Megasquirt 1 yorumlar

Thread: Megasquirt 1 yorumlar

Tags: bir, ecu, günlük, kendi, ms1
  1. 0M42's Avatar

    0M42 said:

    Megasquirt 1 yorumlar

    Arkadaşlar selam, günlük kullandığım opel senatörüm var kendi çapımızda bir şeyler yapıyor daha iyi yürür hale getirmeye çalışıyoruz.Bu aralar yazılım konusunu araştırıyorum kendi ecusuna yazılım yapamıyoruz içindeki epromuda bulamıyoruz oem ecu bu konuda bize cevap vermiyor.Bende ecu değişikliği yapacağım elimde megasquirt 1 beyin var kenarda duruyor sizce uğraşmaya değermi? Aracım stok 150 hp ms1 ile günlük kullanımımda sorun çıkarmayacak şekilde ekstradan 3-5 hp güç alabilirmiyiz? Ecu için maksimum ayırabileceğim bütçe 1000 tl bu bütçede başka bir alternatifim varmı?

    Aşağıdaki konuyu baştan sona okudum bırakın ms1 i tüm modelleri yerden yere vurulmuş ama konu bayağı eski güncel düşüncelerinizi almak istiyorum ms1 beklentimi karşılarmı herşeyden önemlisi günlük kullanımıma engel olurmu yaz/kış?

    http://www.techturkey.com/forum/leti...irt-yardm.html
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
     
  2. Maxi's Avatar

    Maxi said:
    ben olsam yapmazdım.. üstelik ms1 de bir sürü sorun olduğu biliniyor.
    hem araç atmosferik, 3 beygir alsan ne oluuuuur 5 alsan ne olur?
    yani 3e 5e bakma yapabiliyorsan aracı turbola rakamların yanına 0 koymaya bak.
     
  3. Megasquirt 1 yorumlar

    XSi said:
    Güç yerine wideband feedback ile çalıştırıp

    14.7:1 yerine 15.0:1 veya 15.5:1 afr ile çalıştırıp çılgın ekonomi saglardim ben olsam.
     
  4. 0M42's Avatar

    0M42 said:
    Ekonomi ile işim yok araçta lpg bile yok km de 80 kuruşla gayet mutlu mesut yaşıyoruz keyif versin gerisi önemli değil.

    Ms i herkes sorunlu diyor ama net bir şey yok ortada takıp senelerce sorunsuz biniyorum memnunum diyende var taktığı güne lanet edip söküp atanda var ama şikayeti olan kimse net bir şey söylemiyor.Özellikle ms 1 için konuşuyorum ne tür problemler yaşama olasılığım var başımı ne ağrıtır bu konuda?

    Turbo işin içine girince teferruat artıyor atmosferik motoru forgedlemeden turbolamak hiç mantıklı değil o zamanda ipin ucu kaçıyor bütçeye göre kendim bir şeyler yapmak uğraşmak istiyorum.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
     
  5. sansar34's Avatar

    sansar34 said:
    ms1 yerine spark ems ankarada yerli uretim standalone donusumu yapan fırma var ve bır cok 6 sılındırlı m20 motorlara k-jetronıc tabanlı olan motronıc sistemleri upgrade ettıfını facebook sayfalarında gormustum hatta bır aralar bmw e34 mun oldugu zamanlarda cok düşündüm ama fırsat bulamadan satmak durumunda kaldım megasquert atmel tabanlı bir standalone yapısıdır basit bır yapısı vardır yazılım ışınden anlayan kişilerin elinde sanat eserıne donusur öbür turlu zulum olur.
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114
     
  6. Schumi's Avatar

    Schumi said:
    MS3 kullan sorunsuz.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
     
  7. erh's Avatar

    erh said:
    senatorun motoru nedir?
     
  8. 0M42's Avatar

    0M42 said:
    2.6 sıralı 6 silindir motor kodu c26ne
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
     
  9. mannerboy's Avatar

    mannerboy said:
    eski sega atarileri toplayıp beyin yaptılar ms1 çok kötü en kötü ms 2 nin son versiyonu olsun ikinci elde olsa yada ankarada beast ecu vardı o abinin beyinleride güzel
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc