama nos basan kırar falan diyemessiniz aynı şey turbo içinde geçerli s/c içinde atmosferik toplanan motor içinde herşeyi kurallarına göre yapmassan illa sorun çıkaracak yada verimli çalışmayaack bu kadar basit
1.4 is i güzel yüklemek istiyosanız N/A sohc vtec kapak port polish 76mm piston 12 cr i es intake manifold 62mm gaz kelebeği 240lık enjektör 4 2 1 headers 51mm düz boru 4.90 final drive p28 v.s. ecu v.s. düzdün bi ayarla bişeyeler olur nosla da verim alınabilir turboyla da bu şekilde uzun zamandır kullana insanlar var ama sadece yazıldığı gibi olmuyo hepsini yapmak emek ister en basit yöntem nos o da düvenli biçimde kırmadan kullanıldı daha önce d14de
Buradaki insanların çoğu bunun farkın 1.4 araba ile cok fazla verim alamıyacağının ve parasının karşılığını alamıyacağının ama bunun farkında olarak bunu yapmak istiyorlar bu zevk işi benimde 1.4 üm olsa bende yaparım varsın vtec çiple 12 hp alsın 1.4 de 6 hp alsın zaten bunların maaliyet hesaplarını satarken ki edeceğin zararın hesabını yaparsan arabalardan uzak dur alcan direk bincen hiçbişi yapmadan.
Chip filtre egzos header la ne alacak hadi beyin olayınıda çözdü diyelim?
Bence gereksiz ve mantıksız.50shot oturtmak onun yerine daha mantıklı.Atmosferiğe vereceği o paraların üstüne biraz daha ufak bi maliyet ekleyip tc yapabilirde.
Ayrıca vti ne alaka adam aracını seviyodur maddi gücü ona yetiodur.iLLa giden araba olcak die vti almasına gerek yok.Ayrıca Vtec parasına önü açık olan giden tarzda daha mantıklı araçlar var şuanda
17-19 bin YTL arası a3 1.8 T ler bu ara bence alınabilitesi en mantıklı araç
ben konuyu uzatmak istemiyorum.mustafayala msndende koınuştum.sonuçta burda dogruyu yanlışları paylaşıyoruz,en iyi çözümü bulabilmek için herkez aynı şeyi düşünmek zorundada degil.bana denilirse eger 15000km kullanıldı bişey yok 150 shot nos bastık bişey yok bende kırar derim.nosun gerçek güç olmadıgını tehlikeli oldugunu herkez biliyor herkez sizin kadar bilgilide olmayabilir.bu benim görüşüm.sen niye bu kadar panikledin senna olay çözüldü bitti bi daha niye alevlendiriyorsun onuda anlamış degilim. senin ne okudugunda benim umrumda degil...ben kafandan kırar demedim zaten düzgün kullanımda kırmaz ama riske girmeyede deymez diyorum.tak beynini kafan rahat kullan dedim kötümü dedim riske girmeye değer mi sizce?belki yaptırım gücü olmaya bilir kırıldıgı zaman araç.farzedinki yanlış kullanım oldu nolcak? saygılar diliyorum hatalı mesajımı görürseniz uyarırsınız uzaklaştırırsınız yada banlarsınız...
Adamın konusunun içine s... sonrada sıvandı.
gerçek güçmüş değilmiş safsatalarını bi bırak bence artık güç güçtür sürekliğine bak gerçeği sahtesi yok bu işin
yanlış kullanılabilecek bir şey sadece nos olamyabilir turbodada olur atmosferik beslemedede
benim panikleme gibi bi durum söz konusu değil saygısızlık yaptın canım sıkıldı bunu belirttim olay bu kadar
hatalı postunu yada başka birşeyi görürsem yapacağım ilk şey banlamak rahat ol
1.4 motora yapacan superchargerı sefanı süreceksin :D varmı başka yolu?
header , düz boru , son susturucu , filtre kiti ve cai ;) bunlar yapılması gerekenler gibi gözüküyo :) tabiki ilk etapda ;) ben bu aydan sonra uygulamaya baslıcam bu işlemleri eminim eskisinden cok daha güzel olcaktr ;)
düz boru çektirmeyın mutlaka ortada susturucu olsun
pardon bişey soracam
herkes bi nos shottan bahsediyor araba ile sadece yarışılmakmı isteniyor ben anlamadım sonuçta nos her saniye tüp açık içi dolu bas kullan vaziyette bekleyemez buda ciddi bir bütçe demek ama diğer modifikasyon işlemlerine extra olara kkullanılabilir kanısındayım yani buişlemlerden sonra arabanın karekteri değişiyor resmen şehir için kullanımı uzun yolu kalkışı hissedilir değişiyor nos bas bas nereye kadar herdakkada basılmaski bu nfs deki gibi dolsa keşke :)
değil tabi ama yarış amaçlı bir uygulama gibi geliyor bana ne bileyim bu benim fikrim yani aracın sürekli bir güç üretmesinden yanayım hepsi olsun nosda takılır bir rekabet olduğunda kullanılır diyorum yani her vites arasındada nos basılmaz :)
haklisin aslinda hayatta nos seven biri degilimdir . ama hacim dusuk motor cok verimli olmayip harcanilan para karsisinda da alinacak guc bakimindan dsunulurse en makulu bu oluyor. ama bide sole de dusune biliriz normalde 1.4 hic bi degisiklik yok . gazlican zaman tisliosun okadar . sunu taktim yakit bukadar artti demiosun nezaman basarsan ozaman fazla yakmaya baslicaksin . tabi tercih meselesi . dedigim gibi para ve alinan guc bakimindan en avantajlisi bu gibi .
kanka bişiler ıstıyosan noss ben de diyorum keşke nos yapsadyım :D baska uğraşma bakma araştırmada ben bılıom bişi olmuyo bu namussuzlara
özgün istanbuldamı ?
Hort :D......
2 yıllık hort olmuş :D
kısaca yazimsana dist var arabanda biliosun Afr bitakip bak değerlerini yaz
Gerekirse safc tak distiributordende 2-3 derece ileri al suanki değerlerini afr yi 13.2 13,5 felan ayarla al sana uzcuz beyinidğeiştirmeden çip güle güle kullan :D